Hallo,
Ik maak veel gebruik van Netflix offline op mijn smartphone (in de trein). Iemand een idee hoe ik Netflix offline zou kunnen gebruiken op mijn Windows 10 laptop? Momenteel ondersteunt de Netflix app op Windows 10 nog geen offline modus. Maar misschien bestaan er andere manieren om dit aan de praat te krijgen?
Alvast bedankt voor jullie tips & tricks.
Netflix offline op Windows laptop
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Je geeft zelf al het antwoord eigenlijk; als Netflix het zélf niet aanbiedt zijn alle alternatieve methodes vast net even illegaal als de serie of film gewoon te downloaden uit illegale bron.
Je kan Bluestacks proberen; dit is een Android-emulator onder windows met Play Store-support. Je zou daar binnen Netflix kunnen installeren en wellicht op die manier offline support verkrijgen?
Je kan Bluestacks proberen; dit is een Android-emulator onder windows met Play Store-support. Je zou daar binnen Netflix kunnen installeren en wellicht op die manier offline support verkrijgen?
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Bluestacks heb ik al geprobeerd, maar dan schijnt Netflix niet te werken. Dat is één workaround dat ik kon bedenken. Vermits ik wellicht niet de enige ben die op zoek is naar een oplossing vroeg ik me af of er nog alternatieven zijn, vandaar m'n vraag 
Kan je niet "streamen" van smartphone naar laptop btw?

Kan je niet "streamen" van smartphone naar laptop btw?
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Kan je de bestanden van je smartphone niet syncen naar je laptop?
Je zal dan wel geen 4k hebben maar de meeste smartphones doen nu toch full HD.
Je zal dan wel geen 4k hebben maar de meeste smartphones doen nu toch full HD.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 683 keer
- Bedankt: 156 keer
Via https://www.playon.tv kan het legaal.
Het is eigenlijk een recorder op je harde schijf. Aan het begin en het einde van je bestand wordt een disclaimer geplakt met je email-adres en ip-adres van waaruit het gestreamd is.
Ik gebruik het inderdaad ook op offline te kijken tijdens het pendelen.
Kostprijs is 30 dollar per jaar of eenmalig 70 dollar.
Het is eigenlijk een recorder op je harde schijf. Aan het begin en het einde van je bestand wordt een disclaimer geplakt met je email-adres en ip-adres van waaruit het gestreamd is.
Ik gebruik het inderdaad ook op offline te kijken tijdens het pendelen.
Kostprijs is 30 dollar per jaar of eenmalig 70 dollar.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 683 keer
- Bedankt: 156 keer
Ik heb er ervaring mee, stel gerust je vragen.
Hoe het werkt: je stelt je Netflix account in en andere instellingen (kwaliteit, download-locatie). Ze ondersteunen ook andere diensten zoals Youtube en Amazon, maar ik heb het enkel nog maar voor Netflix gebruikt.
Via een browser-interface selecteer je de series/afleveringen/films die je wil downloaden.
PlayOn speelt ze dan in de achtergrond af en neemt het op. Afhankelijk van hoe krachtig je PC is, merk je er niets van. Op mijn 200-euro laptop moet ik het niet proberen. Op de desktop van mijn vrouw merk je zelfs niets als je aan het photoshoppen bent.
Om een idee te geven van de grootte: Wolf of Wall Street is 4,04 GB.
Voordeel is dus dat je eender wat kan downloaden en op eender welk device kan bekijken.
Nadeel is dat Netflix denkt dat je het bekeken hebt en het dus als bekeken heeft. Als je onderweg aflevering 1 van een serie kijkt en dan thuis via Netflix verderkijkt, moet je dus zelf weten waar je gebleven hebt.
Eens opgenomen zet ik ze op mijn NAS. Niet om constant bij te houden (ik verwijder ze eens ze bekeken zijn), wel omdat de synchronisatie met mijn laptop dan via Plex gebeurt: Plex kan je instellen dat er bijvoorbeeld steeds 5 onbekeken afleveringen moeten gesynchroniseerd worden.
Hoe het werkt: je stelt je Netflix account in en andere instellingen (kwaliteit, download-locatie). Ze ondersteunen ook andere diensten zoals Youtube en Amazon, maar ik heb het enkel nog maar voor Netflix gebruikt.
Via een browser-interface selecteer je de series/afleveringen/films die je wil downloaden.
PlayOn speelt ze dan in de achtergrond af en neemt het op. Afhankelijk van hoe krachtig je PC is, merk je er niets van. Op mijn 200-euro laptop moet ik het niet proberen. Op de desktop van mijn vrouw merk je zelfs niets als je aan het photoshoppen bent.
Om een idee te geven van de grootte: Wolf of Wall Street is 4,04 GB.
Voordeel is dus dat je eender wat kan downloaden en op eender welk device kan bekijken.
Nadeel is dat Netflix denkt dat je het bekeken hebt en het dus als bekeken heeft. Als je onderweg aflevering 1 van een serie kijkt en dan thuis via Netflix verderkijkt, moet je dus zelf weten waar je gebleven hebt.
Eens opgenomen zet ik ze op mijn NAS. Niet om constant bij te houden (ik verwijder ze eens ze bekeken zijn), wel omdat de synchronisatie met mijn laptop dan via Plex gebeurt: Plex kan je instellen dat er bijvoorbeeld steeds 5 onbekeken afleveringen moeten gesynchroniseerd worden.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Hm, ik betwijfel of die PlayOn 'legaal' is (lees: de gebruiksvoorwaarden van Netflix niet schendt):
Je kan dus net zo goed de afleveringen downloaden via een Torrent als je die richting uit gaat, minder moeite.
Maar als screenrecording-software nu dan ook op de plank ligt: nog eentje dat geschikt is voor full motion video: Replay Video Capture.
Je gaat dus in dat geval archiveren, weer geven, contentbescherming omzeilen/verwijderen, scrapen.Je stemt ermee in om content en informatie die is opgenomen in of verkregen vanaf of via de Netflix-service, niet te archiveren, te verveelvoudigen, te distribueren, te wijzigen, weer te geven, uit te voeren, te publiceren, in licentie te verstrekken, te koop aan te bieden, te gebruiken of hiervan afgeleide werken te maken (behalve voor zover dit nadrukkelijk is toegestaan in deze Gebruiksvoorwaarden). Je stemt er ook mee in om de contentbescherming van de Netflix-service niet te omzeilen, te verwijderen, te wijzigen, te deactiveren, te beperken of te hinderen; geen robots, spiders, scrapers of andere geautomatiseerde middelen te gebruiken om toegang te verkrijgen tot de Netflix-service; software of andere producten of processen die via de Netflix-service toegankelijk zijn, niet te decompileren, aan reverse-engineering te onderwerpen of te disassemblere
Je kan dus net zo goed de afleveringen downloaden via een Torrent als je die richting uit gaat, minder moeite.
Maar als screenrecording-software nu dan ook op de plank ligt: nog eentje dat geschikt is voor full motion video: Replay Video Capture.