surfvolume internetvolume internet start
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 14 jul 2010, 22:18
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
beste.
ik had vroeger belgacom internet start , met surfvolume van 100gb
in samenwerking met een proximus gsm , kreeg je daardoor 50gb surfvolume erbij omdat dit een pack geworden is.
nu is alles verandert van naam , en noemt het tuttimus familus mobilus en je kan het zo gek niet bedenken...
echter voordien kon ik mijn surfvolume verbruik bekijken en opvolgen hoever ik was op mijn 150gb.
vandaag toont mijn surfvolume meter maximaal 100gb aan.
ben ik nu 50gb kwijt omwille vh nieuw imago v belgacom ?
zonder de prijsverhoging die er nog aankomt weldra...
groeten ?
ik had vroeger belgacom internet start , met surfvolume van 100gb
in samenwerking met een proximus gsm , kreeg je daardoor 50gb surfvolume erbij omdat dit een pack geworden is.
nu is alles verandert van naam , en noemt het tuttimus familus mobilus en je kan het zo gek niet bedenken...
echter voordien kon ik mijn surfvolume verbruik bekijken en opvolgen hoever ik was op mijn 150gb.
vandaag toont mijn surfvolume meter maximaal 100gb aan.
ben ik nu 50gb kwijt omwille vh nieuw imago v belgacom ?
zonder de prijsverhoging die er nog aankomt weldra...
groeten ?
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Tijdens de "Tuttimus" Persconferentie op 17 october heeft Dominique Leroy aan de journalisten verklaard dat er voor de bestaande klanten, en de bestaande packs niets zou veranderen.
Bestaande formules behouden hun huidige snelheden, huidige volumes (vb unlimited voor Comfort in Pack).
Tenzij je iets gewijzigd hebt (voorbeeld jouw GSM in het pack omgezet naar Mobilus) ?
Bestaande formules behouden hun huidige snelheden, huidige volumes (vb unlimited voor Comfort in Pack).
Tenzij je iets gewijzigd hebt (voorbeeld jouw GSM in het pack omgezet naar Mobilus) ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 14 jul 2010, 22:18
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
ik heb niks gewijzigd sinds augustus ...
en in augustus had in internet start ( 100gb ) en door een gsm abbo erbij in een pack kwam er 50gb bij ( dus 100+50=150gb vast internet surfvolume)
de laatste maanden kreeg ik wel smalband , maar ik verifieerde mijn verbruik niet echt.
echter vandaag staat de wijzer op 100gb in myproximus ,
terwijl in augustus die nog op 150gb stond
en in augustus had in internet start ( 100gb ) en door een gsm abbo erbij in een pack kwam er 50gb bij ( dus 100+50=150gb vast internet surfvolume)
de laatste maanden kreeg ik wel smalband , maar ik verifieerde mijn verbruik niet echt.
echter vandaag staat de wijzer op 100gb in myproximus ,
terwijl in augustus die nog op 150gb stond
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 14 jul 2010, 22:18
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
mijn vermoeden is bevestigd via de helpdesk
een uittreksel :
een uittreksel :
Code: Selecteer alles
(px-helpdesk) : Dit gaat over een oude pack formule, dus als ik even niet antwoord, niet denken dat ik weg ben. :)
(klant):doe maar gerust ,
(px-helpdesk) :Ik zie dat u onlangs uw tarief heeft laten aanpassen, klopt dat?
(klant): mijn laatste aanpassing was internet start samen doen met gsm tot een pack combineren , en dit kwam als voordeel betere abboprijs voor gsm + 50gb surfvoluime...
( dit was anno 2016 augustus ongeveer) , dus sindsdien verwacht ik 150gb toch ?
(px-helpdesk) : Ok, want ik zie dat uw mobiele nummer die actief staat in het pack aangepast is naar een Mobilus S,
en deze zijn niet compatibel met het Internet Start voor de 50gb.
Maar ik ga dit voor de zekerheid even navragen.
(klant):..en ik heb destijds 150gb gekregen tot nu vandaag , doe ik een check en stel vast dat ik 100 meer overhoud , trouwens
ik ben niet veranerd van imago en marketing hé , maar tutimus wel
(px-helpdesk) :Door de conversie van de abo's van Mobilus is inderdaad uw tarief ook aangepast.
Maar omdat dit tariefplan niet in de voorwaarden staan, telt de 150GB hier niet meer.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
En heb je uw gsmnr laten wijzigen ?
Want in dir geval is het volkomen normaal.
Want in dir geval is het volkomen normaal.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Hij heeft blijkbaar een ander tarief van Gsm abo, dus is bvb zijn smart 15 nu veranderd naar een Mobilus, waardoor hij zijn 50 GB extra verliest
Tenzij hij niet zelf veranderd is maar dat zijn Gsm abo automatisch werd omgezet naar een Mobilus
Tenzij hij niet zelf veranderd is maar dat zijn Gsm abo automatisch werd omgezet naar een Mobilus
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 14 jul 2010, 22:18
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
tuurlijk heb ik niks verandert ...proximus verandert zijn imago en naam en marketing ... ik bleef mijn pack houden , maar stel vast dat proximus alles afsnoept.... behalve de prijs komt er altijd bijPatje schreef:Hij heeft blijkbaar een ander tarief van Gsm abo, dus is bvb zijn smart 15 nu veranderd naar een Mobilus, waardoor hij zijn 50 GB extra verliest
Tenzij hij niet zelf veranderd is maar dat zijn Gsm abo automatisch werd omgezet naar een Mobilus
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Oude tariefformules worden normaal gezien nooit automatisch omgezet naar een nieuwe formule, wel kan u hiervoor een aanbod krijgen en daar al dan niet op ingaan (dit kan ook doordat men u opbelt en u bijvoorbeeld uw toestemming geeft om uw oude gsm-abonnement om te zetten naar Mobilus). Als u zeker weet dat u (of een ander gezinslid) nooit de toestemming hebt gegeven om van tarief te veranderen, dan is het aan te raden om meer uitleg te vragen aan Proximus.
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 14 jul 2010, 22:18
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
heb klachtnr ontvangen en ze helpdesk ( 1st level ) zing kijken of er een efforke kon gebeuren.
maar ja , sprekende woorden zeggen niet veel ,en zal pas zien of er iets kan bemiddeld worden als het zo ver is.
maar ja , sprekende woorden zeggen niet veel ,en zal pas zien of er iets kan bemiddeld worden als het zo ver is.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Ik dacht wel gelezen te hebben dat bvb een smart 15 automatisch ging omgezet worden naar een Mobilus, maar dat ze mensen dan zomaar een andere formule hebben en hun 50 GB verliezen zal wel voor onvrede zorgen.
Zo zie ik ook nog de mensen met de data voor hun tablet dat dit met tijd gaat weg vallen..
Zo zie ik ook nog de mensen met de data voor hun tablet dat dit met tijd gaat weg vallen..
Laatst gewijzigd door Patje 10 jan 2017, 19:10, in totaal 2 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ze geven nu zelfs een TV van €600 als je een abonnement afsluit.
Hoe wanhopig kan je zijn?
http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcom ... timus.html
Tweakers specs €530
Een tante van mijn vrouw heeft dus zo'n TV gekregen, bij een abonnement van €80 per maand
Hoe wanhopig kan je zijn?
http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcom ... timus.html
Tweakers specs €530
Een tante van mijn vrouw heeft dus zo'n TV gekregen, bij een abonnement van €80 per maand
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Het is inderdaad zo beloofd geweest (door Dominique Leroy op de persconferentie van oktober), dat er voor de bestaande formules niets veranderd. Klanten worden niet automatisch gemigreerd, alle betsaande voordelen blijven behouden (snelheden, volumes) ...Patje schreef:Ik dacht wel gelezen te hebben dat bvb een smart 15 automatisch ging omgezet worden naar een Mobilus, maar dat ze mensen dan zomaar een andere formule hebben en hun 50 GB verliezen zal wel voor onvrede zorgen.
Uitzondering zou zijn de mobile abonnementen niet in pack, die gemigreerd gingen worden voor het einde van 2016 (vb Smart 15 wordt Mobilus S).
In het geval van de TS werd zijn oude Smart gemigreerd - zonder zijn akkoord - en op die manier is hij zijn oude pack voordeel kwijt.
Das is niet OK !
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 14 jul 2010, 22:18
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
ik heb een klachtnr , maar ik zal belgacom 80% kans toch verlaten ...philippe_d schreef: In het geval van de TS werd zijn oude Smart gemigreerd - zonder zijn akkoord - en op die manier is hij zijn oude pack voordeel kwijt.
Das is niet OK !
ik wacht ff de respons af , mss kan het nuttig zijn voor mensen in gelijke situatie
als ik internet start eruit doe en internet neem via tvv of edpnet of scarlett ,
zou ik de optie nog kunnen behouden van mobile tablet internet ? dat is een simkaartje voor data 3g verbruik , die een fon account heeft en 100mb per maand
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Toch ns denken om de ombudsdienst voor Telecommunicatie in te schakelen dan.
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/klach ... tml?IDC=52
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/klach ... tml?IDC=52
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Ook ik heb problemen met die Internet start sinds vandaag.
Meer dan een half uur met iemand van proximus getracht de snelheid terug op normaal niveau terug te brengen maar dat is dus NIET gelukt.
Hij wist te zeggen dat er nu geen mogelijkheid meer is een product internet start (unlimited +10 euro, wat ik dus heb).
Ik kan dus GEEN GRATIS VOLUME meer krijgen ?????Dit is de eerste maal dat ik van die 'gratis' volume wil gebruikmaken, maar dat lukt dus niet.
Heb dus inmiddels 3 jaren betaald (12x10 x3= 360 euro !!!!!) en ALS JE ZE DAN EENS NODIG hebt tara . Wat been service.
Iemand die kan helpen hoe ik alsnog een gratis volume pack kan krijgen ?
grtz
Yves
Meer dan een half uur met iemand van proximus getracht de snelheid terug op normaal niveau terug te brengen maar dat is dus NIET gelukt.
Hij wist te zeggen dat er nu geen mogelijkheid meer is een product internet start (unlimited +10 euro, wat ik dus heb).
Ik kan dus GEEN GRATIS VOLUME meer krijgen ?????Dit is de eerste maal dat ik van die 'gratis' volume wil gebruikmaken, maar dat lukt dus niet.
Heb dus inmiddels 3 jaren betaald (12x10 x3= 360 euro !!!!!) en ALS JE ZE DAN EENS NODIG hebt tara . Wat been service.
Iemand die kan helpen hoe ik alsnog een gratis volume pack kan krijgen ?
grtz
Yves
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik kan dus OP GEEN ENKELE MANIER op my Proximus een 'gratis' volume meer bijkopen.
Ten lange laatste heb ik de technische dienst uit BX mij laten bellen.........(dat gaat heel wat sneller dan zelf naar de 0800 22800 te bellen.!!!!!!)
Ze hebben mijn 'lijn' reset en ik heb weer de volle snelheid.
De Hamvraag blijft natuurlijk moet ik dat dus in de toekomst steeds om die omslachtige manier uitvoeren ???
yves
Ten lange laatste heb ik de technische dienst uit BX mij laten bellen.........(dat gaat heel wat sneller dan zelf naar de 0800 22800 te bellen.!!!!!!)
Ze hebben mijn 'lijn' reset en ik heb weer de volle snelheid.
De Hamvraag blijft natuurlijk moet ik dat dus in de toekomst steeds om die omslachtige manier uitvoeren ???
yves
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Pro Member
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 20:24
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
Sinds laatste keer dat ik keek op e-services, zie ik nu het volgende. Ik heb Internet Start + Volume unlimited. Tot vandaag maar 30GB gebruikt dus ik snap mijn verbruik niet op de e-services pagina. Iemand enig idee?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3395
- Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 95 keer
Matthias schreef:Sinds laatste keer dat ik keek op e-services, zie ik nu het volgende. Ik heb Internet Start + Volume unlimited. Tot vandaag maar 30GB gebruikt dus ik snap mijn verbruik niet op de e-services pagina. Iemand enig idee?
bij mij hetzelfde
640 van 700 terwijl reëel verbruik rond de 200 ligt
enne, gratis 20gb bijkopen lukt presies ni meer maar zie nog steeds unlimited staan
zijn ze eindelijk met die flauwe kul van gratis bijkopen gestopt?
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
De meter slaat op hol ? Bij mij 443 GB vd 750 GB (maxi) terwijl ik in realiteit nog maar aan 191 GB zit.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
- Locatie: Bevergem :-)
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Bij mij is de grafiek ook verkeerd 589/700 terwijl ik bij "meer details" zie dat ik maar 140GB verbruikt heb. Het is bijna alsof de grafiek nog toont wat er ongebruikt is?
-
- Elite Poster
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Bij mij van hetzelfde 760,41/810 GB (pack comfort). In realiteit iets meer dan 300GB, heb net weer 3 packs bij gekocht. Sinds die limiet op 300GB zit, zitten we er constant tegen, bijzonder irritant.
Ik moet wel zeggen dat de laatste 2-3 maanden mijn verbruik extra snel gaat... En ik kan niet zeggen dat ons surf/netflix gedrag anders is. Dus het zou wel kunnen dat er iets grondig mis is met de meting.
Ik moet wel zeggen dat de laatste 2-3 maanden mijn verbruik extra snel gaat... En ik kan niet zeggen dat ons surf/netflix gedrag anders is. Dus het zou wel kunnen dat er iets grondig mis is met de meting.
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Gisteren hebben ze bij Proximus mijn Limiet terug aangepast..........................Deze morgen krijg ik bericht dat ik aan de LIMIET zit
Helaba Proximus WAKKER WORDEN AUB..............
Om gek van te worden van die service/organistie. Een halve dag gisteren aan de telefoon gehangen om het probleem op te lossen , begint het vandaag van voor of aan.
Als ze dit kunnen:gisteren 30/1/2017
verbruik op 1 miniuut ben ik 9 uren aktief geweest en had ik een verbruik 8 955 923 Kb (tussen 15:30 en 15:31)
Helaba Proximus WAKKER WORDEN AUB..............
Om gek van te worden van die service/organistie. Een halve dag gisteren aan de telefoon gehangen om het probleem op te lossen , begint het vandaag van voor of aan.
Als ze dit kunnen:gisteren 30/1/2017
verbruik op 1 miniuut ben ik 9 uren aktief geweest en had ik een verbruik 8 955 923 Kb (tussen 15:30 en 15:31)
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Je interpreteert de tabel verkeerd.yvesvn schreef:Als ze dit kunnen:gisteren 30/1/2017
verbruik op 1 miniuut ben ik 9 uren aktief geweest en had ik een verbruik 8 955 923 Kb (tussen 15:30 en 15:31)
- - de sessie die begonnen is op 30/01/2017 15:30 heeft 1 minuut geduurd, en je hebt in die tijd 41 Kb verbruikt.
- de sessie die begonnen is op 30/01/2017 15:31 heeft 9u 44min geduurd, en je hebt in die tijd 8.9 Gb verbruikt.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
@ Philippe,
Bedankt voor de reactie ................anderzijds zou ik begot NIET WETEN hoe NA het resetten van mijn lijn 9 gb zou gebruikt hebben. Totaal geen download gedaan alleen wat emailverkeer.
Ik bbegin me echt zorgen te maken over de rekenwijze bij Proximus (en hun service, maar ja dat laatste wisten we al)
Moet ik nu weeral een halve dag bellen om een en ander op orde te stellen of is iemand in de mogelijkheid de 'starters' te helpen ??????
Ik blijk toch niet de enigste te zijn
Bij deze een oproep ALLE START abo's die problemen hebben laat u horen !!!!!!!!
Bedankt voor de reactie ................anderzijds zou ik begot NIET WETEN hoe NA het resetten van mijn lijn 9 gb zou gebruikt hebben. Totaal geen download gedaan alleen wat emailverkeer.
Ik bbegin me echt zorgen te maken over de rekenwijze bij Proximus (en hun service, maar ja dat laatste wisten we al)
Moet ik nu weeral een halve dag bellen om een en ander op orde te stellen of is iemand in de mogelijkheid de 'starters' te helpen ??????
Ik blijk toch niet de enigste te zijn
Bij deze een oproep ALLE START abo's die problemen hebben laat u horen !!!!!!!!
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Klopt, dit heeft een proximus medewerker ook gepost op het ⌘forum.Matthias schreef:Deze voormiddag ook gebeld naar Proximus. Blijkbaar kan je bij Internet Start geen gratis volumeblokken niet meer kopen?
Indien dit zo is, ben ik weg.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik ben een START'er zonder problemenyvesvn schreef:Bij deze een oproep ALLE START abo's die problemen hebben laat u horen !!!!!!!!
Hier mijn Volumemeter:
Ik heb dus 68 GB gebruikt in de afgelopen maand
In mijn verbindingsoverzicht zie ik:
- - 42 GB gebruik voor vast internet (38 GB down + 4 GB up)
- 25 GB gebruik voor FON Nat
Ook de Hotspot verbindingstijden zijn volgens mij juist:
ik zie dagelijks één sessie van 24 uur (dat is een router die aan een Fonspot hangt), en enkele korte sessies (dit is mijn smartphone die telkens met een Fonspot verbindt onderweg)
Ik kan dus niet klagen over de Proximus verbruiksmeter .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
en kan die Proximusmedewerker ons dan niet helpen ?????Klopt, dit heeft een proximus medewerker ook gepost op het ⌘forum.
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Het zou nu bij iedereen opnieuw correct moeten werken zeggen ze bij Proximus.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
waarschijnlijk doe ik iets verkeerd ?
ik klik op 'bestel een extra volume'
en krijg dan dit....................................
als ik dan op start klik (+5 euro) gebeurt er niets !
Doe ik 'iets' verkeerd of is het alleen bij bij dat het NIET werkt ?
ik klik op 'bestel een extra volume'
en krijg dan dit....................................
als ik dan op start klik (+5 euro) gebeurt er niets !
Doe ik 'iets' verkeerd of is het alleen bij bij dat het NIET werkt ?
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Ja ja dank U , nu werkt het ook bij mij ; he he heeft lang geduurd
(de linken van proximus zijn dus niet altijd juist , dus de programmeurs zouden wat beter hun best mogen doen !!!!
Het enig verschil ik heb maar één keuze vak(150GB) , maar soit vandaag werkte het en kon dus 150GB toevoegen aan mijn account.
Nogmaals bedankt voor de ondersteunende informatie en hulp
(de linken van proximus zijn dus niet altijd juist , dus de programmeurs zouden wat beter hun best mogen doen !!!!
Het enig verschil ik heb maar één keuze vak(150GB) , maar soit vandaag werkte het en kon dus 150GB toevoegen aan mijn account.
Nogmaals bedankt voor de ondersteunende informatie en hulp
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Pro Member
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 20:24
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
Yves, ben jij Internet Start?
Bij mij zij de persoon aan de telefoon dat dat niet meer kon en heeft voorgesteld mijn Volume Pack Unlimited af te zeggen. Zogezegd zo gedaan.
Nu komen ze af dat het nu wel weer lukt? Wat voor kermis is Proximus weer aan het uitsteken?
Bij mij zij de persoon aan de telefoon dat dat niet meer kon en heeft voorgesteld mijn Volume Pack Unlimited af te zeggen. Zogezegd zo gedaan.
Nu komen ze af dat het nu wel weer lukt? Wat voor kermis is Proximus weer aan het uitsteken?
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Yep,
Internet start.................
Internet start.................
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus