Als het goed is mag (moet) het ook gezegd worden.

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Deze namiddag volop bezig om de vakantie voor te bereiden en plots geen internet meer. Eerste idee, een reconnect zeker... Helaas niet. De FB had geen sync meer. Alles vlug nagekeken maar niets gevonden. Via data op de tablet EDPnet een DM gestuurd of er iets scheelde in onze buurt. Na 1 minuut al opvolging waarbij via Twitter de helpdesk werd ingeschakeld die even later zelf opbelde.
Na de eerste tests (script zeker?) een oude Sagem boven gehaald.. geen sync alles op nul blijkbaar bij de metingen op afstand.
Na een half uur (ik moest een paar keer de trap op/af) werd besloten om een Px interventie te vragen maar of ik na het gesprek toch nog een "factory reset" kon doen van de FB en daarna nog eens proberen.
Voor alle zekerheid eerst nog eens alle data/settings geback-uped, reset to default, restore en na de reboots had ik weer sync aan het gewone 100/20 profiel maar met lage waarden (S/N 6dB up/down). Ondertussen had support al een ticket gemaakt en nog voor ik dat gelezen had belden ze zelf op om te zeggen dat de modem weer online was... De telefoon lag maar net neer en op Twitter meldde men ook nog eens dat ik weer verbonden was.

De volgende dagen blijft EDPnet de lijn opvolgen maar aangezien de lijnwaarden ondertussen al weer terug gestegen zijn naar de "oude" waarden verwacht ik geen problemen meer.

Het blijft wel een mysterie wat er dan zo plots gebeurde, misschien zitten de werken enkele dagen terug (misschien ook vandaag) aan de rop verder in de straat er voor iets tussen.

Het was alvast perfecte support....
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Route81
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik ben ook altijd héél tevreden geweest van de klantvriendelijkheid van EDPnet en zou hen nu nog altijd aanbevelen. Ik heb zelfs nog altijd een hosting bij hen ook al ben ik intussen bij Telenet. Dit was echter meer uit noodzaak naar meer capaciteit.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Hier ook super tevreden van Edpnet en hun klantvriendelijkheid/helpdesk.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”