Mijn vriendin heeft een zaak in Gent waarbij internet én telefoon een grote rol spelen. Onlangs is ze daarom dan ook overgeschakeld naar Scarlet one. Het leek voor haar de beste keuze maar sinds woensdag kan ze wel surfen maar als je naar haar telefoneert krijg je steevast te horen dat haar nummer tijdelijk buiten dienst is. Ik heb dan ook woensdag scarlet gebeld sinds 9 uur 's morgens en heb een hele repertoire hits mogen aanhoren tot 23 u NON-STOP, zonder dat er een operator aan te pas kwam. En toen kwam er een computergestuurde stem: "De wachttijden lopen langer uit dan verwacht. Gelieve het morgen nogmaals te proberen."
Dit is niet de eerste maal dat dit gebeurt. Heeft scarlet wel helpdesk-medewerkers? Moet ik nu echt zelf naar Vilvoorde om een oplossing te vinden? Op e-mails wordt ook al niet gereageerd! Ondertussen verliest mijn vriendin omzet! Wie gaat dit vergoeden?
Scarlet helpdesk al dagen niet bereikbaar?
Kochanie schreef:Mijn vriendin heeft een zaak in Gent waarbij internet én telefoon een grote rol spelen. Onlangs is ze daarom dan ook overgeschakeld naar Scarlet one. Het leek voor haar de beste keuze maar sinds woensdag kan ze wel surfen maar als je naar haar telefoneert krijg je steevast te horen dat haar nummer tijdelijk buiten dienst is. Ik heb dan ook woensdag scarlet gebeld sinds 9 uur 's morgens en heb een hele repertoire hits mogen aanhoren tot 23 u NON-STOP, zonder dat er een operator aan te pas kwam. En toen kwam er een computergestuurde stem: "De wachttijden lopen langer uit dan verwacht. Gelieve het morgen nogmaals te proberen."
Dit is niet de eerste maal dat dit gebeurt. Heeft scarlet wel helpdesk-medewerkers? Moet ik nu echt zelf naar Vilvoorde om een oplossing te vinden? Op e-mails wordt ook al niet gereageerd! Ondertussen verliest mijn vriendin omzet! Wie gaat dit vergoeden?
Dit probleem is volgens mij reeds enige tijd aan de gang, wij waren vroeger dealer van scarlet maar wegens de vele problemen en slechte support zijn we toch maar belgacom partner geworden.
Ik heb vorige week ook nog enkele malen naar scarlet willen bellen via een speciaal dealer nummer maar geraakte toen ook nooit binnen. Na 4 dagen proberen was het dan eindelijk toch nog eens gelukt.
-
- Pro Member
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 18 keer
Mijn pa had is gebelt voor scarlet one registratie (omdat het op de site nu lukte en toch alles juist was (zegde altijd dat de login gegevens fout waren, maar ze waren 100% juist) maarja ...), hij had toch direct iemand aan de lijn (had niet lang moeten wachten) . En toen heeft de medewerker van scarlet die registratie gedaan.
Wij hebben zelf nu al een week problemen met onze Scarlet One (althans, probleem zit waarschijnlijk in een wijkcentrale van BGC).
Mijn vrouw belt vrijwel dagelijks de technische helpdesk, en is hiermee gemiddeld 3 uur per dag kwijt. Op e-mail wordt niet gereageerd.
Ik hoop dat ze dit dit jaar nog kunnen oppakken door capaciteit van het callcenter uit te breiden, maar verwacht er voorlopig niet al te veel van...
Overigens, als je telefoon buiten gebruik is, bij ons hielp het resetten van de Scarlet One-box wel goed hiertegen...
Mijn vrouw belt vrijwel dagelijks de technische helpdesk, en is hiermee gemiddeld 3 uur per dag kwijt. Op e-mail wordt niet gereageerd.
Ik hoop dat ze dit dit jaar nog kunnen oppakken door capaciteit van het callcenter uit te breiden, maar verwacht er voorlopig niet al te veel van...
Overigens, als je telefoon buiten gebruik is, bij ons hielp het resetten van de Scarlet One-box wel goed hiertegen...
-
- Member
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:21
- Contacteer:
Kochanie schreef:Mijn vriendin heeft een zaak in Gent waarbij internet én telefoon een grote rol spelen. Onlangs is ze daarom dan ook overgeschakeld naar Scarlet one. Het leek voor haar de beste keuze maar sinds woensdag kan ze wel surfen maar als je naar haar telefoneert krijg je steevast te horen dat haar nummer tijdelijk buiten dienst is. Ik heb dan ook woensdag scarlet gebeld sinds 9 uur 's morgens en heb een hele repertoire hits mogen aanhoren tot 23 u NON-STOP, zonder dat er een operator aan te pas kwam. En toen kwam er een computergestuurde stem: "De wachttijden lopen langer uit dan verwacht. Gelieve het morgen nogmaals te proberen."
Dit is niet de eerste maal dat dit gebeurt. Heeft scarlet wel helpdesk-medewerkers? Moet ik nu echt zelf naar Vilvoorde om een oplossing te vinden? Op e-mails wordt ook al niet gereageerd! Ondertussen verliest mijn vriendin omzet! Wie gaat dit vergoeden?
als ik dit zo lees ben ik blij dat ik vrineden van mij dit niet aangeraden heb, blijkbaar zijn er nog serieus wat kinderziektes en voor zelfstandige is dit enorm vervelend. Ik heb ze telenet anytime freefone aangeraden. Dit is het freefone abbonement (16.95 p/m) + 19.95 daarbovenop. Is wel duurder dan andere formules bij de concurentie, maar voor zelfstandigen enzo is bereikbaarheid ook belangrijk en voor een 37€ p/m besparen ze nog een pak.
Vanop de site van Scarlet:
Zelfstandigen mogen dus eigenlijk geen gebruik maken van deze formule.
De Scarlet One dienst kan enkel gebruikt worden voor particuliere doeleinden. Scarlet behoudt zich bijgevolg het recht voor de dienst voortijdig en met onmiddellijke ingang te schorsen ingeval van oneigenlijk of professioneel gebruik van de dienst.
Zelfstandigen mogen dus eigenlijk geen gebruik maken van deze formule.
Was juist aan het denken , er staat overal in koeien van letters dat enkel particulieren scarlet one kunnen gebruiken...Jij negeert dat en hebt nog het lef om vergoeding te vragen
Scarlet one is er idd enkel voor particulieren.
Maar is is idd een bepaald % klanten met problemen -> kinderziektes.
Verder raakte ook ik deze week niet binnen op de helpdesk. (Dealernummer wat ik belde) Heb denkik in totaal 10u in de wacht gehangen...
Maar is is idd een bepaald % klanten met problemen -> kinderziektes.
Verder raakte ook ik deze week niet binnen op de helpdesk. (Dealernummer wat ik belde) Heb denkik in totaal 10u in de wacht gehangen...
ik heb dan weer laatst 2 keer gebeld en ik geraakte binnen na 2 seconden, moest niets wachten
Ik raakte ook direct binnen, tot ik werd doorverbonden en in wacht gezet... normale klantenhelpdesk wel vlot ingeraakt. (2x)
Kochanie schreef:Mijn vriendin heeft een zaak in Gent waarbij internet én telefoon een grote rol spelen. Onlangs is ze daarom dan ook overgeschakeld naar Scarlet one. Het leek voor haar de beste keuze maar sinds woensdag kan ze wel surfen maar als je naar haar telefoneert krijg je steevast te horen dat haar nummer tijdelijk buiten dienst is. Ik heb dan ook woensdag scarlet gebeld sinds 9 uur 's morgens en heb een hele repertoire hits mogen aanhoren tot 23 u NON-STOP, zonder dat er een operator aan te pas kwam. En toen kwam er een computergestuurde stem: "De wachttijden lopen langer uit dan verwacht. Gelieve het morgen nogmaals te proberen."
Dit is niet de eerste maal dat dit gebeurt. Heeft scarlet wel helpdesk-medewerkers? Moet ik nu echt zelf naar Vilvoorde om een oplossing te vinden? Op e-mails wordt ook al niet gereageerd! Ondertussen verliest mijn vriendin omzet! Wie gaat dit vergoeden?
Zoals al eerder vermeld geweest is, eer je een contract afsluit, leest eerst eens goed wat er allemaal vermeld staat hé.
En tot 23u de hits moeten aanhoren? Gelukkig dat de helpdesk om 21u gesloten is, maar kom missen is menselijk zeker
- pointbreak
- Member
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
- Twitter: debeuckelaer
- Locatie: Schoten
- Bedankt: 1 keer
Afgelopen zaterdag toch even geprobeerd rond de middag; na een half uur iemand aan de lijn gekregen.
De medewerker die vriendelijk was en tevens op al mijn vragen kon antwoorden .
Daarbij heeft hij ook vermeld dat de wachttijden nog steeds oplopen.
En dat men geduld (veel) nodig heeft.
E-mails worden sporadisch nog beantwoordt wegens de overstelping tijdens de paasvakantie.
Scarlet is een goed product, maar door het ongeduld van verschillende mensen.
Wordt het nu reeds negatief beoordeeld.
Toen destijds Tiscali - Yucom overnam heeft het meer dan een jaar geduurd vooraleer alles technisch en administratief in orde was.
Met alle gevolgen vandien.
Toch heeft Tiscali er 60.000 klanten aan overgehouden.
Dus als je aansluit bij Scarlet heb dan veel geduld en stel je daarop in.
De rest komt dan wel vanzelf.
Succes !
De medewerker die vriendelijk was en tevens op al mijn vragen kon antwoorden .
Daarbij heeft hij ook vermeld dat de wachttijden nog steeds oplopen.
En dat men geduld (veel) nodig heeft.
E-mails worden sporadisch nog beantwoordt wegens de overstelping tijdens de paasvakantie.
Scarlet is een goed product, maar door het ongeduld van verschillende mensen.
Wordt het nu reeds negatief beoordeeld.
Toen destijds Tiscali - Yucom overnam heeft het meer dan een jaar geduurd vooraleer alles technisch en administratief in orde was.
Met alle gevolgen vandien.
Toch heeft Tiscali er 60.000 klanten aan overgehouden.
Dus als je aansluit bij Scarlet heb dan veel geduld en stel je daarop in.
De rest komt dan wel vanzelf.
Succes !
Geduld is een schone zaak maar als je plots zonder telefoon zit en je krijgt als antwoord dat het anderhalve week duren zal eer ze je weer kunnen laten telefoneren én je hebt een zaak die niet zonder telefoon kan én dus omzet verliest.. dan piep je wel eventjes anders.
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
- Locatie: Tremelo
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Heb hier twee opmerkingen.
1 ) heb altijd al na gemiddeld een half uurtje iemand aan de lijn en die zijn steeds heel vriendelijk en proberen je verder te helpen.
2 ) scarlet one is enkel voor prive gebruik niet voor bussines gebruik. dus Kochanie ik piep helemaal anders. Je telefoon zou buiten werking moeten gesteld worden. Dit staat in de voorwaarden.
1 ) heb altijd al na gemiddeld een half uurtje iemand aan de lijn en die zijn steeds heel vriendelijk en proberen je verder te helpen.
2 ) scarlet one is enkel voor prive gebruik niet voor bussines gebruik. dus Kochanie ik piep helemaal anders. Je telefoon zou buiten werking moeten gesteld worden. Dit staat in de voorwaarden.
Kochanie schreef:Geduld is een schone zaak maar als je plots zonder telefoon zit en je krijgt als antwoord dat het anderhalve week duren zal eer ze je weer kunnen laten telefoneren én je hebt een zaak die niet zonder telefoon kan én dus omzet verliest.. dan piep je wel eventjes anders.
Wanneer je in Vilvoorde de Scarlet Phoneshop bezoekt en je wil Scarlet worden en je vraagt een medewerker welk type het beste is voor je nadat je hem vertelde dat je een zaak hebt en dat je veel gebeld zal worden laar zelf niet veel zal bellen... en die medewerken zegt dat Scarlet One de beste oplossing is dan is Scarlet in fout. Ze hebben een business een privé-abo aangeraden. Deze klant heeft enkel het Scarlet-advies gevolgd. Ik vraag mij dan toch af wie hier in fout is. Niet de klant want die kiest steeds voor de goedkoopste prijs voor het beste wat hij daar voor kan krijgen. Blijkbaar moet hij daar niet bij Scarlet voor zijn.
1 van de redenen dat ik daar weg ga is die helpdesk,had een nieuwe modem gekocht proberen bellen niet binnen geraken.Dan maar emailen kreeg antwoord ....na 2 maanden,kan je wel begrijpen dat ik ze ongezouten mijn mening heb gezegd.Ondertussen heb ik hem zelf geconfigureerd.
mijn moeder is een tijdje geleden overgeschakeld naar scarlet one. daarvoor had ze telefoon en internet bij telenet maar omdat het haar voordeliger uitkwam is ze overgeschakeld. (ik woon zelf niet thuis meer anders had ik haar wel wat anders aangeraden)
Alles ging een paar weken goed tot ze opeens zonder internet en telefonie zat. wat daarna volgde is wat ik hier ook bij anderen lees: helpdesk onbereikbaar en geen reply op de mails die ze stuurde om uitleg/een oplossing.
na 2 weken zonder telefoon/internet is het dan toch opgelost. is wel iemand voor moeten langsgaan. hoe dan ook, de service trekt echt op niks bij scarlet!
Alles ging een paar weken goed tot ze opeens zonder internet en telefonie zat. wat daarna volgde is wat ik hier ook bij anderen lees: helpdesk onbereikbaar en geen reply op de mails die ze stuurde om uitleg/een oplossing.
na 2 weken zonder telefoon/internet is het dan toch opgelost. is wel iemand voor moeten langsgaan. hoe dan ook, de service trekt echt op niks bij scarlet!
- pointbreak
- Member
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
- Twitter: debeuckelaer
- Locatie: Schoten
- Bedankt: 1 keer
Toch liever een paar probleempjes en een lichte telecomfactuur.
Dan een hoop beperkingen en een zware betaalbare factuur.
Deze week nog in het nieuws: België duurste land voor telecomunicatie.
Ik heb sedert enkele maanden een besparing van +30 % op mijn telecom kosten en dat voor meer dan vroeger.
En alles verloopt optimaal !
Dan een hoop beperkingen en een zware betaalbare factuur.
Deze week nog in het nieuws: België duurste land voor telecomunicatie.
Ik heb sedert enkele maanden een besparing van +30 % op mijn telecom kosten en dat voor meer dan vroeger.
En alles verloopt optimaal !
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
pointbreak schreef:Toch liever een paar probleempjes en een lichte telecomfactuur.
Dan een hoop beperkingen en een zware betaalbare factuur.
We weten ondertussen allemaal dat jij de grootste Scarlet-fan bent en dat is je goed recht. Ik ben ook Scarlet One-klant en buiten de gekende "kiestoon"-problemen in het begin heb ik, gelukkig, nog geen problemen gehad. Maar ik hou mijn hart vast moest het ooit eens van dattum zijn...