Is idd prachtig ... we gaan zowat 2 x jaar naar Ierlandiceke schreef: Probeer in het voorjaar te gaan, dan staan de rododendrons in bloei in (op ?) Beara, magisch.

Is idd prachtig ... we gaan zowat 2 x jaar naar Ierlandiceke schreef: Probeer in het voorjaar te gaan, dan staan de rododendrons in bloei in (op ?) Beara, magisch.
Wegens het ontbreken van een Google zoekfunctie op afbeelding ipv op naam, wat is dit ?selder schreef:Living heringericht en eens door de kasten geneusd, deze teruggevonden, een replica van dezelfde makers dan de films... Moest het nog in elkaar vijzen
IMG_4653.jpg
http://www.starwars.com/databank/lightsaberlacer schreef:Wegens het ontbreken van een Google zoekfunctie op afbeelding ipv op naam, wat is dit ?
Die klinken vrij goed voor het bedrag dat het maar kost. Ik gebruik picoreplayer als client met als server een LMS server op een andere machine.MichelJ schreef:raspberry pi 3 met hifiberry dac+ pro
Pascal is toch écht nieuw tegenover Maxwell?Dafke schreef:Doe nog even verder met de GTX970 tot de échte nieuwe gpu's er komen
De prijzen worden door de winkels bepaald en sommige setjes verkopen dan wat beter of net wat meer voorraad, etc. Ik denk dat velen ook gewoon kiezen op uitzicht ipv naar de details van de timings te kijken.Dafke schreef:Wat is het verschil tussen
G.Skill Trident Z F4-3200C14D-16GTZ
en
G.Skill Trident Z F4-3200C15D-16GTZSK
Beide zelfde prijs, maar 1 duidelijk sneller dan het andere... Waarom dan zelfde prijs?
Waarom deze gekocht? Heb hem ook hoor en zeer tevreden van, maar de Fenix 5 is net uitgebracht.Zorba schreef:Garmin Fenix 3 HR SapphireWilde deze al heel lang, en nu toch maar de stap gezet. Eerste indrukken zijn enorm goed, ziet er echt goed uit (net niet te groot voor mijn pols) en kan zowat alles tracken dat ik wil. En uitstekende battery life
![]()
Ah ok geen saphire model gekocht dan? Dan scheelt het idd al een stukZorba schreef:Heb er geen €700 of meer voor over en de Fenix 3 heeft al alle functies die ik wilde dusja.
Aan €450 bij Amazon kunnen kopen, dan is die zijn geld echt meer dan waard.
there you go.. zijn er nog zat op YT:selder schreef:Heb je een link naar die benchmarks? Een verschil van een paar frames op minimum 100 of 200 vind ik geen reden om voor sneller geheugen te gaanIk zit wel goed met dat geheugen in m'n PC als ik m'n 144Hz G-Sync scherm gebruik ... meer dan 144 frames per seconde maakt geen verschil. En zo professioneel ben ik niet bezig met games dat de latency van de hardware tegenover de game-clock mij iets kan schelen
Bijnoot, als je de integrated graphics van de CPU gebruikt is het wel echt voordelig om voldoende geheugenbandbreedte te hebben. Dual-channel is een must en als het kan ook liever RAM dat aan de snellere kant van het spectrum ligt.selder schreef:Mjah, er zit bij het één spel wel een beetje winst op, en bij het andere niet ... maar zo wereldschokkend vind ik het verschil allemaal niet als je de prijs bekijkt ...
http://www.techspot.com/article/1171-dd ... page3.html
Lijkt mij allemaal héél specifiek voor je game te zijn, en precies ook alleen maar met zware systemen met SLI.
Ik vind geen DDR4-4000 of 4333 modules van 16GB, dus zou dan maar 2x 8GB in mijn systeem kunnen steken ipv 2x 16GB DDR4-2133 nu.
Dus de helft minder geheugen - dat dan wel dubbel zo snel is - aan dubbel van de prijs en dan 6 frames meer te hebben? Don't let the marketing machine fool you
Ik veronderstel dat dit in de categorie veredelde switch valt ipv een echte router?krisken schreef:Mikrotik RB2011 vervangen door RB3011==> https://routerboard.com/RB3011UIAS-RM
Met een gebundelde VDSL lijn, een pak firewallrules en BGP gaat die toch net iets vlotter om dan de RB2011 die ik er voor had. Deze zat bij het minste dat ik ging downloaden aan een goeie 80% CPU verbruik terwijl de RB3011 dat vlotjes aan het afhandelen is aan een 20% CPU verbruik.
Ik lees dat je daar nog een lineaire voeding bij moet gebruiken. Hoor je dat verschil op een mainstream installatie (bvb Marantz SR7011 + Dali Fazon LCR 5.1)?ub4b schreef:Die klinken vrij goed voor het bedrag dat het maar kost. Ik gebruik picoreplayer als client met als server een LMS server op een andere machine.MichelJ schreef:raspberry pi 3 met hifiberry dac+ pro