Internet voor hoogverbruikers

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Na al verschillende ADSL-abbonementen gehad te hebben, blijft mijn behoefte naar een groter datalimiet en upload best wel onbevredigd.

Ik beschik nu over een ADSL abbo van EDPNet, 3.3Mbit down, 384kbit up, 40GB down/10GB up. Wat ik zoek is meer upload en een hoger limiet. Al kost het me 100€ per maand.

Het is zo frustrerend dat ze in Nederland tegenwoordig 8Mbit/1Mbit lijnen hebben met een 200GB FUP voor nog geen 70€ terwijl ik al 54€ moet neerdokken voor mijn huidig abbonement.

Ik vind het belachelijk dat 512kbit lijnen met nog niet eens een vast IP maar wel ongelimiteerd (lees: Fair Use Policy) meer dan 150€/maand kost ! Er is duidelijk behoefte naar, maar tot nu toe ben ik nog geen enkele provider tegengekomen die rekening houdt met die klanten.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sommige mensen komen blijkbaar uit hun winterslaap :roll:
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Dat nu ook weer niet, maar het valt op hoe weinig je hoort over ISP's. RealDSL zegt me totaal niets. Hoe zijn de ervaringen hiermee ? Qua service via mail/foon ? Als dat goed zit stap ik onmiddellijk over :D
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

Phuncz schreef:Dat nu ook weer niet, maar het valt op hoe weinig je hoort over ISP's. RealDSL zegt me totaal niets. Hoe zijn de ervaringen hiermee ? Qua service via mail/foon ? Als dat goed zit stap ik onmiddellijk over :D


Toch nog eens goed wakker worden, je hoort weinig over isp's? Gaat dit forum over zandkastelen bouwen ofzo?

http://www.userbase.be/forum/search.php ... ds=realdsl
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Phuncz schreef:Dat nu ook weer niet, maar het valt op hoe weinig je hoort over ISP's. RealDSL zegt me totaal niets. Hoe zijn de ervaringen hiermee ? Qua service via mail/foon ? Als dat goed zit stap ik onmiddellijk over :D
Zie hier je was met paasverlof zeker?
Err: airzimmy was me juist voor. :-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Hmm, na het lezen van het topic vanonder mijnen steen ( :P ), ben ik wel aan het overwegen... Ik ben eigenlijk heeeel tevreden van EDPNet, maar niet van hun "vlottend" limiet. Ik betaal dan 8€ per 10GB/maand (3x dus) extra en dan kan ik nog maar 10GB uploaden...

Komaan EDPNet, don't make me leave youuuuu :cry: :oops:

Ja sorry, heb al teveel providers meegemaakt...
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Goedeavond,

Hopelijk kunnen we u dan gelukkig maken met het feit dat één van dezer dagen de up/dowload gelijkgesteld wordt. Maw, u kan evenveel upload gebruiken als download, u mag deze zelf verdelen volgens uw trafiek.

Volg op onze website ;)

:: EDPnet HelpDesk ::
internet, fiber & telephony
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Waw da's pas service !! :-)
Nu alleen nog FUP zoals edpnet.nl hé :-D :-D
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Hola dan blijven we nog :D :D :D EDPNet I love you :D :thumbs:
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Wat gebeurt er dan met de limieten van de volgende 30 dagen als deze regel toegepast wordt ? Want ik zit nog een heel tijdje op smalband mits maar 10GB/30 dagen upload. De teller werkte ineens niet meer enzo :eek:
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Phuncz schreef:Wat gebeurt er dan met de limieten van de volgende 30 dagen als deze regel toegepast wordt ? Want ik zit nog een heel tijdje op smalband mits maar 10GB/30 dagen upload. De teller werkte ineens niet meer enzo :eek:


Beste,

Kan u de vraag iets anders formuleren?
Ze is ons niet echt duidelijk.

Dank u.

:: EDPnet Helpdesk ::
internet, fiber & telephony
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Wel, stel dat iemand nu meer dan 1/4de geupload heeft van zijn limiet en op smalband zit, zal die persoon met de omzetting naar het nieuwe systeem dan van smalband gehaald worden ? Of moet hij "zijn straf uitzitten" ;) tot het weer gerecupereerd is ? Of worden de tellers gereset ?
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Hij zal zijn straf niet moeten uitzitten.
Tellers worden echter niet gereset...
internet, fiber & telephony
Typhobob
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 maa 2005, 21:27

EDPnet schreef:Hij zal zijn straf niet moeten uitzitten.
Tellers worden echter niet gereset...


Ik begrijp nog altijd niet waarom Edpnet in Nederland een FUP kan aanbieden en hier niet, zelfde voor xs4all en consoorten die ook in Belgie en Nederland zitten, ik heb zo het gevoel dat hier in belgie de consument een melkkoe is voor de ISP's en Belgacom, het wordt tijd dat er hier verandering inkomt eigenlijk.
Laatst gewijzigd door Typhobob 06 apr 2005, 16:53, in totaal 1 gewijzigd.
Gast

aansluitingen in nederland zijn stukken goedkoper dan in België
Dit scheelt hem makkelijk 10€ en meer per abbo per maand.
daar zit het grote verschil.

In BE moeten providers nog steeds zeer veel betalen aan bgc, zelfs via broba, om hun koperparen te mogen gebruiken. Dit is de reden waarom er veel minder geld kan gaan, om de prijzen laag te houden, naar trafiek.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Anonymous schreef:aansluitingen in nederland zijn stukken goedkoper dan in België
Dit scheelt hem makkelijk 10€ en meer per abbo per maand.
daar zit het grote verschil.

In BE moeten providers nog steeds zeer veel betalen aan bgc, zelfs via broba, om hun koperparen te mogen gebruiken. Dit is de reden waarom er veel minder geld kan gaan, om de prijzen laag te houden, naar trafiek.


Ik ben wel bereid om daar €10 extra voor te betalen hoor.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Ik denk de meeste hooggebruikers wel. Als je ziet dat de verbindingen van 60-80€ zo populair zijn. Dit zijn meestal FUP abbo's met 8/1Mbit snelheden. Er is zeker een markt voor, maar die wordt in België niet geëxploiteerd.
Gast

beste EDPnet , is er een kans dat binnen kort termijn (< 1 maand) er een abbonement bij jullie komt met een downloadlimit groter dan 100gb of fup ?

anders zie ik mij genoodzaakt om naar realdsl te gaan
WhityBoy
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 sep 2003, 17:30

Je zou www.online.be kunnen overwegen.

Ik ben al een 5tal maanden klant met een ADSL Super Pro en ben zeer tevreden.
Toegegeven, als je op de site kijkt naar de voorwaarden lijkt het niet interessant. Naar dit zijn mijn persoonlijke ervaringen.

IP Adres: Dynamisch -> Mijn IP adres is in 5 maand maar 3 keer verandert. Mijn huidig IP adres is nu bijna 4maand hetzelfde.

Maximum Volume: 20 GB -> Voor ik overstapte naar online heb ik gebeld naar hun klantendienst met de vraag hoeveel je moest betalen per GB als je 20GB op was en dus niet op smallband te vliegen.
Ik kreeg als antwoord dat het niet mogelijk was om volume bij te kopen en volgens dit was ook niet nodig omdat men geen rekening hield met het volume zolang je niet overdreef.
En mijn ervaring is dat 80GB niet overdrijven is want dit is de laatste 4 maand mijn gemiddeld verbruik.

Bandbreedte: 3 Mbit/s download en tot 512 Kbit/s upload ->
speed test results:
- Download speed : 2590 kbit/s or 324 kbyte/s
- Upload speed : 415 kbit/s or 52 kbyte/s
Sat Apr 9 2005
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 751
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Nog een provider :eek:. Ze schieten gelijk wortels uit de grond. De providertabel wordt op die manier wel een vervuilde en wanordelijke boel. :cry:

Ik voeg die in het begin van volgende week toe. :wink:
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

neem dan versatel he. 1mbit/256Kbit en geen limiet dus zoveel downloaden als ge wilt dus 100 of 150 gig per maand is zeker geen probleem want ik zit daar toch altijd rond.

een speedtestje se:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Apr 10 2005 om 11:39:58 UTC+0200)

Download : 110.3 KByte/sec
Upload : 25.8 KByte/sec

En dit alles maar voor 35€ per maand. wa wilde nu nog meer?
RaDa
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 apr 2004, 11:00

Ge kunt ook altijd bij nen provider gaan da de trafiek nie nakijkt e :)
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

RaDa schreef:Ge kunt ook altijd bij nen provider gaan da de trafiek nie nakijkt e :)


Natuurlijk kunde da doen. en na 2 maanden beslissen ze ineens om da wel te doen en gij hebt daar dan een schoon contractje van een jaar getekend. waar stade dan weer? idd weer met uw schoon limietjes van 10 gig. Voor mij moet het der echt in da contract staan da ge geen limiet hebt want anders doen ik het nie.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Ook bij versatel kan je unlimited surfen aan zeer goedkope prijzen, alleen zijnde snelheden niet zo hoog. Ofwel onbeperkt voor €29,9 aan 512kbps down en 256kbps up ofwel aan €34,9 aan 1Mbps down en 256kbps up.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Mja tot ze op een bepaald moment beslissen dat het vooral hoogverbruikers aantrekt en dan komt er ineens een limiet op van 10GB ofzo :) Liever niet.

Dit is dus niet leuk meer he:

Multikabel X-tra abbo: 10 Mbit down / 2 Mbit up, FUP en dat voor 85€ per maand. Voor zo'n connectie betaal ik zelfs graag 100€ per maand !!
Zelfs hun mainstream abbo is interessant: 3Mbit down / 768Kbit up, FUP voor 43€ per maand. Hier is die upload al de helft, geen FUP maar gemiddeld 10GB/maand. En ter compensatie: 3.3Mbit... WOW :P

Het valt zo erg op dat in Nederland er gemiddeld 1/5de upload snelheid is terwijl dat in België meestal 1/10de of LAGER is. En dat met de opkomst van mailboxen die gigabytes groot zijn, meer en meer mensen die een site nemen voor foto's online te zetten, etc. Voor die klanten blijft het dus steken op gemiddeld 384Kbit !

Is het dan in België echt zo moeilijk meer upload te voorzien ? Persoonlijk heb ik liever 2Mbit down en 2Mbit up dan 8Mbit down en 384Kbit up... Zo kun je tenminste nog eens wat DELEN, waar het internet voor bedoeld is.
Gast

Phuncz schreef: Zo kun je tenminste nog eens wat DELEN, waar het internet voor bedoeld is.


hangt ervan af wat je wil delen ...

Als het warez is, dan zit je verkeerd
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Ik heb een vriendin waar ik veel foto's mee uitwissel, in mijn vriendenkring wissel ik ook wel veel foto's. Verder wissel ik veel grotere files in mijn vzw omdat we met een lanparty organisatie zitten, dus er gaan wel eens grotere projectfiles door, foto-verzamelingen van evementen (ooit al eens 200MB verzonden @ 30KB?). Vroeger werd er dan ook nog regelmatig videomateriaal gewisseld en even 60MB overhevelen is ook weer een ander ding. Verder werk ik ook veel met sites en dan is het toch leuk als je niet zo lang moet wachten op die 38MB om te uploaden.

Ja ik kan het ook illegaal gebruiken, maar ik gebruik het toch veelal voor legaal gebruik. En dan is de enigste optie een lijn van 300€/maand excl. BTW, verhuizen naar Nederland of gewoon lang wachten. En ja, in Nederland hebben ze dergelijke oplossingen WEL voor een betaalbare som.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Phuncz schreef:Zelfs hun mainstream abbo is interessant: 3Mbit down / 768Kbit up, FUP voor 43€ per maand. Hier is die upload al de helft, geen FUP maar gemiddeld 10GB/maand. En ter compensatie: 3.3Mbit... WOW :P


Hangt ervan af voor wie... met uitzondering van de upload zijn de specificaties van dat abonnement in alle opzichten slechter dan een TN ExpressNet, en betaal je nog 1 euro extra ook. Wat mij betreft, nee dank je dus !
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

FUP misschien ? Dat woord moet hier nog zowat zijn intrede vinden terwijl het in Nederland al gemeengoed is.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Phuncz schreef:Mja tot ze op een bepaald moment beslissen dat het vooral hoogverbruikers aantrekt en dan komt er ineens een limiet op van 10GB ofzo :) Liever niet.


Ze hebben al een limiet van 250MB, maar je betaal €0,05/extra MB en vanaf ge €10 bereikt zijn de extra MB's gratis (dus €19,9 + €10= unlimited).
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

ZMD schreef:Ze hebben al een limiet van 250MB, maar je betaal €0,05/extra MB en vanaf ge €10 bereikt zijn de extra MB's gratis (dus €19,9 + €10= unlimited).


Phuncz schreef:Mja tot ze op een bepaald moment beslissen dat het vooral hoogverbruikers aantrekt en dan komt er ineens een limiet op van 10GB ofzo :) Liever niet.


Ik weet het ook wel dat er (nog) geen limiet op staat maar kan jij met 100% zekerheid zeggen dat dat blijft ? Het is immers een abbo bedoeld voor laagverbruikers, niet voor leechers.
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:beste EDPnet , is er een kans dat binnen kort termijn (< 1 maand) er een abbonement bij jullie komt met een downloadlimit groter dan 100gb of fup ?

http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=EDPnetProductsADSLflexi

Met elk van deze abonnementsformules mag je (aan € 0,25/GB, zonder uploadquota) 50 GB aan trafiek verzetten voor je op smalband (128 kbps) gezet wordt. Wie meer dan 50 gig denkt nodig te hebben en toch niet op smalband terecht wil komen, kan wanneer hij maar wil extravolumepacks kopen met grootte naar keuze.

Vb.: EDPnet Light (1024 kbps down / 256 kbps up):
€ 24,95 + (19 x € 0,25/GB) = € 29,70/maand voor 20 GB
(met € 0,25/GB tot de 50e GB, uitbreidbaar met extra volumepacks)

Vb.: EDPnet Go (3328 kbps down / 384 kbps up):
€ 29,95 + (49 x € 0,25/GB) = € 42,20/maand voor 50 GB
+ (1 x € 4,50 (volumepack 5 GB))
= € 46,70 / maand voor 55 GB

Vb.: EDPnet Extra (6144 kbps down / 640 kbps up):
€ 49,95 + (49 x € 0,25/GB) = € 62,20/maand voor 50 GB
+ (5 x € 8,49 (volumepack 10 GB))
= € 104,65 / maand voor 100 GB


Edit: spelling.
Laatst gewijzigd door EDPnet 15 jun 2005, 11:25, in totaal 2 gewijzigd.
internet, fiber & telephony
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Hmm ik ga eens nadenken over die laatste formule :D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Mmm... als je zo'n EDP netExtra vergelijkt met een EDP net Premium dan blijkt dat je alléén voor het vast IP-adres 90 euro excl. BTW moet betalen per maand :cry:
witte!
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 okt 2004, 15:10

Hebben jullie het hier over internet voor hooggebruikers :-D :???:
Nou ik woon hier kortbij de grens met Nederland en een vriend van me heeft daar @home via de kabel en hij trekt op een maand soms 400gb met zn FUP.
Hij heeft nog nooit een mailtje gekregen over klachten alleen een keer van de ESA (entertainment software agency) over het delen van zooi maar voor de rest niets.
43€ per maand 4mbit/512kbit

Gelukkig ga ik regelmatig langs met wat dvd's om wat dingen over te trekken :-D

Internet in België staat denk ik nog wel een jaar of 3 achter op Nederland.

Laats kwam ik dit tegen op een Nederlands forum http://www.versatel.nl/20mb/

Specificaties 20 Mb ADSL met Live Eredivisievoetbal
Internet
Snelheid Tot 20Mbits/s downstream
1 Mbit/s upstream
Bijzonderheden Niet mogelijk met ISDN
Datalimiet per maand Geen
ADSL leverancier Versatel
Doe-het-zelf-installatie Nee
Installatie door een monteur Ja
Modemtype Wireless Multi PC
Ondersteunende interfaces Wireless Multi PC
IP adressen 1 dynamisch publiek IP
Meerdere gebruikers Ja
Inclusief switch/hub Ja
Servers toegestaan Ja
Inlogprocedure PPPoE
Webmail/POP3 standaard 1 emailadres; meer adressen zelf aan te maken
Grootte mailbox 20 Mb
Grootte eigen homepage 20 Mb
Spam/ virusfilter Ja


Live Eredivisievoetbal
Wedstrijden 12 maanden alle Live Eredivisiewedstrijden
Beschikbaar op 1 TV
Kwaliteit vergelijkbaar met digitale kwaliteit

Prijzenoverzicht
Product 20 Mb ADSL
Maandelijkse kosten € 39,95 per maand
Aansluitkosten n.v.t.
Installatiekosten € 49,95
Huur Multimedia Modem € 0,- per maand
Huur digitale decoder € 0,- per maand
Kosten Pay per view
Voetbalwedstrijd on demand
(dus na de live wedstrijden; alleen gedurende beperkte tijd beschikbaar) € 0,99 per wedstrijd

Minpuntjes:
Modem in bruikleen
Relatief lage upload snelheid

Mjah this wat je relatief laag vind he in België kenne we wel andere uploadsnelheden..
Frustrerend dat 10min fietsen van bij mij thuis dit wel allemaal mogelijk is :-(

Waar blijft VDSL & ExpressNET ?
Het is ondertussen 2005 niet 1998 (het jaartal waar Telenet nogaltijd in zit)
Gast

witte! schreef:Laats kwam ik dit tegen op een Nederlands forum http://www.versatel.nl/20mb/

Specificaties 20 Mb ADSL met Live Eredivisievoetbal
Internet
Snelheid Tot 20Mbits/s downstream
1 Mbit/s upstream
Om de dingen wat in perspectief te plaatsen: om je adsl-modem aan zelfs maar 10 Mbps stabiel te laten syncen mag je, schat ik zo, maximum op driekwart km van de DSLAM-centrale wonen. Ik zal maar zwijgen over 20 Mbps.
Om dit tot het te volgen voorbeeld voor België te verheffen, dat vind ik van een totaal gebrek aan realiteitszin en technische kennis getuigen.

witte! schreef:Bijzonderheden Niet mogelijk met ISDN
Lol. Dat zal wel niet, een ADSLoISDN-lijn krijg je zelfs niet gesynct aan 6 Mbps op 1,5 km van de centrale.

witte! schreef:Minpuntjes:
Relatief lage upload snelheid
Relatief lage uploadsnelheid?? Anders nog specifieke wensen, mein Herr? Een koffietje met een koekje misschien ;)

witte! schreef:Frustrerend dat 10min fietsen van bij mij thuis dit wel allemaal mogelijk is :-(
Laat je toch eens niet zoveel wijsmaken, witte. En verhef bovenstaand soort van wonderformules niet tot standaard.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Laat je toch eens niet zoveel wijsmaken, witte. En verhef bovenstaand soort van wonderformules niet tot standaard

Wijsmaken??
Ik heb verschillende vrienden in Breda die allemaal een 8/1Mbs lijntje hebben liggen. Zonder datalimiet.
Okay dat dat in landelijke gebieden wat minder is, feit blijft dat het in Nederland mogelijk is aan een redelijke prijs.
Hier niet!
Gast

En vast IP.
En alle poorten open.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”