Digicorder Telenet: betekenis van halve oogje "bekeken"

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
pevepe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 30 apr 2006, 08:31
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 7 keer

Bij de opnames verschijnt er een oogje als de opname gezien is . Ik merk nu op dat er ook halve oogjes tussen staan. Wat is hier de betekenis van?
Kan het zijn dat er in de digicorder bepaalde programmas actief blijven waardoor geplande opnames niet opgenomen worden, alhoewel er geen conflicten gesignaleerd worden.
Voor alle duidelijkheid: het gaat hier niet over dubbele uitzendingen die niet opgenomen worden.
Als ik naar "opgenomen" kijk op het ogenblik dat ze moeten starten zie ik de bedoelde opnames actief met een rode bol staan. Achteraf zijn ze in de opnames niet terug te vinden. Het gebeurt telkens op woensdagavond als de kleinkinderen in de namiddag TV-opnames bekeken hebben.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Opnames met een halve oog wil zeggen dat die opname niet volledig bekeken is.
Gebruikersavatar
williamh
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 okt 2012, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 2 keer

[img]
Digicorder icoontjes.png
[/img]
pevepe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 30 apr 2006, 08:31
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 7 keer

Bedankt voor de uitleg over de oogjes, maar waarom worden die geplande opnames niet opgenomen? Er moeten er slechts 2 tegelijk opgenomen worden, wat altijd lukt behalve op woensdag?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik merkte onlangs ook iets raars op bij iemand... hij had een opname gemist (stroomprobleem) maar vertelde dat de morgen erop dezelfde aflevering steeds opnieuw wordt uitgezonden. Geen probleem dus... in de TV gids naar de volgende morgen en wat bleek, het programma was reeds voorzien van een rood bolletje ?

Ik dacht dus dat de persoon alles dubbel opnam (uitzending plus heruitzending)... maar toen ik ging kijken naar de opnames stond er enkel de uitzendingen zelf... niet de heruitzendingen ? Dan gekeken naar de geplande opnames en daar stond de opname van de volgende morgen ook niet tussen... ondanks het rode bolletje in de TV gids ?

Daarna terug naar de TV gids en nogmaals de uitzending gemarkeerd voor opname... en toen stond ze wel bij de geplande opnames :?
KerberosX
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 12 jun 2010, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 20 keer

Volgens mij worden die heruitzendingen enkel opgenomen indien het originele voor welke reden dan ook niet weed opgenomen (of indien het originele reeds gezien en gewist is heb ik gemerkt in sommige gevallen).
pevepe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 30 apr 2006, 08:31
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 7 keer

Zoals ik reeds vermeldde: het gaat niet over heruitzendingen, maar dagelijks nieuwe afleveringen. 4 dagen per week loopt het perfect, maar op woensdag niet, telkens wanneer de kleinkinderen in de namiddag opgenomen programma's gekeken hebben.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”