Orange (Mobistar) vast internet
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Ikzelf heb nog nooit problemen gehad met snelheid. Altijd dikke 96mbps down
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
wss. heb ik me verkeerd uitgedrukt....de MAC van de FritzBox is ingesteld in de pass-trough lijst van de Orange modem?philippe_d schreef:Dat is een raar fenomeen ...satsurfer schreef:Hoe komt het dat ik quasi dagelijks mijn fritzbox (in client mode achter de Orange router) moet resetten om terug de volle downloadspeed te hebben. Meestal ligt die dan op 30 DL. Doe ik reboot van fritzbox, dan terug 95 DL. Soms helpt dit niet en moet ik ook Orange modem eens uit stekker trekken.
Als jouw FritzBox ingesteld is in "client mode" achter de Orange router, wordt hij een gewone switch (op alle 4 LAN poorten), en komt deze dus niet meer tussen in de snelheid.
Jouw PC's mogen dus zowel op de vrije poorten van de Orange router, als op de vrije poorten van de FritzBox aangesloten worden, zou ook geen verschil mogen uitmaken.
Krijg je die verlaagde downloadsnelheid zowel als je de PC aansluit op de FritzBox als rechtstreeks op de Orange modem?
PS
Wat is het voordeel van op die manier te werken? Je FritzBox krijgt hier geen publiek IP adres?
Tenzij je de MAC van de FritzBox ingesteld hebt in de pass-trough lijst van de Orange modem?
Kan je dan niet beter in "router" mode werken i.p.v "client" mode?
Werk enkel via wifi.
-
- Elite Poster
- Berichten: 891
- Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Als alles goed is, komt men volgende week bij ons ook Orange internet+tv installeren. Momenteel heb ik een fritzbox aan een bbox hangen, vooral dan voor het voip-gebeuren. Om die fritzbox aan de orange modem te hangen, volstaat het dan om zijn mac adres in die pass-through lijst van de orange modem te steken? Moeten er dan verder nog zaken gewijzigd worden om die voip te doen werken?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Ja, maar dat is net het probleem, dat gaat niet met de orange router.philippe_d schreef:Door beide frequenties een verschillende SSID te geven.Slafes schreef:Maar hoe zeg je tegen je devices dat ze de 5GHz moeten gebruiken.
Dan laat je het device alleen toe om te verbinden met de 5 GHz radio.
Er staat 2.4, 5, concurrent mode en off.
Het snelheidsprobleem doet zich hier trouwens echt zo goed als wekelijks voor. Ik gok dat er toch ergens een fout in hun firmware zit. Veel mensen zitten steevast op ongeveer 3Mbit vast... Ik zal er nog eens voor bellen, eens zien wat voor uitleg ze nu hebben en ga ze ook doorverwijzen naar de verschillende gelijkaardige klachten hier op het forum. Kan er natuurlijk ook een tijdschakelklokje tussen zetten dat elke nacht een reset uitvoert maar dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Normaal nietBMaster schreef: Momenteel heb ik een fritzbox aan een bbox hangen, vooral dan voor het voip-gebeuren. Om die fritzbox aan de orange modem te hangen, volstaat het dan om zijn mac adres in die pass-through lijst van de orange modem te steken? Moeten er dan verder nog zaken gewijzigd worden om die voip te doen werken?
Gezien jouw FritzBox al ingesteld staat als router (Internet via LAN1) kunnen alle instellingen behouden blijven.
Je mag natuurlijk geen PPPoE opzetten met jouw DSL logon, gewoon instellen op DHCP.
Jouw TV decoder zal je waarschijnlijk wel direct op de Orange modem moeten aansluiten (tenzij de interactiviteit via Internet werkt) ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 25 keer
Er is bij mij deze morgen een nieuwe firmware op de modem geïnstalleerd. Mss een oplossing voor diegene met snelheidsproblemen.
2017-02-01 06:12:05 notice E111.0 SW download Successful - Via NMS SW file: /software-mobistar/CH6643-3.5.1.14g-NOSH-TW.NNEMN.p7 - SW server: 195.162.209.69
Het enige zichtbare verschil is dat er op de modemfoto's in de software er nu een Orange logo staat. Bij mij was dat tot gisteren nog een Mobistar logo.
2017-02-01 06:12:05 notice E111.0 SW download Successful - Via NMS SW file: /software-mobistar/CH6643-3.5.1.14g-NOSH-TW.NNEMN.p7 - SW server: 195.162.209.69
Het enige zichtbare verschil is dat er op de modemfoto's in de software er nu een Orange logo staat. Bij mij was dat tot gisteren nog een Mobistar logo.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Hier nog altijd geen nieuws... Geen aansluiting, niks... :'(
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1308
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Moet je daarvoor inloggen op de modem, of laten ze je dat per mail weten?kdhoe schreef:Er is bij mij deze morgen een nieuwe firmware op de modem geïnstalleerd. Mss een oplossing voor diegene met snelheidsproblemen.
2017-02-01 06:12:05 notice E111.0 SW download Successful - Via NMS SW file: /software-mobistar/CH6643-3.5.1.14g-NOSH-TW.NNEMN.p7 - SW server: 195.162.209.69
Weet iemand trouwens hoe ik te weten kom hoeveel data ik verbruik? En of ze er überhaupt al rekening mee houden?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Plus Member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 25 keer
Inloggen op de modem bij. Menu Cable Modem > logsygeffens schreef:Moet je daarvoor inloggen op de modem, of laten ze je dat per mail weten?kdhoe schreef:Er is bij mij deze morgen een nieuwe firmware op de modem geïnstalleerd. Mss een oplossing voor diegene met snelheidsproblemen.
2017-02-01 06:12:05 notice E111.0 SW download Successful - Via NMS SW file: /software-mobistar/CH6643-3.5.1.14g-NOSH-TW.NNEMN.p7 - SW server: 195.162.209.69
Weet iemand trouwens hoe ik te weten kom hoeveel data ik verbruik? En of ze er überhaupt al rekening mee houden?
Nee kan je niet zien.
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Heb al gelezen dat ze het verbruik niet echt controleren in de piekuren maar ik probeer toch zoveel mogelijk in daluren te downloaden. In de eerste maand dat ik Orange had heb ik zo meer dan 2 TB gedownload [emoji106]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Plus Member
- Berichten: 181
- Lid geworden op: 06 feb 2013, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Idem hier ook deze morgen om 7u.kdhoe schreef:Er is bij mij deze morgen een nieuwe firmware op de modem geïnstalleerd. Mss een oplossing voor diegene met snelheidsproblemen.
2017-02-01 06:12:05 notice E111.0 SW download Successful - Via NMS SW file: /software-mobistar/CH6643-3.5.1.14g-NOSH-TW.NNEMN.p7 - SW server: 195.162.209.69
Het enige zichtbare verschil is dat er op de modemfoto's in de software er nu een Orange logo staat. Bij mij was dat tot gisteren nog een Mobistar logo.
Zijn er ergens changelogs?
Edit: zopas router moeten herstarten weer.
Snelhei terug omlaag waardoor zelfs netflix niet meer ging, ik ga binnenkort bellen denk ik, shouldnt be
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
En upload? Want 'k gebruik sync tussen m'n NAS systemen...daydreamke schreef:Heb al gelezen dat ze het verbruik niet echt controleren in de piekuren maar ik probeer toch zoveel mogelijk in daluren te downloaden. In de eerste maand dat ik Orange had heb ik zo meer dan 2 TB gedownload [emoji106]
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Er is een limiet van 750GB tijdens piekuren, tijdens daluren onbeperkt: https://www.orange.be/nl/hulp/internet- ... use-policy
Hun piek/daluren staan niet vermeld maar wellicht zijn deze hetzelfde als bij Telenet. Piekuren: 12 uur ‘s middags tot middernacht.
Hun piek/daluren staan niet vermeld maar wellicht zijn deze hetzelfde als bij Telenet. Piekuren: 12 uur ‘s middags tot middernacht.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1308
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Mij gaat het er vooral om dat ik wil controleren wat zij meten.
Zodat ik ten volle gebruik kan maken van wat ze aanbieden.
Dus een controlepaneel is zeer welkom.
Zodat ik ten volle gebruik kan maken van wat ze aanbieden.
Dus een controlepaneel is zeer welkom.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Plus Member
- Berichten: 181
- Lid geworden op: 06 feb 2013, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Zopas terug problemen gehad, , krijg de melding "lan kabel niet aangesloten" via ps4 wanneer ik netflix bekijk.
Na verschillende meldingen. Wil hij de video niet meer afspelen en is mn snelheid weg.
Modem reset, alles direct opgelost en kan weer de hele avond netflix zien, vermoedelijktot morgen en dan moet ik weer resetten.
Ik bel nr orange morgen
Na verschillende meldingen. Wil hij de video niet meer afspelen en is mn snelheid weg.
Modem reset, alles direct opgelost en kan weer de hele avond netflix zien, vermoedelijktot morgen en dan moet ik weer resetten.
Ik bel nr orange morgen
-
- Plus Member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 25 keer
Kan je ook je signaalwaarden eens posten? Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met de snelheid. Kan ze eens vergelijken met de mijne.
Logs: http://192.168.0.1/modem_logs.html
Signaalwaarden: http://192.168.0.1/modem_signals.html
Logs: http://192.168.0.1/modem_logs.html
Signaalwaarden: http://192.168.0.1/modem_signals.html
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Ik zie in mijn modem logs dat er op 01/02 een firmware update was...
23/01: R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out
16/01: zelfde melding, zelfs twee keer. Ook een Sync fout en eigenlijk nog een boel andere meldingen...
Ik merk wel op dat er niet altijd iets in het logboek staat op de moment dat hier de download in elkaar stuikte tot 3 Mbit.
Iemand die een antwoord weet op mijn concurrent mode vraag van enkele berichten eerder?
23/01: R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out
16/01: zelfde melding, zelfs twee keer. Ook een Sync fout en eigenlijk nog een boel andere meldingen...
Ik merk wel op dat er niet altijd iets in het logboek staat op de moment dat hier de download in elkaar stuikte tot 3 Mbit.
Iemand die een antwoord weet op mijn concurrent mode vraag van enkele berichten eerder?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Krijg je in de week een telefoontje dat ik geen installatie en actievatiekosten en kabel abo dien te betalen.
Vandaag factuur in de mailbox, 149 euro kabel abo.. Aaarghl... Hoe vaak ik al niet met de helpdesk gebeld heb... Komt allemaal wel in orde maar toch... Iedereen zijn facturen goed nakijken dus.
Vandaag factuur in de mailbox, 149 euro kabel abo.. Aaarghl... Hoe vaak ik al niet met de helpdesk gebeld heb... Komt allemaal wel in orde maar toch... Iedereen zijn facturen goed nakijken dus.
- FabriFibra
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 5 keer
Staat er geen korting onder ofzo? Ik heb dat ook eens met Telenet aan de hand gehad. Bleek er ergens een lijntje korting te staan en de overschrijving was ook leeg die erbij stak. Natuurlijk was me dit pas opgevallen nadat ik contact had met de helpdesk....
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
-
- Elite Poster
- Berichten: 891
- Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Mijn Orange installatie vandaag is vlotjes verlopen. Tot op heden had ik dus Proximus internet met een FritzBox 7170 als router, voornamelijk om een klassieke telefoon via voip te kunnen gebruiken.
Eerst dacht ik van deze FritzBox als router te blijven gebruiken, door in de Orange modem de PassThrough MAC functie te gebruiken. Maar nu bedenk ik me dat die maar 100mbit ondersteunt (en dat het stroomstekkertje serieus versleten is en met plakband aan mekaar hangt). Is het een probleem als ik de FritzBox als gewone IP Client aan de Orange modem hang, enkel voor het voip gedeelte? De rest van de toestellen kan ik dan (al dan niet via een gigabit switchke) aan de orange modem hangen...
Eerst dacht ik van deze FritzBox als router te blijven gebruiken, door in de Orange modem de PassThrough MAC functie te gebruiken. Maar nu bedenk ik me dat die maar 100mbit ondersteunt (en dat het stroomstekkertje serieus versleten is en met plakband aan mekaar hangt). Is het een probleem als ik de FritzBox als gewone IP Client aan de Orange modem hang, enkel voor het voip gedeelte? De rest van de toestellen kan ik dan (al dan niet via een gigabit switchke) aan de orange modem hangen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Installatie was gratis, activatie ook, kabel abo was 149 euro. Na het bellen werd een factuur van -149 euro uitgeschreven en het resterende bedrag kon ik enkel via mijn klantenzone betalen. Online op de Orange app bleef de 201 euro factuur staan. Stond wel degelijk 149 euro te veel aangerekend.FabriFibra schreef:Staat er geen korting onder ofzo? Ik heb dat ook eens met Telenet aan de hand gehad. Bleek er ergens een lijntje korting te staan en de overschrijving was ook leeg die erbij stak. Natuurlijk was me dit pas opgevallen nadat ik contact had met de helpdesk....
-
- Plus Member
- Berichten: 181
- Lid geworden op: 06 feb 2013, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Mijn snelheid fluctueert enorm
, vooral in sabnzb
Ik zie nu in logging staan
critical R04.0 Received respone to broadcast maintenance request but no unicast maintenance opportunities received, T4 time out CM......
dit 2 keer
iemand een idee?
, vooral in sabnzb
Ik zie nu in logging staan
critical R04.0 Received respone to broadcast maintenance request but no unicast maintenance opportunities received, T4 time out CM......
dit 2 keer
iemand een idee?
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Moet toch geen apart kabel abonnement nemen bij Telenet zeker?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Neejt.Ken schreef:Moet toch geen apart kabel abonnement nemen bij Telenet zeker?
Zonet telefonisch een afspraak gemaakt om donderdag Orange TV + internet te komen installeren.
Aan de telefoon duidelijk in de voormiddag afgesproken. In de mail staat nu:
"Wanneer zal je installatie plaatsvinden?
Je Orange-installateur zal bij je langskomen op
donderdag 16 februari 2017
tussen 12 uur en 18 uur.
Voor de installatie ‘s avonds (tussen 17.00 en 20.00 uur) en op zaterdag zal een bijkomend bedrag van 30 euro worden gefactureerd."
Ik zie het al gebeuren, hier om 17:30 staan en dan me extra 30 euro aanrekenen.
Nu, ik dacht hier al ergens eens gelezen te hebben dat in die mail een fout uur staat, kan iemand dit bevestigen of moet dit kloppen normaal?
Aan de telefoon duidelijk in de voormiddag afgesproken. In de mail staat nu:
"Wanneer zal je installatie plaatsvinden?
Je Orange-installateur zal bij je langskomen op
donderdag 16 februari 2017
tussen 12 uur en 18 uur.
Voor de installatie ‘s avonds (tussen 17.00 en 20.00 uur) en op zaterdag zal een bijkomend bedrag van 30 euro worden gefactureerd."
Ik zie het al gebeuren, hier om 17:30 staan en dan me extra 30 euro aanrekenen.
Nu, ik dacht hier al ergens eens gelezen te hebben dat in die mail een fout uur staat, kan iemand dit bevestigen of moet dit kloppen normaal?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
De installatie buiten de normale (gratis) uren is voor mensen die er expliciet om vragen.
Best even naar Orange terugbellen om uw afspraakuur te controleren.
Kleine opmerking, sinds de modemupdate begin februari is mijn snelheid wel stabiel gebleven. Hout vasthouden, maar toch al 12 dagen geen 3Mbit gezien.
Best even naar Orange terugbellen om uw afspraakuur te controleren.
Kleine opmerking, sinds de modemupdate begin februari is mijn snelheid wel stabiel gebleven. Hout vasthouden, maar toch al 12 dagen geen 3Mbit gezien.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Hier nog altijd niks, wat een grap...
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Hoe is de teneur ondertussen bij de mensen? Stabiel? (elke dag de modem resetten valt daar niet onder)
*kijkt de kat nog wat uit de boom*
*kijkt de kat nog wat uit de boom*
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Plus Member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik heb het sinds 20/1. Nog nooit snelheidsproblemen gehad.devilkin schreef:Hoe is de teneur ondertussen bij de mensen? Stabiel? (elke dag de modem resetten valt daar niet onder)
*kijkt de kat nog wat uit de boom*
-
- Starter Plus
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 26 maa 2010, 11:16
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Hier ook hetzelfde probleem, router is Airport extreme, snelheid schommelt tussen 20 en 30 mbps
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Hier zeker geen teneur, al sinds januari 2016 klant bij Orange op de kabel, en in dat dikke jaar heb ik nog maar 3 keer de modem moeten resetten omdat de snelheid plots gezakt was.devilkin schreef:Hoe is de teneur ondertussen bij de mensen? Stabiel? (elke dag de modem resetten valt daar niet onder)
*kijkt de kat nog wat uit de boom*
- FabriFibra
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 5 keer
Sinds april 2016 klant en nog maar 1 keer de modem moeten resetten omdat de snelheid ineens gezakt was. Anders nog nooit problemen gehad.
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... ove-aanbod
Zodra er geen residentieel mobiel abonnement meer met de Internet + TV-diensten verbonden is, zal de prijs van de Internet + TV-diensten automatisch aangepast worden naar 65 euro.
Dus....dan kan je afleiden dat je beter een Kolibrie abbo erbij neemt (om in de kast te leggen, wat ik doe)
't is zelfs geen 15 maar 16 €!!!
Zodra er geen residentieel mobiel abonnement meer met de Internet + TV-diensten verbonden is, zal de prijs van de Internet + TV-diensten automatisch aangepast worden naar 65 euro.
Dus....dan kan je afleiden dat je beter een Kolibrie abbo erbij neemt (om in de kast te leggen, wat ik doe)
't is zelfs geen 15 maar 16 €!!!