Op het werk hier staat een frisdrank automaat welke me zonet m'n drankje aan halve prijs gaf.
Dit is een happy hour systeem al vraag ik me af hoe dit werkt... is dit puur random of hebben die automaten op één andere manier een netwerk verbinding ?
Happy hour
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Die frisdrankautomaten behoren tot de collectie van Internet of Things he.
De datalink is tegenwoordig via een ingebouwde simkaart. Zo kan je inderdaad die "happy hour"-functionaliteit realiseren, die afaik vanuit Coca-Cola zelf gestuurd wordt.
Morgen is die automaat mee onderdeel van een botnet die uw DNS servers platlegt.
De datalink is tegenwoordig via een ingebouwde simkaart. Zo kan je inderdaad die "happy hour"-functionaliteit realiseren, die afaik vanuit Coca-Cola zelf gestuurd wordt.
Morgen is die automaat mee onderdeel van een botnet die uw DNS servers platlegt.
- diepvries
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik sprak onlangs met de koffie technieker hier op het werk en hij zei mij dat zij zelfs in staat zijn om vanop afstand in te stellen hoe sterk de koffie moet zijn. Maar door oude wetgevingen mochten zij dat nog niets doen, had iets te maken met privacy wetten... Dat leek mij natuurlijk wel vreemd want wat heeft koffie nu in godsnaam te maken met privacy. Hoe dan ook waren die apparaten niet fysiek verbonden met ons netwerk, dus moest het ook wel via een SIM-kaartje gaan.
Orange LOVE 100Mbps
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn