Hallo, ik was dus ook a2f klant en zit nu met het bijkomende probleem dat ik in september voor langere termijn naar het buitenland vertrek. Ik heb dus nog maar voor 5 maanden internet nodig en zou willen vermijden om nodeloos 7 maand extra aansluitingskosten te betalen. Bij edpnet en de meeste andere providers moet je echter minstens een abonnement van 1 jaar nemen...
Ik heb het provider overzicht al bekeken, en met evonet gebeld aangezien je daar een 2 maandelijks abonnement kan nemen, maar dat begint ook minstens met 1 jaar. Ook euphony en tiscali/scarlet is minstens 1 jaar (gelezen in de algemene voorwaarden).
Weet er dus iemand een provider waar het toch mogelijk is om een korte termijn abonnement te nemen ?
Een andere mogelijkheid is het 'doorgeven' van mijn abonnement naar iemand anders, maar in de meeste gevallen moet dan minstens het telefoonnummer behouden blijven. Als er dus providers zijn waar de voorwaarden voor overdracht soepeler zijn, laat maar weten !
provider voor 5 maanden
Ik geloof dat je zowel bij telenet als BGC een 3-tal maanden kan 'testen''... en dus na die drie maand weer kan opzeggen?
Niet helemaal zeker...
Niet helemaal zeker...
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Ik denk dat ge u vergist, ook hier moet je minstens een contract van een jaat nemen.Anonymous schreef:Euphony, kunt opzeggen wanneer ge wilt
Wat misschien wel een oplossing is, is een goedkoop abbonnement nemen als ge geen andere oplossing vind, zo blijven de kosten toch laag.
Bij verstatel kunt al onbeperkt surfen voor €30, maar de snelheid is laag (512/256) en indien ge minder dan 250MB verbruikt, als ge er niet zijt dus, betaald ge maar €19,9.
edpnet....
You can now sign up for a temporary ADSL subscription for exhibitions, events, ... !
Notice : minimum duration of this contract is 1 month and a phone line must already be in place.
For more info and pricing, contact EDPnet :
[email protected] or +32 3 780 74 80
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Had daar ook effe aan gedacht maar denk dat de prijzen hoog zullen liggen en dus zal het niet veel verschil maken maar je kan eens proberen bellensander schreef:edpnet....
You can now sign up for a temporary ADSL subscription for exhibitions, events, ... !
Notice : minimum duration of this contract is 1 month and a phone line must already be in place.
For more info and pricing, contact EDPnet :
[email protected] or +32 3 780 74 80

Heeft men je dat letterlijk verteld aan de telefoon?nyrgall schreef:Ik heb het provider overzicht al bekeken, en met evonet gebeld aangezien je daar een 2 maandelijks abonnement kan nemen, maar dat begint ook minstens met 1 jaar.
Nergens in de algemene voorwaarden, noch op het aanvraagformulier voor adsl vind ik dat terug. In de algemene voorwaarden staat wel dat de vergoeding voor de abonnementen ondeelbaar is, dus dat een twee-maandelijks abonnement minstens twee maand duurt, en een jaarabonnement minstens één jaar, wat me logisch lijkt. Maar nergens kan ik uit afleiden dat twee-maandelijkse abonnementen ook minstens één jaar gelden.
Met het verlies van Newszilla, en andere recente problemen bij XS4All^WEvonet, zou ik graag mijn abo bij Evonet opzeggen zonder nog het hele jaar te moeten uitdoen.
Ik dus ook niet... daarom had ik hen ook gebeld. Jammer genoeg is er ook nog een apart document 'xDSL voorwaarden', en daar staat het dus wel inKoyan schreef: Heeft men je dat letterlijk verteld aan de telefoon?
Nergens in de algemene voorwaarden, noch op het aanvraagformulier voor adsl vind ik dat terug.

Toch alvast bedankt voor de reacties. Blijkbaar zit er niks anders op dan een beetje te 'foefelen'. Jammer, ik had liefst een deftig abonnement willen nemen, maar als ze je dat onmogelijk maken, tja...
SeNsEi Ze0n: wat bedoel je juist met "evonet voor 2 maand" ? Is dat ook een promo actie of zo ? Ik vind het in ieder geval niet direct terug.
SeNsEi Ze0n: wat bedoel je juist met "evonet voor 2 maand" ? Is dat ook een promo actie of zo ? Ik vind het in ieder geval niet direct terug.
-
- Administrator
- Contacteer:
Dat was ik dusSeNsEi Ze0n schreef:Ik zei dat omdat de topicstarter zei dat dat bestond.

Crap, je hebt gelijk. Mooi verstopt van hen.Anonymous schreef:Ik dus ook niet... daarom had ik hen ook gebeld. Jammer genoeg is er ook nog een apart document 'xDSL voorwaarden', en daar staat het dus wel inKoyan schreef: Heeft men je dat letterlijk verteld aan de telefoon?
Nergens in de algemene voorwaarden, noch op het aanvraagformulier voor adsl vind ik dat terug.

Wel vreemd: in die xdsl voorwaarden staat dat het contract minstens één jaar duurt, en dan steeds stilzwijgend voor een jaar wordt verlengd. Maar er staat wel niks meer bij over die tweemaandelijkse abonnementen. Ik zal ook maar nog eens bellen en zien wat ze precies te vertellen hebben.
Thanks.