https://geschenk-aanbod.test-aankoop.be ... ths#/login
Let wel op: je mag het geschenk houden zodra het verzonden is, ze verzenden binnen 6 weken. Je moet echter wel 15 dagen vooraf opzeggen dus het zou kunnen dat je een maand lidgeld moet betalen omdat de tablet anders nog niet verzonden is en ze zijn niet verplicht hem nog op te sturen als zodra je het abo stopzet als ik ze goed begrijp.
Testaankoop tablet voor 2 Euro
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
*snip*
Laatst gewijzigd door JoskeVermeulen 26 mei 2017, 19:59, in totaal 1 gewijzigd.
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Gho, ik heb van Test-Aankoop hun smartphone aanbieding van een paar jaar geleden genomen. Ook met het gedacht van 'ja, kan geen kwaad als reserve', maar uiteindelijk is hij dat zelfs nog niet waard.. Zo ongelooflijk lomp, traag en je ziet de batterij leeg lopen.
Anyway, 't is niet veel geld natuurlijk maar verwacht er ook niet te veel van.
Anyway, 't is niet veel geld natuurlijk maar verwacht er ook niet te veel van.
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Interne opslag is 8gb waarvan 3gb gebruikt door het systeem. Testaankoop ...
Naar mijn mening is 2 euro te duur. Niet voor wat je zal krijgen en het risico op de frustratie ten gevolge van dat toestel te proberen te gebruiken en mogelijk om van Testaankoop terug verlost te worden.
Naar mijn mening is 2 euro te duur. Niet voor wat je zal krijgen en het risico op de frustratie ten gevolge van dat toestel te proberen te gebruiken en mogelijk om van Testaankoop terug verlost te worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
De toestellen die testaankoop bijna gratis aanbiedt, zijn altijd rommel en moesten ze getest worden bij TA dan zouden ze steeds de slechtste score krijgen.
Ik heb van hen al gehad dvd-speler = rommel, wekker met 1 projectie op muur, de klokbvan projectie loopt niet gelijk met de andere klok, een vertaalcomputer (of wat er moet voor doorgaan)
Zelfs gratis zijn ze het niet waard.
Nu is het een magere tablet met Android 5.1 dus software van 2 jaar geleden. Tja en dan dat gemekker van TA dat smartphone fabrikanten hun Android niet updaten....
Ik heb van hen al gehad dvd-speler = rommel, wekker met 1 projectie op muur, de klokbvan projectie loopt niet gelijk met de andere klok, een vertaalcomputer (of wat er moet voor doorgaan)
Zelfs gratis zijn ze het niet waard.
Nu is het een magere tablet met Android 5.1 dus software van 2 jaar geleden. Tja en dan dat gemekker van TA dat smartphone fabrikanten hun Android niet updaten....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Hypocrisie is inderdaad dikwijls nogal heel groot daar. Op andere fabrikanten zagen dat het OS te veel opslagruimte inneemt en de klant 'recht' heeft op de volle 8 GB in dit geval.
Die DVD speler was ook wel een leuke, altijd even een raadsel of hij de disc ging lezen en hoe lang hij het ging volhouden .
Die DVD speler was ook wel een leuke, altijd even een raadsel of hij de disc ging lezen en hoe lang hij het ging volhouden .
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Test aankoop heeft nooit gezegd dat een OS te veel ruimte in neemt. Wel dat fabrikanten duidelijk moeten maken hoeveel gb de gebruiker daadwerkelijk kan gebruiken.butskristof schreef:Hypocrisie is inderdaad dikwijls nogal heel groot daar. Op andere fabrikanten zagen dat het OS te veel opslagruimte inneemt en de klant 'recht' heeft op de volle 8 GB in dit geval.
Verstuurd vanaf mijn ZTE A2017G met Tapatalk
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Neen, iets opzoeken op Google is er zelfs te veel aan voor de processor van dit ding.
TV:
ISP:
Tel.: + +
- Cristallx
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik heb hem gisteren ontvangen,
Inderdaad traag, men kan wel zonder probleem Netflix en Youtube kijken. Maar voor vlot te facebooken en dergelijke laad hij alles te traag ...
Inderdaad traag, men kan wel zonder probleem Netflix en Youtube kijken. Maar voor vlot te facebooken en dergelijke laad hij alles te traag ...
Blijft ze eindelijk slapen .... Slaapt ze