BASE stopt er mee
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Hallo,
Ja, BASE stopt er mee. Maar wel binnen de context van "internet providers".
Mijn vader heeft al heel lang ADSL + vaste telefoon. Eerst was dat Tele2, dan is dat BASE geworden. Nu heeft hij "Home pack 4" van BASE. Heel trage (echt) ADSL en "gratis" bellen naar vaste nummers. Kost 34,99 EUR per maand.
Hij heeft nu een brief ontvangen dat BASE daarmee gaat stoppen tegen 17 maart 2017.
Maar, goed nieuws! Als bestaande klant bij Telenet (wat zo is, voor digitale TV) kan hij overstappen naar Telenet. En dit tegen toch wel zeer goede voorwaarden. Gratis installatie.
En - vooral - gedurende 2 jaar het pakket "whop" tegen de prijs van "Home pack 4". Dus whop tegen 34,99 euro gedurende 2 jaar. Gewone prijs is 67,50 euro.
Dat is toch wel een mooie migratieregeling.
Ja, BASE stopt er mee. Maar wel binnen de context van "internet providers".
Mijn vader heeft al heel lang ADSL + vaste telefoon. Eerst was dat Tele2, dan is dat BASE geworden. Nu heeft hij "Home pack 4" van BASE. Heel trage (echt) ADSL en "gratis" bellen naar vaste nummers. Kost 34,99 EUR per maand.
Hij heeft nu een brief ontvangen dat BASE daarmee gaat stoppen tegen 17 maart 2017.
Maar, goed nieuws! Als bestaande klant bij Telenet (wat zo is, voor digitale TV) kan hij overstappen naar Telenet. En dit tegen toch wel zeer goede voorwaarden. Gratis installatie.
En - vooral - gedurende 2 jaar het pakket "whop" tegen de prijs van "Home pack 4". Dus whop tegen 34,99 euro gedurende 2 jaar. Gewone prijs is 67,50 euro.
Dat is toch wel een mooie migratieregeling.
-
- Premium Member
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Lees ik het goed?
WalterB1 schreef: Maar, goed nieuws! Als bestaande klant [...] kan hij overstappen naar Telenet. En dit tegen toch wel zeer goede voorwaarden. Gratis installatie.
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Ja, toch volgens de brief die hij ontvangen heeft en ik gelezen heeft. Is dat zo speciaal?road rebel schreef:Lees ik het goed?
Mijn vader is reeds bestaande klant met TV. Dus internet installeren zou niet veel werk mogen zijn.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Als hij digitale tv heeft met Digibox/Digicorder, dan zou er reeds een modem moeten zijn voor de interactiviteit, dus in dat geval hoeft er zelfs niemand langs te komen. Men kan dan gewoon vanop afstand de internet- en telefoonverbinding activeren.
Maar, ben je zeker dat die € 34,99 voor internet, telefoon én tv is? Zou dat niet € 34,99 voor internet en telefoon zijn + hetgeen hij nu betaalt voor tv (abonnement kabeltelevisie + eventueel huur Digibox/Digicorder)?
Maar, ben je zeker dat die € 34,99 voor internet, telefoon én tv is? Zou dat niet € 34,99 voor internet en telefoon zijn + hetgeen hij nu betaalt voor tv (abonnement kabeltelevisie + eventueel huur Digibox/Digicorder)?
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Ja en nee. Hij heeft een modem, ja. Met dus een RJ-45 en RJ-11 aansluiting. Voor mij zou dat goed zijn maar als ze het zo doen is dat slechte service.nickz schreef:Als hij digitale tv heeft met Digibox/Digicorder, dan zou er reeds een modem moeten zijn voor de interactiviteit, dus in dat geval hoeft er zelfs niemand langs te komen. Men kan dan gewoon vanop afstand de internet- en telefoonverbinding activeren.
Ik verwacht dat ze zijn telefoon komen aansluiten en vooral een toestel met wifi komen installeren en de computers instellen.
Niet iedereen is technisch. Ik had vandaag een klant op mijn werk aan de lijn die een verificatie link per briefpost had ontvangen en het lukt hem niet die link op te vragen. Dat zijn mensen die enkel de webbrowser gebruiken en googlen naar alles om iets op te vragen. Na veel geknoei ging hij wachten op zijn broer die beter was met computers. Het lukte mij niet de klant te gidsen naar het opvragen van de verificatielink.
Tja, ik weet enkel wat ze in hun brief schreven. Daar staat wel degelijk in dat whop 67,48 euro kost en dat gedurende 2 jaar men dat kan hebben tegen de kost van het Home pack 4.nickz schreef: Maar, ben je zeker dat die € 34,99 voor internet, telefoon én tv is? Zou dat niet € 34,99 voor internet en telefoon zijn + hetgeen hij nu betaalt voor tv (abonnement kabeltelevisie + eventueel huur Digibox/Digicorder)?
In de brief erkennen ze dat mijn vader klant is bij Telenet voor digitale TV (decoder in eigendom). Ze vermelden geen prijs die men gaat moeten betalen, enkel dat het de prijs is van Home Pack 4. En die prijs is 34,99 euro.
Aangezien "whop" blijkbaar is internet+telefoon+TV zou dat voor de drie diensten moeten zijn.
Ik heb mijn vader aangeraden wanneer hij contact neemt met Telenet om op dit voorstel in te gaan dat nog eens uitdrukkelijk na te vragen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Ja oké, als dat nog een oude modem is zonder Wi-Fi, dan zullen ze die inderdaad wel komen vervangen.WalterB1 schreef:Ja en nee. Hij heeft een modem, ja. Met dus een RJ-45 en RJ-11 aansluiting. Voor mij zou dat goed zijn maar als ze het zo doen is dat slechte service.
Ik verwacht dat ze zijn telefoon komen aansluiten en vooral een toestel met wifi komen installeren en de computers instellen.
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Aanvulling en correctie;
De eerste brief gaf een andere indruk maar het is dus niet zo dat mijn vader voor 34,99 euro Whop gaat krijgen gedurende 2 jaar. Het is enkel het onderdeel internet ( Fiber 100) en vaste telefoon voor de prijs van Home pack 4.
In het totaal komt
internet+tv+ telefoon op iets van een 51 euro gedurende 2 jaar. Digicorder in eigendom. Dat is al een flink stuk minder voordelig. Na de twee jaar is het iets in de 58 euro per maand. Gratis installatie.
@rikkie ; dit gaat hier over BASE als provider van vast internet en vaste telefonie. Wat ze al lang niet meer verkopen. Het is dat onderdeel van BASE-diensten dat stopt, niet BASE in zijn geheel.
De eerste brief gaf een andere indruk maar het is dus niet zo dat mijn vader voor 34,99 euro Whop gaat krijgen gedurende 2 jaar. Het is enkel het onderdeel internet ( Fiber 100) en vaste telefoon voor de prijs van Home pack 4.
In het totaal komt
internet+tv+ telefoon op iets van een 51 euro gedurende 2 jaar. Digicorder in eigendom. Dat is al een flink stuk minder voordelig. Na de twee jaar is het iets in de 58 euro per maand. Gratis installatie.
@rikkie ; dit gaat hier over BASE als provider van vast internet en vaste telefonie. Wat ze al lang niet meer verkopen. Het is dat onderdeel van BASE-diensten dat stopt, niet BASE in zijn geheel.
- diepvries
- Plus Member
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
- Locatie: W-VL
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 6 keer
Dan zou ik toch uw vader aanraden over te stappen naar Scarlet, lijkt mij een gelijkaardig aanbod dat zij hebben met de trio.
Orange LOVE 100Mbps
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Ja, ik ben zelf tevreden Scarlet Trio-klant. Objectief gezien zou dat heel goed zijn voor mijn vader. 'Fiber 100' is volstrekte overkill.Simon963 schreef:Dan zou ik toch uw vader aanraden over te stappen naar Scarlet, lijkt mij een gelijkaardig aanbod dat zij hebben met de trio.
Maar ik weet beter dan daar over te beginnen. De overstap van analoge telefonie naar Tele2 (nu BASE) Internet ADSL & vaste telefoon) was mijn idee en is toen lang geleden moeizaam verlopen. En eigenlijk heeft dat nooit deftig gewerkt. De download is een 3,5 Mbps down. De modem is instabiel en reboot vele keren per dag spontaan.
Ik heb toen vele jaren moeten horen dat hij nooit van Belgacom weg had moeten gaan. Mijn advies om Tele2 te contacteren om dit op te lossen volgde hij niet op. Of mijn voorstellen om een andere provider te kiezen. Zoals alles bij Telenet te nemen, aangezien hij daar ondertussen digitale TV had.
Ik ben blij dat BASE er mee stopt, anders was dit nooit in orde gekomen. Installatie is nu komende dinsdag. Hopelijk verloopt dat vlot.
- diepvries
- Plus Member
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
- Locatie: W-VL
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 6 keer
Klinkt mij bekend in de orenWalterB1 schreef:Ja, ik ben zelf tevreden Scarlet Trio-klant. Objectief gezien zou dat heel goed zijn voor mijn vader. 'Fiber 100' is volstrekte overkill.Simon963 schreef:Dan zou ik toch uw vader aanraden over te stappen naar Scarlet, lijkt mij een gelijkaardig aanbod dat zij hebben met de trio.
Maar ik weet beter dan daar over te beginnen. De overstap van analoge telefonie naar Tele2 (nu BASE) Internet ADSL & vaste telefoon) was mijn idee en is toen lang geleden moeizaam verlopen. En eigenlijk heeft dat nooit deftig gewerkt. De download is een 3,5 Mbps down. De modem is instabiel en reboot vele keren per dag spontaan.
Ik heb toen vele jaren moeten horen dat hij nooit van Belgacom weg had moeten gaan. Mijn advies om Tele2 te contacteren om dit op te lossen volgde hij niet op. Of mijn voorstellen om een andere provider te kiezen. Zoals alles bij Telenet te nemen, aangezien hij daar ondertussen digitale TV had.
Ik ben blij dat BASE er mee stopt, anders was dit nooit in orde gekomen. Installatie is nu komende dinsdag. Hopelijk verloopt dat vlot.
Orange LOVE 100Mbps
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
WalterB1 rikkie heeft nu base en ik had dit gelezen en hier gemeld.
Maar is terug een kat in een zak.
Maar is terug een kat in een zak.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Beste Walter
Ik heb al jaren Base4 home.
Maar een dergelijke brief heb ik tot nu toe niet ontvangen.
Heb ook geen weet dat Base (internet + telefonie) , nu van Telenet , er zou mee stoppen !
Daarom mijn vraag om die brief eens te lezen !
Ik heb al jaren Base4 home.
Maar een dergelijke brief heb ik tot nu toe niet ontvangen.
Heb ook geen weet dat Base (internet + telefonie) , nu van Telenet , er zou mee stoppen !
Daarom mijn vraag om die brief eens te lezen !
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Beste Rikkie,Rikkie schreef:Beste Walter
Ik heb al jaren Base4 home.
Maar een dergelijke brief heb ik tot nu toe niet ontvangen.
Heb ook geen weet dat Base (internet + telefonie) , nu van Telenet , er zou mee stoppen !
Daarom mijn vraag om die brief eens te lezen !
Ik zal eens zien of ik die brief u kan/mag bezorgen. Mijn advies is om die vraag aan BASE te stellen. Ik kan mij goed inbeelden dat men de bestaande klanten in groepjes aan het contacteren is voor de migratie. Het onzinnig als men de instroom zelf onder controle heeft de installatiedienst te gaan overbelasten.
Wat ook kan zijn is dat het iets te maken heeft met de centrale waarop mijn vader is aangesloten. Dat men ADSL daar niet langer kan aanbieden en men de moeite of kosten niet wil doen voor zo'n end-of-life product en daarom de klant naar Telenet stuurt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Het is toch niet meer dan normaal dat Base Proximus zo weinig als mogelijk inkomsten gunt?
Ze gaan zoveel als mogelijk inkomsten richting Telenet sturen, de eigenaar van Base !!
En ook normaal dat niet alle klanten tegelijkertijd aangeschreven worden: het heeft geen zin de technische en commerciële diensten te overbelasten door iedereen tegelijkertijd aan te schrijven.
Daarnaast kunnen ze ook enkel klanten aanschrijven waar Telenet mogelijk is.
Ze gaan zoveel als mogelijk inkomsten richting Telenet sturen, de eigenaar van Base !!
En ook normaal dat niet alle klanten tegelijkertijd aangeschreven worden: het heeft geen zin de technische en commerciële diensten te overbelasten door iedereen tegelijkertijd aan te schrijven.
Daarnaast kunnen ze ook enkel klanten aanschrijven waar Telenet mogelijk is.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Base heeft voornamelijk ADSL klanten, amper VDSL klanten. En ADSL is in 2017 EOL. Als je in de LEX'en geen eigen apparatuur hebt voor ADSL dan is het finito.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
krisken links naar lectuur op bipt website hierover? Ik dacht dat ze dan adsl gingen leveren vanuit de ROP?
@stoppen van home pack 4
Ik wist niet dat het nog bestond.. base heeft dus enkel zijn snow klanten verkocht indertijd ...
Oerconservatief die vader Het ging bij mij thuis gelukkig iets beter.. na 56K en skynet werd het op mijn advies achtereenvolgens scarlet student, scarlet one , dommel homeconnect , dommel netline , scarlet ADSL+OVH .
Met ook de nodige problemen bij soms ook bij het overstappen .. maar uiteindelijk is het besef dat hij veel goedkoper af is groter dan de lasten die er soms zijn geweest.
@stoppen van home pack 4
Ik wist niet dat het nog bestond.. base heeft dus enkel zijn snow klanten verkocht indertijd ...
Oerconservatief die vader Het ging bij mij thuis gelukkig iets beter.. na 56K en skynet werd het op mijn advies achtereenvolgens scarlet student, scarlet one , dommel homeconnect , dommel netline , scarlet ADSL+OVH .
Met ook de nodige problemen bij soms ook bij het overstappen .. maar uiteindelijk is het besef dat hij veel goedkoper af is groter dan de lasten die er soms zijn geweest.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
ADSL vanuit de ROP kan inderdaad. Maar dan heb je geen eigen apparatuur staan in de LEX. Dus Dommel zal zijn oude Cityconnect producten dan niet kunnen aanbieden.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Pro Member
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 2 keer
Hier ook een Homepack 4, maar geen brief gekregen. ..Oei juist, na 5 keer vragen aan de helpdesk om ons adres te corrigeren was het nog steeds niet in orde dus ze hebben waarschijnlijk naar het verkeerde adres gestuurd En mailen kunnen ze ook niet blijkbaar. Gelukkig lees ik het hier
EDPnet blijkt nu voor 24,95EUR/maand ADSL+telefonie+raw copper aan te bieden: http://edpnet.be/nl/thuis/internet.html Lijkt mij een waardige vervanger?
EDPnet blijkt nu voor 24,95EUR/maand ADSL+telefonie+raw copper aan te bieden: http://edpnet.be/nl/thuis/internet.html Lijkt mij een waardige vervanger?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
https://www.scarlet.be/nl/internet/adsl/
12 Mbps/625 kbps UL (edpnet 740 kbps)
50 € installatie (0 € indien zelf) + 50 € activatie? edpnet
scarlet: 50 € activatie (je moet zelf voor adslmodem zorgen en installatie) + 50 €
Full Telecom: 99 €: "Een technieker zorgt voor de installatie van de DSL-modem die je zelf hebt aangeschaft."
12 Mbps/625 kbps UL (edpnet 740 kbps)
50 € installatie (0 € indien zelf) + 50 € activatie? edpnet
scarlet: 50 € activatie (je moet zelf voor adslmodem zorgen en installatie) + 50 €
Full Telecom: 99 €: "Een technieker zorgt voor de installatie van de DSL-modem die je zelf hebt aangeschaft."
-
- Pro Member
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 2 keer
Da's zonder telefonie voor zover ik zie?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Pardon ? Waar staat er ergens dat ADSL in 2017 EOL is ? Ikzelf heb op een locatie nog een Mobistar ADSL verbinding aan 15€/maand. Tot nu toe nog geen bericht dat die stopgezet zou wordenkrisken schreef:Base heeft voornamelijk ADSL klanten, amper VDSL klanten. En ADSL is in 2017 EOL. Als je in de LEX'en geen eigen apparatuur hebt voor ADSL dan is het finito.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Premium Member
- Berichten: 560
- Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
- Locatie: Veerle
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 36 keer
Waar heb jij dat gelezen bij ASTEL?broekskes schreef:Hee VOiD, volgens Astel stopt Orange met de Mobistar ADSL, ik vermoed dan ook dat ze je eerstdaags wel zullen contacteren
benieuwd wat ze gaan voorstellen om jouw huidige oplossing aan 15 € te vervangen
Ik weet wel dat de klanten die destijds bv. Base hadden ook met hun Mobistar-login in de modem konden.
Mvg,
Steven
-
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 05 mei 2012, 11:41
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Sinds deze middag geen internet meer!
Nooit een brief ontvangen dat ze er mee gaan stoppen, wat nu? Is er een technisch defect of hebben ze er de stekker uitgetrokken? Bij de klantendienst is een grote wachtrij...
Schoon mannen zijn dat wel bij Telenet, advies van Bracke zeker ?
Edit: zonet telefoon gehad van de klantendienst en het blijkt dus inderdaad afgesloten, ze zeggen dat "iedereen" een brief gekregen heeft. Zou jij eens moeten proberen, je factuur niet meer betalen en zeggen dat je een brief gestuurd hebt om het abonnement op te zeggen.
Nooit een brief ontvangen dat ze er mee gaan stoppen, wat nu? Is er een technisch defect of hebben ze er de stekker uitgetrokken? Bij de klantendienst is een grote wachtrij...
Schoon mannen zijn dat wel bij Telenet, advies van Bracke zeker ?
Edit: zonet telefoon gehad van de klantendienst en het blijkt dus inderdaad afgesloten, ze zeggen dat "iedereen" een brief gekregen heeft. Zou jij eens moeten proberen, je factuur niet meer betalen en zeggen dat je een brief gestuurd hebt om het abonnement op te zeggen.
-
- Pro Member
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 2 keer
Best dat ze stoppen met hun geklungel De webmail is nog toegangelijk maar dat zal ook niet lang meer duren zeker?
-
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 05 mei 2012, 11:41
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Geklungel?
Toch vrij tevreden over geweest, sinds het begin bij Versatel altijd onbeperkt internet gehad voor weinig geld. De laatste jaren ook onbeperkt gratis bellen zowel tijdens piek als dal, iets dat je bij Telenet niet eens kan krijgen! Het enige min punt was dat de DNS server het soms liet afweten maar dat is ook makkelijk op te lossen door deze van Google als backup te gebruiken.
Nu is natuurlijk de vraag welke provider we het best nemen, twijfel tussen Telenet en EDPNet. Telenet/Base is ons een brief vergeten sturen en ze sluiten ons zomaar af dus we hebben al zever en zijn nog niet eens klant
Toch vrij tevreden over geweest, sinds het begin bij Versatel altijd onbeperkt internet gehad voor weinig geld. De laatste jaren ook onbeperkt gratis bellen zowel tijdens piek als dal, iets dat je bij Telenet niet eens kan krijgen! Het enige min punt was dat de DNS server het soms liet afweten maar dat is ook makkelijk op te lossen door deze van Google als backup te gebruiken.
Nu is natuurlijk de vraag welke provider we het best nemen, twijfel tussen Telenet en EDPNet. Telenet/Base is ons een brief vergeten sturen en ze sluiten ons zomaar af dus we hebben al zever en zijn nog niet eens klant
-
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 05 mei 2012, 11:41
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik zoek vooral onbeperkt internet, vaste telefoon, publiek IPv4, mogelijkheid om no-ip.com in te stellen op de router en alle poorten op de router kunnen "forwarden". Vooral voor dat laatste vrees ik bij Telenet niet mogelijk is (gehoord van collega's op het werk).
-
- Plus Member
- Berichten: 148
- Lid geworden op: 12 nov 2003, 10:56
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 10 keer
Hier ook bij een kennis zonder bericht de boel afgesloten... Ik dacht omdat er daar nog geen bericht was dit gefaseerd ging verlopen, blijkbaar niet. Propere jongens daar bij Telenet.
Verstuurd vanaf mijn P9000 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn P9000 met Tapatalk