Heb Orange sinds april 2015. 1 keer een probleem gehad maar dat was mijn eigen fout en 1 keer een drop gehad in snelheid (modem reset heeft dat toen opgelost). Voor de rest zeer tevreden. Ok er zijn een aantal zenders die we nu niet meer ontvangen maar daar keken we toch nooit naar.
Afhankelijk van Telenets goodwill... tjah dat heb je ook als je bij scarlett ofzo klant bent, dan ben je ook afhankelijk van Proximus. Maar hoe vaak komt dat voor? Als er een probleem is dan is het ofwel bij u thuis binnen, ofwel ergens in een of ander kaske in de straat. Als er een probleem thuis binnen is met de modem of versterker, dan kan er een orange technieker komen. Is het in de straat dan is het meestal (lees goed, meestal) een probleem voor iedereen (en dus ook telenet klanten). Dan moet er inderdaad een technieker van telenet komen om dit op te lossen. Aangezien hun klanten ook geimpacteerd zijn, zullen ze wel snel komen
En ja je "moet" een gsm abo nemen bij orange of de volle pot betalen. Wil je dat niet en wil je een vaste lijn maar geen voip, ja simpel, dan kies je niet voor Orange.
Wil je een 100/10 of 200/20, "ongelimiteerd" internet verbruik, een standaard tv aanbod met een iets trager werkende box, geen vaste lijn en een gsm abo, kies dan voor Orange, wil je dit niet, kies dan iets anders...