welke app van windows10 om youyube filmpjes te w-bewaren
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik gebruik Any Video Converter je hebt een gratis versie en een betalende. Na een goede maand de gratis versie gebruikt te hebben heb ik de betalende versie gekocht.
Je kan filmbestanden, url's van diverse sites (oa youtube) converteren naar alle mogelijke film- en muziekbestanden avi, mp4, mp3, mp2 en alsook de kwaliteit vb 1080p, 720p, 320kbps.
Je kan filmbestanden, url's van diverse sites (oa youtube) converteren naar alle mogelijke film- en muziekbestanden avi, mp4, mp3, mp2 en alsook de kwaliteit vb 1080p, 720p, 320kbps.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Youtube-dl is denk ik een van de grootste op vlak van ondersteunde websites. Dat is oorspronkelijk een console applicatie, maar er zijn genoeg grafische frontjes voor te vinden voor welk besturingssysteem je ook gebruikt.
Ik ga wel even vermelden dat er in die Youtube download scene een hele, hele grote hoop rommel zit waarvan een groot deel je maar al te graag reclame aansmeert of zelfs malware binnenhaalt. Let dus zeker een beetje op met wat je downloadt of installeert.
Ik ga wel even vermelden dat er in die Youtube download scene een hele, hele grote hoop rommel zit waarvan een groot deel je maar al te graag reclame aansmeert of zelfs malware binnenhaalt. Let dus zeker een beetje op met wat je downloadt of installeert.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
https://drive.google.com/open?id=1gWs6J ... QLJTiCw8bI
je kan ze daarna converteren met VLC naar mp3.
Heb deze zelf gemaakt in C#
update 16/01/18
je kan ze daarna converteren met VLC naar mp3.
Heb deze zelf gemaakt in C#
update 16/01/18
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.