Als ik mij niet vergis bestaan er ook borden van de bebouwde kom waarin rondje met dertig erin mee op dat rechthoekig bord staat. Gaat het daarover? Of gaat het over twee losse borden op dezelfde paal?ITnetadmin schreef:Excuseer? Een verbodsbord "max 30" boven een bord "bebouwde kom" is geldig voor heel die kom?
Da meent ge ni?
Ze kunnen geen zonebord plaatsen zoals overal elders?
Dit is nu echt de eerste keer dat ik daarvan hoor.
70 km/u op Vlaamse wegen: toepassing
- James.
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 34 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Goeie vraag. Ik mag hopen de combinatie, maar ik vind die combinatie wel niet zo direct terug in de wegcode, dus of die echt geldig is...
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
De Belgische wegcode .Tomby schreef:Huh? Volgens welke wegcode zou dat dan wel zijn ?
Ik denk dat jij je vergist, zo'n combi bord bestaat in de wegcode niet afaik.James. schreef:Als ik mij niet vergis bestaan er ook borden van de bebouwde kom waarin rondje met dertig erin mee op dat rechthoekig bord staat. Gaat het daarover? Of gaat het over twee losse borden op dezelfde paal?
Maar sommige wegbeheerders (vooral lokale besturen) zijn soms heel inventief om zelf borden te ontwerpen
Het gaat over het bord "bebouwde kom " (F1, F1a, F1b), met daarboven (op dezelfde paal) een C43 "30" bord!
Ik ook (maar ik denk dat we beide het rijexamen al enkele jaren achter de rug hebben )ITnetadmin schreef:Dit is nu echt de eerste keer dat ik daarvan hoor.
Maar door deze topic en wat opzoekingswerk ontdek je nieuwe dingen .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.