Slafes schreef:Excuse me?
Er is een verschil met de clown komen uit te hangen
Ik zie hem niet de clown uithangen, ik zie je wel heel persoonlijk r2504 bashen.
Slafes schreef:en geen enkel valabel punt te hebben buiten doordrammen over iets waarvan hij niet eens weet dat het in het voorstel staat (verschillende voorstellen zelf).
Tot nader order ben jij niet benoemd tot opperrechter die van iedereen mag oordelen of ze nu wel of niet een valabel punt hebben.
Het feit dat de Turteltaks zou afgeschaft worden als het niet meer nodig zou zijn... Die is al deels niet meer nodig want er wordt geen biomassa centrale gezet. Toch blijft de taks.
Kijk eens hoe je met woorden makkelijk zaken kunt verdraaien.
Je zegt het zelf, hij is
deels niet meer nodig, dus hij is nog altijd voor een deel wél nodig.
Dat is dus geen verwijt, het is al gepasseerd, dus een vaststelling. Jij bevestigt eveneens die stelling met de crisisbelasting en deze taks. De overheid valt niet te vertrouwen.
Nog voor ik die kans kreeg, werd ik door jou al verweten naïef te zijn.
Een intentieproces dus.
In elk voorstel dat ik al gelezen heb pro invoeren van de SKH is dat de wegenbelasting zal wegvallen. Als de regering dat niet doet, en ik sta alsnog te springen om dubbel te betalen, ja, dan ben ik inderdaad lomp. Maar tot zover is die intentie er niet.
Hier vlak boven ga je nochtans akkoord met de stelling dat de Overheid niet te vertrouwen is.
Maar nu plots wel? Ahja, want we zijn 5 regels verder...
Dat doe jij toch ook als je naar de winkel gaat? Je betaalt wat je koopt. Alleen elektrische voertuigen niet. Die mogen rondvlammen zonder enige kost.
Voor de miljoenste keer : in de winkel
kies ik wat ik wil (uit wat er in aanbod is), bij een job is dat heel wat anders.
En ik moet nu eenmaal werken om te kunnen geld verdienen om daarna een beetje vrijheid te hebben om in die winkel te kopen.
Ik heb het voornamelijk over het in het belachelijke trekken van uitspraken wanneer er geen argumenten meer zijn.
Ik vind het inderdaad ongelofelijk naïef om te veronderstellen dat die "slimme" kilometerheffing zal leiden tot afschaffing van de wegenbelasting.
Het is van hetzelfde niveau als zeggen dat we nu niets meer betalen voor de VRT, ahja, want het kijk- en luistergeld is afgeschaft.
We betalen ons gewoon blauw aan andere belastingen, taksen, heffingen, accijzen, retributies, ...
Dit onder het mom van, ik val niemand aan. Ik sta daar wel met een quote in, duidelijk om me te wijzen op iets wat belachelijk lijkt.
Ik zie daar niets belachelijks in.
Ik denk eerder dat het je niet bevalt dat r2504 niet aan jouw kant staat, hij is namelijk een sterke debater.
En dan mag jij hem 1000 keer een clown noemen, het blijft niet hangen.
Kan ik niet winnen, dan spelen we op de man. Let er maar eens op. Op dat vlak is een discussie voeren hier gewoon meteen afgelopen. Ik vraag me af hoe lang het gaat duren als ik dat spelletje mee speel.
Jij bent nochtans begonnen met mij te verwijten naïef te zijn.
Vermits ikzelf hier minder op de fora zit dan jij heeft een ander (r2504 in dit geval) sneller gereageerd.
Maar dan is hij de gebeten hond.
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat er hier een paar tussen zitten die doen alsof ze gewone burger zijn, maar eigenlijk politiek actief zijn.
Ik gok op zijn minst 1 SP.a'er, 1 van groen, en 1 BUB'er (zowat de kleinste partij van het land, die steevast onder de kiesdrempel belandt).