Orange Love (?)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik zie deze berichten verschijnen op hun pagina op Facebook. (zie link onderaan dit bericht)
Ook aan de Orange shops hangen er stickers met hetzelfde symbool en "Love" onder.
Iemand die weet waarover dit zou kunnen gaan?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/ ... 328112937/
Ook aan de Orange shops hangen er stickers met hetzelfde symbool en "Love" onder.
Iemand die weet waarover dit zou kunnen gaan?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/ ... 328112937/
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Als je goed kijkt zie je in hun foto's waar hun logo stond nu dit vierkant staan
Soort nieuw logo?
Soort nieuw logo?
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Plus Member
- Twitter: IkTjilp
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 8 keer
Gisteren eens wat verder gezocht en in andere landen is dat gewoon een tariefplan.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
wat voor tariefplan?iktjilp schreef:Gisteren eens wat verder gezocht en in andere landen is dat gewoon een tariefplan.
Internet = PX FLEX pack
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
https://love.orange.es
http://www.orange.mu/shop/lovepack
Allebei Orange Love, maar totaal verschillend.
In Polen gaan ze blijkbaar ook Orange Love lanceren voor zover ik kan opmaken uit de eerste zin.
https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Ora ... td-p/19446
Edit: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/-akt ... 38071.html
In Polen gaan ze blijkbaar ook Orange Love lanceren voor zover ik kan opmaken uit de eerste zin.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
misschien volgens ze scarlet en laten de roaming nu al vallen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 2 keer
Fallschirmjaeger schreef:https://love.orange.es
Volgens mij is de kans groot dat het een soort Tuttimus en Wigo van Orange zal worden ..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik vermoed ook hetzelfde, Stiaan. Ze hebben daar al maanden geleden marktonderzoek voor gevoerd en het bleef daar verdacht stil rond...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Maanden terug aan die bevraging deel genomen met als onderwerp een soort Wigo/Tuttimus formule. Het ziet er naar uit dat ze het met valentijn gaan lanceren. Nog 9 dagen geduld dus .... (of zoiets).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Zou het dan toch mogelijk worden uiteindelijk om internet te nemen zonder mobiel abonnement?
Want nu ben je eigenlijk verplicht om zo'n pack te nemen, alleen zit het officieel niet in een pack met een fancy naam. Als ze dit nu officieel lanceren als een pack dan wordt Internet+TV afzonderlijk misschien wel mogelijk.
Want nu ben je eigenlijk verplicht om zo'n pack te nemen, alleen zit het officieel niet in een pack met een fancy naam. Als ze dit nu officieel lanceren als een pack dan wordt Internet+TV afzonderlijk misschien wel mogelijk.
-
- Elite Poster
Het zou wel eens kunnen zijn dat ze gaan afstappen van hun verplichte mobiele telefonie afname in combinatie met internet en televisie.
- Int + tv = 49
- int + tv + beest laag abonnement = 49 + kleine korting op mobiel
- int + tv + beest hoger abonnement = 39 + prijs mobiel (al of niet met bijkomende korting) -> wat ze nu reeds aanbieden 39 + 39 (Arend)
- Int + tv + meerdere beesten combineren met een korting op de beesten en/of op het int+tv gedeelte
- kan ook zijn dat er meer data (of belminuten) zal toegekend worden bij mobile als je int + tv klant bent (voor alle beesten)
- ...
Kortom we kunnen enkel maar gissen, de nabije toekomst zal uitwijzen wat Orange in BE voor ons in petto heeft.
Hou er ook rekening mee dat de wetgeving betreffende het aanbieden van financiële producten ergens begin volgend jaar (of de komende jaren) wijzigt. De traditionele banken zijn dan verplicht hun gegevens beschikbaar te stellen voor derde partijen (app's). Orange heeft hier ook duidelijk interesse getoond om op deze kar te springen (zich op te werpen als financiële bankinstelling). Die "Orange Love" kan nu reeds een eerste aanzet zijn met een langere termijn visie om klanten steviger aan zich te binden.
- Int + tv = 49
- int + tv + beest laag abonnement = 49 + kleine korting op mobiel
- int + tv + beest hoger abonnement = 39 + prijs mobiel (al of niet met bijkomende korting) -> wat ze nu reeds aanbieden 39 + 39 (Arend)
- Int + tv + meerdere beesten combineren met een korting op de beesten en/of op het int+tv gedeelte
- kan ook zijn dat er meer data (of belminuten) zal toegekend worden bij mobile als je int + tv klant bent (voor alle beesten)
- ...
Kortom we kunnen enkel maar gissen, de nabije toekomst zal uitwijzen wat Orange in BE voor ons in petto heeft.
Hou er ook rekening mee dat de wetgeving betreffende het aanbieden van financiële producten ergens begin volgend jaar (of de komende jaren) wijzigt. De traditionele banken zijn dan verplicht hun gegevens beschikbaar te stellen voor derde partijen (app's). Orange heeft hier ook duidelijk interesse getoond om op deze kar te springen (zich op te werpen als financiële bankinstelling). Die "Orange Love" kan nu reeds een eerste aanzet zijn met een langere termijn visie om klanten steviger aan zich te binden.
- proximusboyke
- Elite Poster
ik denk een verplicht abo dat dit nog een tijdje zal aanhouden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
+1 helaas
https://translate.google.com/translate? ... ange.es%2F
2,5 GB - 200 belminuten - internet + tv. 300 MB snelheid of 50 MB? voor 49 €/maand. Dat lijken me geen BE prijzen
https://translate.google.com/translate? ... ange.es%2F
2,5 GB - 200 belminuten - internet + tv. 300 MB snelheid of 50 MB? voor 49 €/maand. Dat lijken me geen BE prijzen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Ik heb die Spaanse site eens goed doorgenomen.
Zoals hierboven reeds omschreven is het een totaalbundel voor families zoals Telenet en Proximus ook bieden.
het interessante is wel dat het ook bestaat met 1 mobiele lijn, en dat roaming inbegrepen is, dat wil zeggen, je kunt je bundel in heel europa gebruiken.
Nu gaat dit vanaf 15 juni sowieso zijn maar hoe eerder hoe beter.
Maar je kunt er vanuit gaan dat het inderdaad dit gaat zijn, goed opgemerkt hier, nice, binnen enkele dagen zullen we het weten.
Marketing technisch zou het kunnen dat ze dit op 14 februari op Valentijnsdag lanceren.
Alle verbetering en vernieuwing is welkom, want we betalen nog steeds te veel
Zoals hierboven reeds omschreven is het een totaalbundel voor families zoals Telenet en Proximus ook bieden.
het interessante is wel dat het ook bestaat met 1 mobiele lijn, en dat roaming inbegrepen is, dat wil zeggen, je kunt je bundel in heel europa gebruiken.
Nu gaat dit vanaf 15 juni sowieso zijn maar hoe eerder hoe beter.
Maar je kunt er vanuit gaan dat het inderdaad dit gaat zijn, goed opgemerkt hier, nice, binnen enkele dagen zullen we het weten.
Marketing technisch zou het kunnen dat ze dit op 14 februari op Valentijnsdag lanceren.
Alle verbetering en vernieuwing is welkom, want we betalen nog steeds te veel
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Jammer dat het waarschijnlijk weer duurder wordt dan alles appart te nemen, tenzij je een grote verbruiker bent.satsurfer schreef:ja, want nu vind ik als ze mensen pushen om gsmabbo van hen af te nemen, dat ze iets extra moeten bieden. Je moet je voordeel erin zien.
Mochten ze kolibrie + internet + tv goedkoper aanbieden dan ze momenteel doen ( €57 ) dan vind ik het een goede zet. Maar waarschijlijk zal het een aanbod worden van meer dan €70 met onbeperkt bellen/sms'en en veel data en/of met meerdere telefoonnummers.
-
- Pro Member
Het voordeel is de lagere prijs? Het is nog steeds goedkoper dan de concurrentie.satsurfer schreef:ja, want nu vind ik als ze mensen pushen om gsmabbo van hen af te nemen, dat ze iets extra moeten bieden. Je moet je voordeel erin zien.
Ik denk dat de kans wel groot is dat het een totaal pack komt zoals Telenet en Proximus. Vergelijken met de spaanse Orange is natuurlijk compleet nutteloos, ander land, andere markt, andere prijzen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Dat is precies wat ik hoorde in een shop, maar dat zou vanaf volgende week al moeten kunnen door een of andere 0% krediet formule.Muziekbos schreef: Orange heeft hier ook duidelijk interesse getoond om op deze kar te springen (zich op te werpen als financiële bankinstelling). Die "Orange Love" kan nu reeds een eerste aanzet zijn met een langere termijn visie om klanten steviger aan zich te binden.
-
- Elite Poster
als je vdsl neemt (UT of edpnet) + Telenet tv, kom je aan quasi zelfde prijs uit, maar geen gsmabboverplichting. Nu betaal je minstens 8€ teveel door zo'n abbo dat je nt nodig hebt. internet+tv proximus (fiber) is ook maar 55 € met veel extra diensten, dus zo'n prijsbreker zijn ze niet.
-
- Pro Member
Er zijn goedkopere oplossingen maar die worden volgens mij ook minder als concurrenten gezien. De gemiddelde belg neemt alles af bij 1 provider en gaat niet naar combinaties zoeken zoals uw voorbeeld. Daarom zijn Telenet en Proximus ook nog altijd zo groot en "duur". Ze zijn nog steeds goedkoper dan Telenet en Proximus. Dan heb je ook nog de mensen die geen adsl/vdsl willen of kunnen nemen en die dus alleen de keuze hebben tussen Telenet en Orange.satsurfer schreef:als je vdsl neemt (UT of edpnet) + Telenet tv, kom je aan quasi zelfde prijs uit, maar geen gsmabboverplichting. Nu betaal je minstens 8€ teveel door zo'n abbo dat je nt nodig hebt. internet+tv proximus (fiber) is ook maar 55 € met veel extra diensten, dus zo'n prijsbreker zijn ze niet.
-
- Elite Poster
idd. ik vergelijk nu appelen met peren: lagere snelheid, minder -HD- zenders. slechte helpdesk bij TVV, Als je te ver van de ROP woont niet mogelijk
34 €
http://www.united-telecom.be/nl/particulier/internet
12,90 €
https://www.tv-vlaanderen.be/digitale-tv/
46,90 € of hun all-in 46,95 € zonder gsm-verplichting
Orange 49 € mét gsm-verplichting.
Zouden evt. 1 GB data extra kunnen geven als je vb. Dolfijn neemt in combi met tv+internet. 49 € + 15 €
34 €
http://www.united-telecom.be/nl/particulier/internet
12,90 €
https://www.tv-vlaanderen.be/digitale-tv/
46,90 € of hun all-in 46,95 € zonder gsm-verplichting
Orange 49 € mét gsm-verplichting.
Zouden evt. 1 GB data extra kunnen geven als je vb. Dolfijn neemt in combi met tv+internet. 49 € + 15 €
- proximusboyke
- Elite Poster
De vraag is wat waar en wanneer.
Toen base op de markt kwam met 10gb ging mobistar het ook doen maar veel spectaculairder en heel veel meer.
Uiteindelijk is het na 8 maand erdoor gekomen en was het een teloorstelling
dus verwacht er nie veel.
Toen base op de markt kwam met 10gb ging mobistar het ook doen maar veel spectaculairder en heel veel meer.
Uiteindelijk is het na 8 maand erdoor gekomen en was het een teloorstelling
dus verwacht er nie veel.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Klinkt veel belovend voor gezinnen met meer dan 1 mobiel abbonement. Echter zal er volgens mij voor Orange tv en internet met 1 mobiel abbonement niets veranderen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
20% goedkoper ... In een heel specifiek scenario.buthead schreef:20% dat is zeer mooi kan haast niet wachten
Laat die concurrentie maar komen!
Ik denk dat het eerder 10% goedkoper gaat zijn in het algemeen.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
hum... 20%..
int+tv van proximus, met 2 aangekochte decoders en klantenkorting: 43 euro (en een beetje)
voip van ovh: 1,2 euro
1x MV: 15 euro / 2 maand
1x base 9 abbo
dus zo'n 61 euro / maand voor int+tel+tv(2x)+gsm(2x)
en gezien de voip zou blijven, telt die niet mee in de berekening.
blijft nog 60 euro over dan.
momenteel, zelfs zonder naar specs te kijken, zou dat me in de goedkoopste versie van orange (dus int+tv(2x)+gsm(2x)) dus maar liefst 74 euro kosten.
willen ze 20% goedkoper zijn dan mijn proximus pack en aparte gsms dan zouden ze 48 mogen kosten in totaal...
willen ze zichzelf 20% goedkoper maken, dan zou het nog bijna 60 zijn en de moeite niet zijn tussen de 2..
20% goedkoper dan proximus zijn ze trouwens al (74 vs 91, int+tv+mobile zoals hierboven), maar het gaat hier dan weer enkel om standaard prijzen en zonder te kijken naar specs.
zou me dus verbazen moesten ze echt iets moois neerzetten ipv gewoon wat rond te zitten roepen zodat mensen gaan kijken.
int+tv van proximus, met 2 aangekochte decoders en klantenkorting: 43 euro (en een beetje)
1x base 9 abbo
momenteel, zelfs zonder naar specs te kijken, zou dat me in de goedkoopste versie van orange (dus int+tv(2x)+gsm(2x)) dus maar liefst 74 euro kosten.
willen ze 20% goedkoper zijn dan mijn proximus pack en aparte gsms dan zouden ze 48 mogen kosten in totaal...
willen ze zichzelf 20% goedkoper maken, dan zou het nog bijna 60 zijn en de moeite niet zijn tussen de 2..
20% goedkoper dan proximus zijn ze trouwens al (74 vs 91, int+tv+mobile zoals hierboven), maar het gaat hier dan weer enkel om standaard prijzen en zonder te kijken naar specs.
zou me dus verbazen moesten ze echt iets moois neerzetten ipv gewoon wat rond te zitten roepen zodat mensen gaan kijken.
-
- Elite Poster
Zal dus een dode mus worden, net zoals alles hier in dit land. het zal pokkenuur blijven. Is dus enkel maar bedoeld voor diegenen die al maandelijks veel geld over hebben om aan telecom te spenderen. De basis klanten zullen in de kou blijven staan.
- WalterB1
- Elite Poster
- Bedankt: 133 keer
Voor die klanten is er Scarlet Trio. Ik ben blij dat er Scarlet Trio is. Dat is veel waarde voor zijn prijs van 39 euro.Muziekbos schreef:De basis klanten zullen in de kou blijven staan.
-
- Pro Member
Orange richt zich op de gemiddelde belg, niet op de gemiddelde userbase user. Reken er dus maar op dat die 20% gaat over Proximus en Telenet. En daarbij komt nog eens dat Orange gelimiteerd is door de kostprijs van de wholesale prijzen dat het aan Telenet moet betalen. Dus ze kunnen sowieso heel moeilijk een super aanbod geven voor een super prijs om bijvoorbeeld met Scarlet te concurreren.Splitter schreef:hum... 20%..
1x base 9 abbo
- proximusboyke
- Elite Poster
mensen die graag play play more of play sport hebben zullen alvast niet overstappen, want dit hebben ze niet in hun aanbod