Iepe,
niet echt een klacht hoor, het valt mij gewoon ineens op
Ik ben blijkbaar terug 'Starter' level ... mijn post count is gereset op 1 of andere manier. Gebeurt dat als ge ne langen tijd ni inlogt of zoiets?
Ik meen mij te herinneren toch ettelijke honderden posts op mijn naam te staan hebben van in mijn A2F tijd
Nuja ... gijle ziet maar wa ge ermee kunt doen he .. kvind het alleen zo onnozel dat daar 'noob' staat terwijl ik toen toch mijn steentje bijgedragen heb door bvb met de Pol en co van A2F te gaan vergaderen en zow ...
Post count reset?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
erhmmm ... never mind Sub
my mistake. Ik had kunnen zweren dat ik toen Sven.VdS gebruikte maar het is dus C-Phest
sorry sorry sorry .. ik kan mij echt niet herinneren dat ik onlangs een nieuwe account aangemaakt heb
Call closed, pebkac
my mistake. Ik had kunnen zweren dat ik toen Sven.VdS gebruikte maar het is dus C-Phest
sorry sorry sorry .. ik kan mij echt niet herinneren dat ik onlangs een nieuwe account aangemaakt heb
Call closed, pebkac
Ge kunt ook de phpbb1 database editen, zoeken op posterid sven.VdS en die veranderen door de posterid van C-Phest ...
Daarna kunt ge Sven.VdS user deleten ...
heb ik nekeer moeten doen na een misgelopen database restore ... om een of andere reden was een account op guest gesukkeld Gelukkig houdt phpbb de naam van de originele poster bij in een extra veld
(btw: grapje hoor ... doe met die accounts wa ge wilt ... 't is ulle forum )
Daarna kunt ge Sven.VdS user deleten ...
heb ik nekeer moeten doen na een misgelopen database restore ... om een of andere reden was een account op guest gesukkeld Gelukkig houdt phpbb de naam van de originele poster bij in een extra veld
(btw: grapje hoor ... doe met die accounts wa ge wilt ... 't is ulle forum )
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]