Proximus heeft die codes eens veranderd en "goto" werd vervangen door "vm7jUuZPex" zoals in dit voorbeeld:
Code: Selecteer alles
javascript:mimic_button('vm7jUuZPex: 1410..');/* Scheduler Rules */
Code: Selecteer alles
cptKangaroo schreef:Welkom op UB, stefscarlet
Proximus heeft die codes eens veranderd en "goto" werd vervangen door "vm7jUuZPex" zoals in dit voorbeeld:
Ik weet niet zeker of de USB poort ooit bruikbaar was maar ik vermoed van niet.Code: Selecteer alles
Thanks!philippe_d schreef:Als je jouw D-Link instelt op PPPoE, dan krijgt deze een extern IP adres, en neemt alle routing over.
De Bbox wordt dan herleid tot "alleen VDSL2 modem".
philippe_d schreef:Als het met de D-Link in PPPoE niet werkt, dan is dat toch niet de schuld van de Bbox2.
De Bbox2 komt in deze opstelling niet tussen (alleen modem).
[Edit]
Blijkbaar kan je in de D-Link ook geen eigen DNS invullen in de DHCP settings.
Misschien eens het volgende proberen?Geen idee of dat zou lukken?
- - in het "PPPoE settings" scherm kan je een DNS ingeven (normaal is dit het DNS van de ISP). Geef hier 192.18.1.3 in (of het adres van je eigen DNS server).
- in het "Network settings" scherm de box "Enable DNS relay" uitvinken. Hiermee wordt de dns server van de ISP doorgegeven naar de clients (in dit geval 192.168.1.3)
Volgens de DD-WRT compatibiliteit lijst zal het niet werken:nickon schreef:Ik ben een half jaar geleden ingestapt op Scarlet Trio en intussen overgeschakelt naar Telenet. Telenet is een modem only installatie en Scarlet wist me te vertellen dat ik enkel de digibox moet retourneren en de router (obox3) mag houden.
Welk merk en type is deze "obox3" nu precies? Ik zou hier namelijk graag dd-wrt of open-wrt firmware opzetten zodat ik toch wat meer controle heb over dit toestel. Kan dit? Heeft iemand op het forum hier dit al gedaan?
Alvast bedankt!
PS: Dit is mijn eerste post op het forum overigens, dus aangenaam iedereen!