scriptfouten in Internet Explorer

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
kanakaris
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 maa 2003, 15:19

bij het gebruik van de help-funktie - problemen oplossen-krijg ik altijd de melding :fout in script van deze pagina
: regel 11
: teken 7
:fout : deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
code :0
URL :ms-its:C:\WINNT\help\tshoot.chm::/tssound_result.htm
Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts in deze pagina ?

Als ik dan op 'ja' klik , krijg ik :pagina kan niet worden weergegeven

Keb W2K en de instellingen zijn ok

Enig idee ?

Edited by The Oddity
Deze topic hoort beter thuis in Windows problemen of Algemeen Internet Gebruik.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Kan je eens exact zeggen, hoe je de troubleshooter oproept en indien dit de troubleshooter is van IE of van Win2000 zelf... Ik heb geprobeerd de fout te simuleren, maar bij mij geeft hij niks aan de hand van de url. Dus in principe zal het niet liggen een scriptfout van Microsoft. Tenzij jouw versie van 2000 niet zo 100% zuiver is, of dat het een versie is, waarin idd nog een bugje zit :D

Ik zou je aanraden de internet opties van Internet Explorer toch maar eens grondig te bekijken en de script debugger af te zetten:
Dit doe je als volgt: Internet Explorer > extra > internet opties > advanced of anders het laatste tabblad >
Bij onderdeel browsing vink je 'disable script debugging' aan. vervolgens sluit je alles met OK. Sluit alle vensters van Internet Explorer en probeer opnieuw.
I love it when a plan comes together!
Gast

ik heb windows2000 nl-versie.
foutopsporing in scripts uitschakelen is al aangevinkt
troubleshooter komt van :
-start>help>html-help
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm normaal, zou je dat niet mogen hebben met script debugging disabled. Heb je gelijkaardige toestanden met Internet Explorer indien je aan het surfen bent? Indien ja, dan raad ik aan een update of reinstall van IE6.0 te doen.

Heel raar.

Indien je dit totaal niet hebt met IE, dan staat er ofwel nog ergens een setting te hoog (ActiveX, Privacy ofzo...) ofwel zijn je help-files corrupt...
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Indien je over norton security en AV beschikt, schakel eens Internet Security uit.(soms kan die software de oorzaak zijn)
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 27 aug 2004, 20:02, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Gast

ik heb enkel zonealarmPro en ook als die uitschakel , zelfde resultaat.
Heb ook geupgrade naar IE6 , zelfde probleem
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm heb je deze problemen ook, wanneer je vb aan het surfen bent? Dus als je op een pagina komt, waar een fout opstaat, geeft IE dan ook een fout? ofzo...

Indien ja, dan zou ik zeggen, kijk settings nog eens goed na!
Anders denk ik dat het gewoon een fout is in de helpfile.

Heb je anders Visual Studio of iets dergelijks staan.. die kan bij het debuggen ook wel wat roet soms in het eten gooien...indien je iets als Visual Studio 6 of .net of... hebt, kijk je best de opties eens na.

Maar ik gokken op een fout binnen die helpfile.. maar hoe die er ingeraakt is.. bij Ms lol
I love it when a plan comes together!
Mizi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 23 maa 2003, 23:45

ja ik heb ook een soortelijk probleem met de skynet tool. Als ik mijn webmail open via de skynet tool dan krijg ik telkens een scriptfout die vraagt of ik wil doorgaan of niet. Ik heb "foutopsporing in scripts" en "melding van elke scriptfout weergeven" uitgeschakeld. Tijdens het normale surfen heb ik dus geen last meer van scriptfouten.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm dat is strange, zullen dit eens aan Nukem doorspelen.

De SkynetTool is nu wel niet ontworpen om mee te surfen, maar het kan perfect omdat het voor het weergeven de componenten van IE gebruikt. Is strange dat hij in IE geen problemen geeft en in SkynetTool wel, want skynettool gebruikt alle IE components. ;-)
I love it when a plan comes together!
Mizi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 23 maa 2003, 23:45

The Oddity schreef:Hmm dat is strange, zullen dit eens aan Nukem doorspelen.

De SkynetTool is nu wel niet ontworpen om mee te surfen, maar het kan perfect omdat het voor het weergeven de componenten van IE gebruikt. Is strange dat hij in IE geen problemen geeft en in SkynetTool wel, want skynettool gebruikt alle IE components. ;-)


ja da vond ik ook zo raar...
nuja voor mij is het zo geen groot probleem
ik lees toch bijna nooit mijn mail via de webmail
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Van zodra ik via onze tool binnengeraak op de webmail, zal ik het ook eens grondig testen, maar ik geraak nog niet binnen, dus kan het nog niet zeggen of ik deze fouten ook tegen kom.

Anyway, als nukem het weet zal hij dit zeker bekijken. Zeker als dit aan ons programma is te wijten. Als dit natuurlijk weer een bug is van micro**** dan kunnen we er niet veel aan doen eh.

Kzou zeggen hou de updates en het nieuws rond het tooltje in de gaten!
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”