Ik zoek een zo goedkoop mogelijk 0 abo voor ons alarm. 1 oproep in België naar proximus nummers per3 of 4 maand of zo. Liefst online betselbaar. Het KAN zijn dat er meer dan 1 jaar geen oproep is.
Dank je!
0 abo voor alarm
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
is niet toegelaten volgens de voorwaarden 

VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Zie onderaan de pagina bij de voorwaarden:
het is niet toegestaan om dommel mobile freedom te gebruiken voor machine-to-machine toepassingen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
Base 0
Je betaalt enkel je verbruik. Denk dat je wel minstens 1x per jaar een oproep moet doen vanop het nr om je nr actief te houden.
Eventueel een terugkerende afspraak maken in je agenda om 1x per 6maand/jaar je alarm te testen en te laten uitbellen. Weet je ook niet direct of alles nog naar behoren werkt.
Stuurt je alarm ook een melding bij een spanningsonderbreking? Dan hoef je voor het testen van de doormelding (in leven houden van je abonnement) alvast niet je buitensirene te laten afgaan...
Je betaalt enkel je verbruik. Denk dat je wel minstens 1x per jaar een oproep moet doen vanop het nr om je nr actief te houden.
Eventueel een terugkerende afspraak maken in je agenda om 1x per 6maand/jaar je alarm te testen en te laten uitbellen. Weet je ook niet direct of alles nog naar behoren werkt.
Stuurt je alarm ook een melding bij een spanningsonderbreking? Dan hoef je voor het testen van de doormelding (in leven houden van je abonnement) alvast niet je buitensirene te laten afgaan...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 25 keer
Heb hiervoor base0 sinds 5 jaren. Maandelijks krijg ik mijn SMS doorgestuurd voor de afrekening. Eén SMS-sje om de 6 maanden of per jaar houdt het nummer idd open. Dat is via de facturatie dus in orde. En zo weet ik ook of er eventueel connectie-issues zouden zijn als ik deze niet door krijg.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Moet je deze sms sturen of is een SMS ontvangen voldoende? Wetende dat ontvangen nooit echt ontvangen gaat zijn want die module kan enkel uitgaand werken.
Net base0 besteld, kost niks om te bestellen
Net base0 besteld, kost niks om te bestellen

Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Ik heb een abo voor mijn sms server zo, naast SMS worden er toch belminuten aangerekend omdat ik een doorschakeling heb naar mijn gewoon nummer, dus als iemand een oproep doet naar sms afzender komt het op mijn gsm uit.
zo is het nummer ook steeds bereikbaar, mocht de provider mij bellen met beter voorstel voor mijn abo..
zo is het nummer ook steeds bereikbaar, mocht de provider mij bellen met beter voorstel voor mijn abo..
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Of Telenet Prijs Volgens Verbruik. Of Base0. Of Dommel Freedom. Of Digiweb.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti