Overstappen of niet?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Kom kom kindjes, kan het wat rustiger aan?
Deze topic is geen plaats voor zulke dingen.

Het moge duidelijk zijn als geld (en wat andere dingen) je geen issue zijn en je wil nu aangesloten worden je naar telenet moet gaan.
Echter als geld geen issue is, waarom laat je dan niet gewoon een fibertje aanleggen van proximus? :P

De topic gaat hem er net om dat de OP een goedkoper abbo wil, kijken wat z'n opties zijn, niet iets duurder, oen.
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

GuntherDW schreef:Kom kom kindjes, kan het wat rustiger aan?
Deze topic is geen plaats voor zulke dingen.

Het moge duidelijk zijn als geld (en wat andere dingen) je geen issue zijn en je wil nu aangesloten worden je naar telenet moet gaan.
Echter als geld geen issue is, waarom laat je dan niet gewoon een fibertje aanleggen van proximus? :P

De topic gaat hem er net om dat de OP een goedkoper abbo wil, kijken wat z'n opties zijn, niet iets duurder, oen.
Morgen zie je 'n geel hoorntje aan m'n naam,dan gaan ze me bannen,en kan ik niet meer eerlijk antwoorden.
Daar zal die dommel jaloerse gek MaT wel voor zorgen.Telenet basher 1 ste klas.
Terug komen zal ik.

Telenet in de solden verdomd goedkoop.
https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... -fibernet/
Laatst gewijzigd door bolo28 31 maa 2017, 23:37, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

Je hebt kansen genoeg gehad, er is een reden waarom je al 1001 keer gebanned bent op verschillende fora.

Bye bye :banana:
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Afbeelding

Nogal een probleem met ego geloof ik. Ik hoop dat als de OP een andere persoon was (en niet gewoon een alt) door deze shit heen kijkt.
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

MaT schreef:Je hebt kansen genoeg gehad, er is een reden waarom je al 1001 keer gebanned bent op verschillende fora.

Bye bye :banana:
Telenet heeft userbase niet nodig.Er komt geen kat meer over de vloer sinds jij Telenet ligt te bashen
Tik fora is eerder al door jou onkunde gezever ten gronde gegaan.Modem only prutser


Telenet solden business 200/25 aan halve prijs Wie doet beter
https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... -fibernet/
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

@GuntherDW, ik geef ook geen reet om zijn posts. Daarom dat ik hem negeerde ondanks dat ik al binnen de 24u na zijn eerste post wist wie hij was.
Maar zoals altijd loopt het met hem al snel uit de hand en word zijn zever steeds groter en zijn taal steeds sterker. De onzin die hij hier tracht te verkopen aan de TS was voor mij voldoende om de TS te laten zien met wat voor idioot hij te maken had. Missie geslaagd me dunkt :)
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

MaT schreef:@GuntherDW, ik geef ook geen reet om zijn posts.
Maar je leest ze toch :roll:
Jou jalouzie naar Telenet toe werd weer eens te groot,(r2504)kan er over mee praten en dan krijg je van hetzelfde laken 'n broek.Telenet basher.
De TS (Ik123) kan verder met de originele Telenet link :beerchug:
https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... -fibernet/

6500GB verzetten met whoppa verleden jaar geen probleem en nog lang niet op 10Mbps smalband
Zie link gans onderaan de eerste 14 dagen had ik nog bijna niks van de grote test bestanden gedowload zie dag schema.
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=50&t=47490

MaT GEEN WOORDEN MAAR DADEN ! En die zijn bij jou zoals altijd ver zoek :cry: .
Of pruttelt je dommel brol tegen bij het opstarten :oops:
MaT heeft het weer verbrod,het zal me worst wezen,1 klant meer of minder zal Telenet niet van stapel brengen.
Mocht ik geband worden,groetjes aan zij die het wel goed menen over Telenet.
mrstaafke
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2017, 13:11

Ik ben bij orange en ben content, overgestapt van telenet waar ik 160€ betaalde voor internet, Digi tv en playmore,en 2 GSM abos. Nu 100€ voor sneller internet (+/-150Mbps)en digi tv, alsook 2 GSM abos met 5gig en 10gig mobiel data en 1 tot 5u bellen ander onbeperkt, geen playmore meer maar wel alles via streamen met kodi (je vind hier werkelijk alles) en dankzij de zogezegde onbeperkt internet(=+/- max 500gig) stream je je maar suf [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”