Ik heb net een 2e TV gekocht maar heb er nog geen decoder voor. Wie kan me helpen met de procedure om deze aangekochte decoder hierop aan te sluiten, indien ik het winnend bod zou hebben? Ik ben Proximusklant.
Ik bied trouwens 50 € + verzending via Kiala op voorwaarde dat ik hem als Proximusklant kan gebruiken natuurlijk.
Ik denk niet dat dit door de oude klant moet gebeuren want ik heb daarbij geen problemen ondervonden, gewoon op mijn lijn aangesloten en een reset uitgevoerd, daarna wordt dan je telefoon nummer enz... gevraagd.
Volgens mij wordt er in die site op Proximus uitgelegd dat je dit moet doen omdat anders de oude decoder meetelt in het totaal aantal decoders op je lijn en zo bvb. de HD mogelijkheden nadelig kan uitvallen of er zelf geen bijkomende meer kan aangesloten omdat er al bvb. 3 op de lijn geregistreerd staan....
Je hebt uw bod nog niet bevestigd, dus ik kan toch moeilijk al een einddatum geven?
Dus graag bevestiging van je bod, indien ja sluit ik vrijdag 12u af.
Gewoon aansluiten en menu even volgen, dan uw telefoonnummer ingeven, en de decoder werkt.
Heb overlaats ook ene bijgekocht via 2de hands. Geen problemen met installatie