webhosting scarlet uploaden via skynet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
eura1710
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 maa 2005, 09:05

Hallo,
Momenteel probeer ik een website (die vroeger bij planetinternet stond) te updaten. Als ik dit (via frontpage) wil doen, zegt deze dat de website niet bestaat. Ook al verander ik de ftp server (ntftp3.planetinternet.be naar nftp3.scarlet.be). Ik heb hiervoor al 4x via mijn Scarlet een aanvraag gedaan om bijstand, maar tot op heden heb ik hier nog steeds geen teken van leven gekregen. Daarom wil ik een beroep doen op deze site.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Kan je eens proberen in te loggen met een gewoon ftp programma en kijken of je site hier dan nog op staat.
Een ftp programma bv: internet explorer, smartftp, wsftp_le, deze zijn allemaal gratis beschikbaar zodat je snel even kan testen.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Misschien dat Scarlet enkel ftp-verkeer toestaat van eigen IP-adressen?
Gast

bel eens met 02/2752727
zij zullen u wel wel kunnen helpen
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

scarlet laat enkel ftp verkeer naar uw webruimte toe via hun verbindingen
Gast

Scarlet laat ook verkeer van andere providers toe.
Bijna alle belgische IP ranges zijn toegelaten. Indien het toch niet werkt kan je best 02-2752727 contacteren
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Lion schreef:scarlet laat enkel ftp verkeer naar uw webruimte toe via hun verbindingen

Klopt niet, ik geraak op school en bij ne kamaraad op mijn ftp van scarlet. Dat via FTP prog of gewoon via Internet Explorer. En dat ging perfect en zonder problemen. (school + kamaraad hebben geen scarlet)
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

eura1710 schreef:Hallo,
Momenteel probeer ik een website (die vroeger bij planetinternet stond) te updaten. Als ik dit (via frontpage) wil doen, zegt deze dat de website niet bestaat. Ook al verander ik de ftp server (ntftp3.planetinternet.be naar nftp3.scarlet.be). Ik heb hiervoor al 4x via mijn Scarlet een aanvraag gedaan om bijstand, maar tot op heden heb ik hier nog steeds geen teken van leven gekregen. Daarom wil ik een beroep doen op deze site.


Ik heb nog nooit iets gehoord van nftp3.scarlet.be, bij ftp prog moet je gewoon home.scarlet.be, Of gewoon via IE zou da ook gaan, gewoon ftp://home.scarlet.be
(maar weet niet of da werkt als da voor frontpage geactiveerd staat)
Laatst gewijzigd door Sparky 21 apr 2006, 17:19, in totaal 1 gewijzigd.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

en btw, uploaden naar webspace van scarlet kan je overal :p. Ik heb het al ik school gedaan (1 of andere skynet abbo), bij broer (provider telenet). Dus het moet bijna overal gaan denk ik.
Maar eura1710, je bent toch zeker dat je nog wel een abbonement bij scarlet hebt :p. Misschien dat je vroeger planetinternet had maar gewisselt bent naar skynet. Ergens zal er wel een fout zijn :).
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”