Ik wou geen oude draad uit de doden opwekken, maar ik ben blij dat er nog mensen zijn die hier nog mee sukkelen. Ik vind het een schande dat deze "technische" beperking al 2 jaar aanhoudt. Ik heb er ettelijke uren voor aan de lijn gehangen met de helpdesk, maar telkens dezelfde onbekwame antwoorden ("zijn uw instellingen wel correct, ik zal ze even overlopen", terwijl ik met een bundel wel kan surfen, dan is er toch niets mis met mijn instellingen?).Billy schreef:4 maanden later en ik heb nog steeds geen internet op mijn Kangoeroe formule, de vervanger van Colruyt Mobile. Ik heb al 5 keer gebeld naar de klantendienst.... Ik kan wel internet krijgen aan 50 cent / Mb maar de afspraak was 5 cent / Mb!!! Mobistar speelt geen eerlijk spel!
Het lijkt me dan ook duidelijk dat Orange zijn Colruyt klanten aan het uitroken is en hen door dit soort pesterijen dwingt om over te schakelen naar een duurdere formule. Ook al het feit dat enkel 3G mogelijk is, is zo'n teken. Foert zeg ik daartegen, momenteel los ik mijn internetproblemen op met een tweede sim en binnenkort ben ik weg zodra mijn belkrediet op is.