ditCh schreef:ik heb liever 3.3 mbit met een gerandeert lijnprofiel van 420 KB/s ipv een 6 mbit profiel met maar 200 KB/s
amen en vergeet niet de FUP te vermelden.
Ik ben akkoord met de persoon die al eerder zei dat realroot meer kans heet op slagen dan A2F, daar ze een heel stabiel eigen netwerk hebben waar nu al heel veel traffic over gezonden word.
Maar je kan de mensen die A2F meegemaakt hebben niet kwalijk nemen dat ze achterdochtig zijn en het hele zaakje niet goed vertrouwen.
Moest het niet zijn dat ik juist heleboel stuff heb gekregen, zou ik zagen voor realdsl als 2e internetlijn. Jammer van die vuile belgacom telefoonlijn die 't ge er moet bijpakken.
Maar mijn verjaardag komt eraan dus ik kan dan misschien eens neuten daarvoor.
FUP is beter dan untlimited daar ze mensen die echt veel te veel gebruiken er kunnen afkicken. Maar ook zoals eerder gezegt het is natuurlijk risicolvoller dan 100% untlimited. Ook moeten A2F toestanden vermeden worden door eerst contact op te nemen en dan pas de lijn toe te smijten.
Ik had een paar tips klaar gisteren maar ben ze vergeten. Als ik nog op eentje kan komen post ik hem hier zeker.