Speedtest probleem

Hebt u vragen of opmerkingen over de speedtest? Deze kan u hier plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

De speedtest werkt niet, ik krijg dit als boodschap:


Warning: gethostbyaddr(): Address is not a valid IPv4 or IPv6 address in /usr/local/psa/home/vhosts/anigraphics.be/web_users/adslbox/speedtest/db_add3.php on line 49
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik moet wel toegeven dat ik je IP nog nooit eerder gezien heb. Raar range :) Maar normaal zou de speedtest het moeten aanvaarden hoor. Hier werkt alles goed. Misschien kan meon of Nukem er eens naar kijken.

Cheers
Afbeelding
Gast

ik heb ook een probleem ermee... ni hetzelfde ma nu da we toch bezig zijn :)

das al een twee tal maand dat ik dat heb, zo ineens, zonder iets te veranderen (bij mijn weten).

ik doe die test, die zegt zo hoeveel dat ik heb Testing... X aantal kb/sec

endan stopt die, normaal krijg je dan zo'n overzicht van hoe de vergelijking is met andere providers... hij neemt mijn resultaat ook niet op in de last 50 results....
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ivm dat eerste probleem > server is net geupgrade geworden, misschien dat daar iets mis loopt omdat de database niet kon aangesproken worden of zo. Geen idee wat daar mis ging.

Je hebt trouwens een vreemd IP ja, het resolved niet ;)
Gebruikersavatar
Cyrus23
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 dec 2003, 12:12
Locatie: Lommel
Contacteer:

Kijk eens of je napt instellingens juist staan als je een router gebruikt. En staat een firewall op dan zet die uit. Probeer dan nog eens. Veel succes zou ik zo zeggen. Het kan maybe ook makkelijker zijn als je zou zeggen welke provider je hebt en wat voor verbinding.
Zever in pakskes daar ben ik goed in dus zeik niet ik weet altijd beter.
Gast

En blijkbaar zijn er weer problemen. Na uitvoeren van de speedtest, krijg ik de melding: You did not follow all the steps. There seems to be a bug which prevents users to see their speed.

Het resultaat is dat de resultaten dan ook niet in de tabel verschijnen.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Sinds de updates voor Latribu en Scarlet heb ik dit nog gehoord. Op het eerste zicht zie ik de oorzaak niet, maar ik zal nog eens kijken of ik niets gemist heb.
NuKeM
Bluebird

Anonymous schreef:En blijkbaar zijn er weer problemen. Na uitvoeren van de speedtest, krijg ik de melding: You did not follow all the steps. There seems to be a bug which prevents users to see their speed.

Het resultaat is dat de resultaten dan ook niet in de tabel verschijnen.


Ik heb dit ook gehad en heb momenteel Telenet.

NuKeM schreef:Sinds de updates voor Latribu en Scarlet heb ik dit nog gehoord. Op het eerste zicht zie ik de oorzaak niet, maar ik zal nog eens kijken of ik niets gemist heb.


Hier ivm heb ik nog een vraag.
Ik zie dat Scarlet van de ADSL-providers tegenwoordig het laagste scoort.
Komt dit doordat er veel Scarlet One's bijzitten die de optie van 3,3Mb/384kb niet genomen hebben of is de snelheid van deze provider zodaning afgenomen door de toevloed aan klanten?

Ik heb Scarlet One besteld en wacht nu al 2 weken, dus blijkbaar hebben ze het druk.
Plaats reactie

Terug naar “Speedtest”