Ik weet niet of dit de beste plaats op het forum is om zoiets te vragen (en of ik dit hier mag vragen), maar weet er iemand waar ik in west-Vlaanderen goede kwaliteit Coax en UTP-kabel aan kan schaffen?
Ik zou deze wel dringend nodig hebben... (Liefst deze week nog dus denk ik dat via internet geen optie is.)
Onze voorziene verbouwingen zijn door het mooie weer enkele weken vervroegd.
goede kwaliteit Coax en UTP-kabel : waar te koop?
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
West-Vlaanderen is groot é.
In het Kortrijkse of rond Diksmuide kan je bijvoorbeeld naar:
https://www.cheyns.be/nl-be/verkooppunt ... s/kortrijk
Maar zowat elke elektro groothandel kan je hierin helpen.
In het Kortrijkse of rond Diksmuide kan je bijvoorbeeld naar:
https://www.cheyns.be/nl-be/verkooppunt ... s/kortrijk
Maar zowat elke elektro groothandel kan je hierin helpen.
- Route81
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ja, inderdaad, maar ik heb er totaal geen idee van of je echt goede kwaliteit makkelijk kan vinden of niet. Voor hetzelfde geld moest je daarvoor echt in speciaalzaken zijn... Twijfelachtige kwaliteit kan je wel overal vinden, maar deze wil vermijden. Vandaar m'n vraag hier.cadsite schreef:West-Vlaanderen is groot é.
Ik ben van rond Kortemark dus rond Dikmuide is in ieder geval al een interessant voorstel. Ik zal op hun site eens kijken.
Trouwens, hebben jullie ook aanbevelingen naar specificaties enzo?
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Wel opletten, volgens mij kan je bij cheyns enkel aankopen als aannemer.
Je zal dat dus 'via' moeten doen.
Als je kijkt op hun webshop zie je dat er tientallen kabels zijn. Volgens mij weten ze daar perfect wat/wat is. Telenet legt eisen op en zij kennen de eigenschappen van hun kabel.
Pagina 9 staan de eisen:
https://www2.telenet.be/content/dam/www ... 15-v02.pdf
Je zal dat dus 'via' moeten doen.
Als je kijkt op hun webshop zie je dat er tientallen kabels zijn. Volgens mij weten ze daar perfect wat/wat is. Telenet legt eisen op en zij kennen de eigenschappen van hun kabel.
Pagina 9 staan de eisen:
https://www2.telenet.be/content/dam/www ... 15-v02.pdf
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
https://www.dmlights.be/installatiemate ... -en-buizen
Producten die in voorraad zijn en voor 14:50 uur besteld worden, worden normaal gezien ten laatste de volgende werkdag verzonden. U ontvangt uw bestelling bijgevolg binnen de 2 werkdagen.
Producten die in voorraad zijn en voor 14:50 uur besteld worden, worden normaal gezien ten laatste de volgende werkdag verzonden. U ontvangt uw bestelling bijgevolg binnen de 2 werkdagen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 43 keer
Hirschmann is bij mijn weten de beste coax
-
- Deel van't meubilair
Er zijn diverse merken met verschillende kwaliteiten (afhankelijk wat je ervoor wil betalen) maar dan is de typenummering natuurlijk anders. Nu is PE6 volgens mij een standaard classificatie... dus wie de producent is maakt in theorie niets uit want ze moeten allemaal aan diezelfde norm voldoen.kaarsenbril schreef:Hirschmann is bij mijn weten de beste coax
Trouwens made in Belgium... http://www.eupen.com
-
- Deel van't meubilair
Zolang je geen domein hebt waar je huis 100m van straat staat is dit inderdaad totaal overbodig.
TN zal steeds zorgen dat het signaal aan je aansluiting voldoende is zodat ook je toestellen (als je binnen in huis ook maar zorgt dat je kwalitatieve coax gebruikt zonder splitters, maw. een unieke coax naar ieder toestel) nog voldoende signaal krijgen.
Als ik kijk naar PE6 bij de link die ik hierboven gegeven heb dan zit je aan 0.73 euro/m ... waar ik op andere websites prijzen zie die tot 3x zo hoog liggen voor eveneens een PE6 kabel die "Telenet certified" is.
TN zal steeds zorgen dat het signaal aan je aansluiting voldoende is zodat ook je toestellen (als je binnen in huis ook maar zorgt dat je kwalitatieve coax gebruikt zonder splitters, maw. een unieke coax naar ieder toestel) nog voldoende signaal krijgen.
Als ik kijk naar PE6 bij de link die ik hierboven gegeven heb dan zit je aan 0.73 euro/m ... waar ik op andere websites prijzen zie die tot 3x zo hoog liggen voor eveneens een PE6 kabel die "Telenet certified" is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
dmlights is een bijzonder goedkope en goede webshop naar mijn ervaring. Ik heb quasi al mijn electriciteitsmateriaal daar gekocht. Wist trouwens niet dat eupen belgisch merk was. Goeie draad, trok gemakkelijk door de buizen.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
PE 6 is Max 30 meter
Telenet zorgt dat je aangesloten word maar de klant moet de juist coax kopen en juiste type kwa lengte.
Pe 6 kan je in de meeste doe het zelf zaken kopen
Pe6 is voor buiten (zwart)
rg6 voor binnen (grijs)
Telenet zorgt dat je aangesloten word maar de klant moet de juist coax kopen en juiste type kwa lengte.
Pe 6 kan je in de meeste doe het zelf zaken kopen
Pe6 is voor buiten (zwart)
rg6 voor binnen (grijs)
-
- Deel van't meubilair
Eupen ligt nog altijd in Belgie Ben er zelfs al enkele keren geweest voor hun ITboran_blok schreef:Wist trouwens niet dat eupen belgisch merk was. Goeie draad, trok gemakkelijk door de buizen.
Je hebt RG6 voor buiten ook hoor... die is dan zwart.barttech schreef:rg6 voor binnen (grijs)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 43 keer
Als de mantel zwart is, is de kabel uv bestendig , vandaarcadsite schreef:Zeer eigenaardig dat kabel voor buiten zwart is.
Net de kleur die het meeste licht in warmte omzet.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
allekabels.nl is wel een goede site en als je voor 21u besteld heb je meestal dag nadien.
En een zeer grote keuze
En een zeer grote keuze
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost