VOO Mobile: 9Gb voor 20€/maand
-
- Premium Member
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Dank je voor de opmerkzaamheid! Op het forum van VOO lees je door hun operatoren dat Proximus degene is die moeilijk doet, waardoor je wel een tegemoetkoming zou moeten ontvangen. Indien ze bij VOO gewoon liegen omdat ze zelf traag zijn dan is het een andere zaak natuurlij.
-
- Plus Member
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 2 keer
Sinds gisteravond (23:00) is mijn nummer eindelijk overgeschakeld naar VOO. Op zich wel vreemd want ik dacht dat een nummeroverdracht enkel kon in de week tussen 8:00 en 20:00?
Volgens VOO duurde het zo lang omdat er bij Orange een probleem was met de nummeroverdrachten (ze gaven geen nummers vrij).
Ik heb meteen wel al een aantal bedenkingen:
1. De kwaliteit van de internetverbinding (niet bereik) lijkt minder hoog dan bij Orange (snelheid).
2. Alles op mijn gsm geeft eigenlijk Telenet aan, zelfs de APN die vreemd genoeg "telenetwap.be" is.
3. Er is plots de optie om WiFi calling aan te zetten maar zelfs al staat deze optie aan, ik kan er nog geen gebruik van maken denk ik.
4. Een app om je verbruik op te volgen is er niet, alhoewel dat met 9GB niet meteen nodig zal zijn.
Over het algemeen een positieve indruk tot nu toe, aanrader
Volgens VOO duurde het zo lang omdat er bij Orange een probleem was met de nummeroverdrachten (ze gaven geen nummers vrij).
Ik heb meteen wel al een aantal bedenkingen:
1. De kwaliteit van de internetverbinding (niet bereik) lijkt minder hoog dan bij Orange (snelheid).
2. Alles op mijn gsm geeft eigenlijk Telenet aan, zelfs de APN die vreemd genoeg "telenetwap.be" is.
3. Er is plots de optie om WiFi calling aan te zetten maar zelfs al staat deze optie aan, ik kan er nog geen gebruik van maken denk ik.
4. Een app om je verbruik op te volgen is er niet, alhoewel dat met 9GB niet meteen nodig zal zijn.
Over het algemeen een positieve indruk tot nu toe, aanrader
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Vraag dat ze ze op mail zetten. Pouvez-vous me contacter par mail parce que je ne comprends pas le français. Mon adresse mail est le (mailadres).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 121 keer
Ik ben Franstalig en ik kan dus graag helpen met vragen in het Frans. Stel je vragen in het Nederlands en ik vertaal voor jij in het Frans
-
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
tja ik versta er helemaal niks vanLuc Watrin schreef:Ik ben Franstalig en ik kan dus graag helpen met vragen in het Frans. Stel je vragen in het Nederlands en ik vertaal voor jij in het Frans
Straks eens naar mijn zus, die kan normaal wel frans.
Heb het even opgenomen,
-
- Pro Member
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 121 keer
Hij belde jij terug om meer informatie te krijgen over je vraag. Je moet niet aarzelen om op 078/505050 tijdens de piekuren terug te bellen.
-
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik heb geen vragen gesteld...Luc Watrin schreef:Hij belde jij terug om meer informatie te krijgen over je vraag. Je moet niet aarzelen om op 078/505050 tijdens de piekuren terug te bellen.
Heb alleen een abbo aangevraagd+sim kaart ect.
Bevestiging heb ik gekregen via mail.
-
- Premium Member
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Ziezo, bij mij is de overdracht eindelijk gebeurd.
Kennelijk moest ik mijn vorige simkaart eerst registreren bij mijn vorige provider vooraleer ze de nummer vrijgeven.
Het verlossend antwoord kwam van een medegebruiken van het VOO forum want noch hun telefonische helpdesk noch hun email helpdesk kon met een oplossing komen.
Tethering lijkt te werken, we zullen zien hoe de ontvangst en de bandbreedte is de komende dagen.
@h0us3cat, ik zou mij er niet te druk om maken. Als ze willen verkopen aan Nederlandstaligen (en VOO is nu eenmaal ook provider in een aantal faciliteitsgemeentes en in enkele Vlaamse gemeentes) dan zullen ze wel vroeg of laat moeten investeren in Nederlandstalige support. Tenzij ze overgekocht worden door Telenet natuurlijk.
Kennelijk moest ik mijn vorige simkaart eerst registreren bij mijn vorige provider vooraleer ze de nummer vrijgeven.
Het verlossend antwoord kwam van een medegebruiken van het VOO forum want noch hun telefonische helpdesk noch hun email helpdesk kon met een oplossing komen.
Tethering lijkt te werken, we zullen zien hoe de ontvangst en de bandbreedte is de komende dagen.
@h0us3cat, ik zou mij er niet te druk om maken. Als ze willen verkopen aan Nederlandstaligen (en VOO is nu eenmaal ook provider in een aantal faciliteitsgemeentes en in enkele Vlaamse gemeentes) dan zullen ze wel vroeg of laat moeten investeren in Nederlandstalige support. Tenzij ze overgekocht worden door Telenet natuurlijk.
-
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Feit is wel dat ze waarschijnlijk iets willen weten?road rebel schreef:Ziezo, bij mij is de overdracht eindelijk gebeurd.
Kennelijk moest ik mijn vorige simkaart eerst registreren bij mijn vorige provider vooraleer ze de nummer vrijgeven.
Het verlossend antwoord kwam van een medegebruiken van het VOO forum want noch hun telefonische helpdesk noch hun email helpdesk kon met een oplossing komen.
Tethering lijkt te werken, we zullen zien hoe de ontvangst en de bandbreedte is de komende dagen.
@h0us3cat, ik zou mij er niet te druk om maken. Als ze willen verkopen aan Nederlandstaligen (en VOO is nu eenmaal ook provider in een aantal faciliteitsgemeentes en in enkele Vlaamse gemeentes) dan zullen ze wel vroeg of laat moeten investeren in Nederlandstalige support. Tenzij ze overgekocht worden door Telenet natuurlijk.
Ik heb nog niks verder gehoord van mijn bestelling.
-
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik wacht al 2 weken op mijn sim kaart.kloon schreef:Voor de mensen die overgeschreven zijn zijn jullie nog allemaal tevreden [emoji5]?
Ik zie de overstap ook wel zitten.
Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
-
- Pro Member
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 12 keer
Een tijdje geleden (hierboven) heb je gezegd dat ze je gebeld hebben met een vraag. Heb je dit verder behandeld met hen? Misschien wachten ze nog op jouw antwoord?h0us3cat schreef: Ik wacht al 2 weken op mijn sim kaart.
Zijn er anderen die zo lang wachten?
-
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Via twitter heb ik 8 dagen geleden antwoord gekregenfred_be9300 schreef:Een tijdje geleden (hierboven) heb je gezegd dat ze je gebeld hebben met een vraag. Heb je dit verder behandeld met hen? Misschien wachten ze nog op jouw antwoord?h0us3cat schreef: Ik wacht al 2 weken op mijn sim kaart.
Zijn er anderen die zo lang wachten?
Hallo x,
Ik stuurde de SIM-kaart. De SIM-kaart en een SMS voor activering moeten snel aankomen.
Mocht u nog vragen hebben, blijf ik tot uw beschikking.
Beste groeten,
Tiou
-
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Heb hier nog niks ontvangen, via twitter zeggen ze mij dat er iemand gaat bellen.kloon schreef:Kleine update
Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Ja dat doen ze... in het frans.
Ik heb meerdere keren om een nederlands talig persoon naar mij te laten bellen waarop ze via twitter antwoorden ja ok zullen we zeker doen.
-
- Plus Member
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 14 keer
Bienvenue chez VOOmobile! Vos services sont désormais actifs. Contrôlez vos consommations avec votre option gratuite Budget Maîtrisé. Info: www.voo.be/budget-maitrise/. Des questions? Composez le 5050. Cordialement, léquipe VOO. Alles vlotjes verlopen.
Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
-
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Van we
Van welke isp kwam je?kloon schreef:Bienvenue chez VOOmobile! Vos services sont désormais actifs. Contrôlez vos consommations avec votre option gratuite Budget Maîtrisé. Info: http://www.voo.be/budget-maitrise/. Des questions? Composez le 5050. Cordialement, léquipe VOO. Alles vlotjes verlopen.
Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
-
- Premium Member
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Op de trage activatie na (probleem doordat ik van Proximus Corporate kwam en ik de Pay&Go tussenstop moest aannemen incl. registratie prepaidkaart) ben ik eigenlijk heel erg tevreden. Netwerk is top waar ik woon, werk en rij, 4G snel en stabiel, de smsen en minuten inbegrepen voldoen voor mij ruimschoots. VOO hanteert wel roaming beperkingen las ik onlangs (ik denk 200mb / dag in het buitenland), en ook zij zullen migreren naar het Telenet netwerk (VOO is een Telenet-afnemer).
Voorlopig blijf ik nog genieten van de 9bg/ 20€, en ik wacht wel af wat de toekomst met zich meebrengt.
Voorlopig blijf ik nog genieten van de 9bg/ 20€, en ik wacht wel af wat de toekomst met zich meebrengt.
-
- Pro Member
- Berichten: 434
- Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
I.v.m. roaming, denk ik (maar hier ben ik niet heel zeker over) dat het roamen alsof je in het binnenland bent nog niet meteen zal gelden voor VOO.
Dit omdat zij het financieel moeilijk hebben en uitstel kregen.
Ook mogelijk hierdoor zulke acties om te vermijden dat ze daardoor veel klanten gaan verliezen.
Dit omdat zij het financieel moeilijk hebben en uitstel kregen.
Ook mogelijk hierdoor zulke acties om te vermijden dat ze daardoor veel klanten gaan verliezen.
Blond doesn't mean stupid
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 23 apr 2013, 13:01
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Niet helemaal juist, maar het klopt dat VOO niet de volledige 'Roam like at home' ervaring zal bieden. Ze hebben van het BIPT, en conform de Europese richtlijn, toestemming gekregen om toeslagen aan te rekenen voor roaming. In de praktijk zul je énkel moeten bijbetalen indien je meer dan 200Mb, 60 minuten of 60 sms'en roamt per dag. De reden hiervoor is omdat ze als MVNO geen eigen netwerk hebben, en dus wel de kosten, maar niet de inkomsten van roaming heeft. In principe mag VOO 1 jaar deze tarieven hanteren, wat daarna gebeurt is onduidelijk...IYZY schreef:I.v.m. roaming, denk ik (maar hier ben ik niet heel zeker over) dat het roamen alsof je in het binnenland bent nog niet meteen zal gelden voor VOO.
Dit omdat zij het financieel moeilijk hebben en uitstel kregen.
Meer info: http://www.ibpt.be/public/pressrelease/ ... s_RLAH.pdf
-
- Pro Member
- Berichten: 434
- Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
Oké, mijn excuses voor de verwarring.mauron schreef:In de praktijk zul je énkel moeten bijbetalen indien je meer dan 200Mb, 60 minuten of 60 sms'en roamt per dag.
Voor de meesten zal dit dan wel oké zijn. Ikzelf echter gebruik wel vaker meer dan 200 MB per dag en vind het dan toch leuk dat je bundel beschikbaar blijft, maar ik denk dat dit voor de meesten dan wel dik oké zal zijn.
Blond doesn't mean stupid
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 07 jun 2017, 14:53
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Blijkbaar kan je er toch over gaan zonder te moeten betalen. Zie mijn post hier http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 47#p725533IYZY schreef:Voor de meesten zal dit dan wel oké zijn. Ikzelf echter gebruik wel vaker meer dan 200 MB per dag en vind het dan toch leuk dat je bundel beschikbaar blijft, maar ik denk dat dit voor de meesten dan wel dik oké zal zijn.mauron schreef:In de praktijk zul je énkel moeten bijbetalen indien je meer dan 200Mb, 60 minuten of 60 sms'en roamt per dag.
-
- Premium Member
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Beter laat dan nooit: Facturatie is prima, diensten deden het bij mij bijna vlekkeloos, een keer had ik geen data gedurende 1 uur en werd aan de telefoon snel te woord gestaan. Personal hotspot werkt ook goed (itt. tot ons orange abonnement). Op de roaming limiet na heb ik eigenlijk geen klagen.satsurfer schreef:is er nu al duidelijkheid of VOO naar Base overgaat of niet? Hoe zijn de ervaringen van de afgelopen maanden? helpdesk/facturatie?
PS: de operator is bij mij nog steeds Orange.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
VOOmobile switcht als MVNO van Orange naar netwerk Telenetsatsurfer schreef:is er nu al duidelijkheid of VOO naar Base overgaat of niet? Hoe zijn de ervaringen van de afgelopen maanden? helpdesk/facturatie?
dinsdag 6 februari 2018 | 08:45 CET | Nieuws
Telenet en VOO hebben een overeenkomst gesloten waarbij VOO de komende vijf jaar als MVNO via het mobiele netwerk van Telenet diensten gaat aanbieden. Sinds 2013 biedt VOO mobiele diensten aan zijn klanten via een akkoord met Telenet, waarbij het netwerk van Orange België gebruikt wordt. Die overeenkomst tussen Telenet en VOO loopt af in december 2018. Ondertussen beschikt Telenet, dankzij de overname van BASE in 2016, over zijn eigen mobiele netwerk. Het partnerschap zal dus voortgezet worden op dit netwerk en niet meer op dat van Orange.
Artikels Trends
VOO hernieuwt mobiel contract met Telenet
Trends - 06 Feb. 2018
VOO gaat nog eens vijf jaar mobiele diensten afnemen van Telenet. Het contract met Telenet zou in december 2018 aflopen. Tot nu
kocht VOO via Telenet zijn mobiele diensten in bij Orange Belgium.
Alvast tot december 2023 zal de kabelmaatschappij VOO haar mobiele diensten inkopen bij Telenet. VOO wordt een full mvno op
het netwerk van Telenet. Daarmee heeft het hetzelfde statuut als Unleashed, de uitbater van Mobile Vikings en JIM Mobile, die nu in
handen is van De Persgroep.
Als full mvno kan VOO zijn diensten onafhankelijker vormgeven en tariferen dan onder het vorige contract. Een mvno is een mobiele
operator zonder eigen fysiek netwerk. Een full mvno gebruikt alleen de antennes en de basisstations van een mobiele operator, maar
handelt in principe alles verder zelf af.
De abonnees van VOOmobile worden in de loop van dit jaar overgezet naar het netwerk van Base, melden Telenet en de Waalse
intercommunale Nethys, die samen met het Brusselse Brutélé het merk VOO uitbaat. De deal geldt ook voor Brutélé, bevestigt MariePierre
Dinsart, de woordvoerster van VOO.
John Donvil, de CEO van VOO, was in een vorig leven CEO van Base, tot dat door Telenet werd overgenomen. Hij zegt dat de grote
investeringen van Telenet een van de motieven waren om voor Base te kiezen. De waarde van het contract is niet meegedeeld.
Laatst gewijzigd door jnsvr 06 feb 2018, 12:43, in totaal 1 gewijzigd.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
nu orange hun data verhogen op giga, en denke dat er veel nmensen terug zullen weglopen van voo.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP