Probleem adsl2fit
Ik heb iets horen zeggen dat die mannen failliet zijn. Heb zelf ook adsl2fit. Redelijk klote.
Ik heb net van een betrouwbare bron (familie die bij scarlet werkt) gehoord dat ze de stekker eruit getrokken hebben, en dat het definitief zou zijn.
D.
D.
-
- Administrator
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
- Locatie: Herzele
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Ik wacht toch voorlopig op officiële bevestiging. Want vb www.adsl2fit.be is wel nog online en die lijn is ook van bij Scarlet. We zien wel.
Cheers
Cheers
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
ik hoop niet dat de klantenfakturen voor april al betaald zijn!
Kan alleen maar zeggen: perfect timing van RealDSL!
Vergeet niet een 'ingebrekestelling' naar webvisie te sturen, anders krijg je later nog de curator op je dak.
Kan alleen maar zeggen: perfect timing van RealDSL!
Vergeet niet een 'ingebrekestelling' naar webvisie te sturen, anders krijg je later nog de curator op je dak.
> www.adsl2fit.be
Server: asse.ganymede.telenet-ops.be
Address: 195.130.130.129
Non-authoritative answer:
Name: www.adsl2fit.be
Address: 81.89.96.8
4 11 ms 10 ms 11 ms telenet.test.be.uu.net [212.190.99.145]
5 9 ms 12 ms 14 ms so-1-0-0.CR2.BRU5.ALTER.net [194.7.46.89]
6 13 ms 9 ms 9 ms so-7-0-0.XR2.BRU2.ALTER.net [194.7.61.229]
7 12 ms 12 ms 28 ms 194.atm12-0-0.GW3.ANR2.ALTER.net [194.7.61.198]
8 12 ms 13 ms 12 ms gw-net4all.customers.uunet.be [212.190.98.174]
9 21 ms 14 ms 15 ms www.adsl2fit.be [81.89.96.8]
Heeft dus helemaal niets met Scarlet te maken.
Da's de enige reden dat die site nog in de lucht is
Server: asse.ganymede.telenet-ops.be
Address: 195.130.130.129
Non-authoritative answer:
Name: www.adsl2fit.be
Address: 81.89.96.8
4 11 ms 10 ms 11 ms telenet.test.be.uu.net [212.190.99.145]
5 9 ms 12 ms 14 ms so-1-0-0.CR2.BRU5.ALTER.net [194.7.46.89]
6 13 ms 9 ms 9 ms so-7-0-0.XR2.BRU2.ALTER.net [194.7.61.229]
7 12 ms 12 ms 28 ms 194.atm12-0-0.GW3.ANR2.ALTER.net [194.7.61.198]
8 12 ms 13 ms 12 ms gw-net4all.customers.uunet.be [212.190.98.174]
9 21 ms 14 ms 15 ms www.adsl2fit.be [81.89.96.8]
Heeft dus helemaal niets met Scarlet te maken.
Da's de enige reden dat die site nog in de lucht is
Kan iemand dit bevestigen?
Dan moet ik dringend een andere provider nemen, want ik heb adsl nodig voor mijn werk.
Wie is het snelst om een nieuwe account op te zetten?
thanks
Dan moet ik dringend een andere provider nemen, want ik heb adsl nodig voor mijn werk.
Wie is het snelst om een nieuwe account op te zetten?
thanks
Limburg schreef:ik hoop niet dat de klantenfakturen voor april al betaald zijn!
Kan alleen maar zeggen: perfect timing van RealDSL!
Vergeet niet een 'ingebrekestelling' naar webvisie te sturen, anders krijg je later nog de curator op je dak.
Kan iemand wat meer uitleg geven over die ingebrekestelling?
Herman?
Laat nu eens zien dat u geen slecht mens bent en laat uw klanten niet in het ongewisse?
Kont adsl2fit nog terug, of moeten we met zijn allen een andere provider zoeken?
Laat nu eens zien dat u geen slecht mens bent en laat uw klanten niet in het ongewisse?
Kont adsl2fit nog terug, of moeten we met zijn allen een andere provider zoeken?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik ben geen jurist, maar er ligt immers een april faktuur waarop een antwoord moet komen:
een betaling of een brief waarin je zegt dat je hem niet wil betalen.
Probeer in ieder geval betalingen bij de bank zo snel mogelijk terug te draaien.
Schrijf een aangetekende brief waarin staat dat je niet overgaat tot het betalen van de april faktuur omdat webvisie hun diensten voor de maand maart niet volledig hebben verleend.
Dat je ze alsnog 14 dagen de gelegenheid geeft hun dienstverlening te hervatten,
maar als ze dit niet doen je per 1/4/2005 de overeenkomst als geeindigd beschouwt.
Misschien kan iemand met juridische scholing hier een nog eens naar kijken.
een betaling of een brief waarin je zegt dat je hem niet wil betalen.
Probeer in ieder geval betalingen bij de bank zo snel mogelijk terug te draaien.
Schrijf een aangetekende brief waarin staat dat je niet overgaat tot het betalen van de april faktuur omdat webvisie hun diensten voor de maand maart niet volledig hebben verleend.
Dat je ze alsnog 14 dagen de gelegenheid geeft hun dienstverlening te hervatten,
maar als ze dit niet doen je per 1/4/2005 de overeenkomst als geeindigd beschouwt.
Misschien kan iemand met juridische scholing hier een nog eens naar kijken.
Laatst gewijzigd door Limburg 29 maa 2005, 20:03, in totaal 1 gewijzigd.
het management van a2f heeft daarnet laten weten dat er een oplossing voor het technische probleem is, alles zou morgen terug operationeel zijn... oef...
Waarom zetten ze geen statement op hun website?
Ik kan echt niet zonder. Was bijna al naar BGC aan het bellen!
Een beetje klantvriendelijkheid- iets waar webvisie in uitblinkt- zou geen kwaad kunnen!!!
Ik kan echt niet zonder. Was bijna al naar BGC aan het bellen!
Een beetje klantvriendelijkheid- iets waar webvisie in uitblinkt- zou geen kwaad kunnen!!!
Subzero,
Denkt u dat webvisie dat zou bevestigen als het zo was?
[/code]
Ik wacht toch voorlopig op officiële bevestiging
Denkt u dat webvisie dat zou bevestigen als het zo was?
[/code]
En...
Als er een oplossing is voor het 'technisch' probleem, waarom dan vandaag nie opnieuw online?
Als er een oplossing is voor het 'technisch' probleem, waarom dan vandaag nie opnieuw online?
Gast, (of is het Herman aan de lijn?)
Hebben ze dat aan jou persoonlijk medegedeeld?
Zoniet: aan wie hebben ze dit dan laten weten?
Nu wordt het toch wel heel erg.....
het management van a2f heeft daarnet laten weten dat er een oplossing voor het technische probleem is, alles zou morgen terug operationeel zijn... oef...
Hebben ze dat aan jou persoonlijk medegedeeld?
Zoniet: aan wie hebben ze dit dan laten weten?
Nu wordt het toch wel heel erg.....
Oeps,
Nu status pagina niet meer bereikbaar.....
Achterbaks is het goeie woord voor dit, niet?
Nu status pagina niet meer bereikbaar.....
Achterbaks is het goeie woord voor dit, niet?
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik vind de communicatie naar de klanten weer schrijnend ...
Ook al is dit geen permanente fout, laat uw klanten dan toch iets weten!
Je zou toch zeggen, na 403x met uw kop tegen een paal te stoten zou ge toch moeten weten dat ge uw kop moet intrekken als ge in een rijdende auto zit? (om maar te zeggen, ze leren niks van hun fouten).
Ook al is dit geen permanente fout, laat uw klanten dan toch iets weten!
Je zou toch zeggen, na 403x met uw kop tegen een paal te stoten zou ge toch moeten weten dat ge uw kop moet intrekken als ge in een rijdende auto zit? (om maar te zeggen, ze leren niks van hun fouten).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Ze hebben hun verbinding met Alternet/UUnet via Sidmar in ere hersteld.
Maar of ze daar hun klanten aan kunnen hangen?
Deze was voordat ze met Scarlet in zee gingen al veel te klein.
Maar of ze daar hun klanten aan kunnen hangen?
Deze was voordat ze met Scarlet in zee gingen al veel te klein.
Als jullie ook het niet-kunnen-inloggen probleem bedoelen, ik zit voor de moment geniepig op het wireless van de buren (die goede Belgacom Netopia's ). De connectiviteit is niet te best, dus ze mogen bij A2F eens in gang schieten.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Hello,
The fact that traffic to www.adsl2fit.be passes trough the UUNET network is not a necessary condition that they has leaved the Scarlet network and let the adsl users without any connection anymore.
It is maybe an emergency link when the main link from Scarlet is broken.
And as somenone says at adsl-bc.org forum ( http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php?p=214784#214784 ), if they have gone bankrupt it should appears in the moniteur ( www.moniteur.be ) which is not actually the case.
So I think sthg goes wrong like a router, a link, an auth-server or sthg like that.
(Sorry my dutch isn't good enough to explain this post in dutch...)
apn (an adsl2fit user).
The fact that traffic to www.adsl2fit.be passes trough the UUNET network is not a necessary condition that they has leaved the Scarlet network and let the adsl users without any connection anymore.
It is maybe an emergency link when the main link from Scarlet is broken.
And as somenone says at adsl-bc.org forum ( http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php?p=214784#214784 ), if they have gone bankrupt it should appears in the moniteur ( www.moniteur.be ) which is not actually the case.
So I think sthg goes wrong like a router, a link, an auth-server or sthg like that.
(Sorry my dutch isn't good enough to explain this post in dutch...)
apn (an adsl2fit user).
- trobbelke
- Premium Member
- Berichten: 502
- Lid geworden op: 17 jul 2004, 00:46
- Locatie: Lindale, TX
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
wat mij betreft: sinds nov 2003 hebben we A2F, daarvoor Skynet, bij Skynet zaten we veel meer zonder e-mail dan bij A2F, dat er eens een panne is, dat gebeurt zelfs bij de grootste (beste noem ik BGC-Skynet zeker niet).
't moet niet altijd negatief zijn vind ik.
't moet niet altijd negatief zijn vind ik.
Ik heb alvast overgeschakeld van mijn ADSL2FIT naar een nieuwe RealDSL.be account. Er is trouwens hier ook een aparte thread op : http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=7049
Ik hou je op de hoogte! Ik geef hen alvast een kans!
Ik hou je op de hoogte! Ik geef hen alvast een kans!
Kvind het wel fameus chik van adsl2fit dat:
- status pagina nu ook niet meer werkt (komt wel goed uit voor hun, kunnen wij geen trouble tickets meer achterlaten)
- ze de telefoon nemeer oppakken (onze kantoren zijn gesloten...)
- ze niet eens een mail sturen ofzo om uit te leggen wat er aan de hand is
Volgens mij hebben die daar toch een communicatie specialist ofzo, want ik vind hun communicatie tov de klanten echt uitstekend
- status pagina nu ook niet meer werkt (komt wel goed uit voor hun, kunnen wij geen trouble tickets meer achterlaten)
- ze de telefoon nemeer oppakken (onze kantoren zijn gesloten...)
- ze niet eens een mail sturen ofzo om uit te leggen wat er aan de hand is
Volgens mij hebben die daar toch een communicatie specialist ofzo, want ik vind hun communicatie tov de klanten echt uitstekend
Het is weer prettig, geen internet, niks feedback ...
Ik dacht al dat ze me weer hadden afgesloten omdat ze "een klacht hadden gekregen dat er spam vertrekt van mijn ip..." Ik heb hen gevraagd toen van logs door te zenden maar ik heb niks ontvangen hoor. Er scheelt echt iets met hun beheer.
Ik dacht al dat ze me weer hadden afgesloten omdat ze "een klacht hadden gekregen dat er spam vertrekt van mijn ip..." Ik heb hen gevraagd toen van logs door te zenden maar ik heb niks ontvangen hoor. Er scheelt echt iets met hun beheer.
Ik vrees dat het toch gedaan is nu ... of ze moeten ergens anders een idioot vinden die ze nog steeds onderdak wil geven ... Na het proberen telefoneren naar zelfs hun 0903 nummer, dit is mijn telefoongesprek met een medewerker van Scarlet:
ik: goeiemiddag, met Stijn, ik had een vraagje over het feit dat ADSL2Fit nog ooit online zal komen of niet! Bent u daarvan op de hoogte?
Scarlet: Daar mag ik u spijtig genoeg niets over zeggen!
ik: maar het zou toch wel interessant zijn mochten de klanten weten of A2F nog ooit online komt of ze op zoek moeten gaan naar een nieuwe provider?
Scarlet: Daar geef ik u volkomen gelijk in.
ik: kan je me dan zeggen of Scarlet de haar lijnen nog ooit ter beschikking zal stellen van A2F?
Scarlet: Als zij de facturen niet betalen, worden ze automatisch afgesloten, zo gaat dat nu eenmaal.
ik: naar alle waarschijnlijkheid zullen ze die nooit meer betalen, of heb ik het daar fout?
Scarlet: die kans zit er dik in.
ik: dus kan ik maar beter onmiddellijk bij een andere provider een abonnement aanvragen?
Scarlet: Da's zowat de enige mogelijkheid die je nog rest ...
Da's duidelijk genoeg ... vrees ik ...
Failliet zullen ze niet zijn, tot ze de scarlet rekening Moeten betalen misschien ...
Op naar een nieuwe provider .... maar ... Ik zie dat die RealDSL 25 dagen aansluittijd vraagt ... ook niet zo interessant imo ...
Naar waar plannen jullie te verhuizen?
Stijn
ik: goeiemiddag, met Stijn, ik had een vraagje over het feit dat ADSL2Fit nog ooit online zal komen of niet! Bent u daarvan op de hoogte?
Scarlet: Daar mag ik u spijtig genoeg niets over zeggen!
ik: maar het zou toch wel interessant zijn mochten de klanten weten of A2F nog ooit online komt of ze op zoek moeten gaan naar een nieuwe provider?
Scarlet: Daar geef ik u volkomen gelijk in.
ik: kan je me dan zeggen of Scarlet de haar lijnen nog ooit ter beschikking zal stellen van A2F?
Scarlet: Als zij de facturen niet betalen, worden ze automatisch afgesloten, zo gaat dat nu eenmaal.
ik: naar alle waarschijnlijkheid zullen ze die nooit meer betalen, of heb ik het daar fout?
Scarlet: die kans zit er dik in.
ik: dus kan ik maar beter onmiddellijk bij een andere provider een abonnement aanvragen?
Scarlet: Da's zowat de enige mogelijkheid die je nog rest ...
Da's duidelijk genoeg ... vrees ik ...
Failliet zullen ze niet zijn, tot ze de scarlet rekening Moeten betalen misschien ...
Op naar een nieuwe provider .... maar ... Ik zie dat die RealDSL 25 dagen aansluittijd vraagt ... ook niet zo interessant imo ...
Naar waar plannen jullie te verhuizen?
Stijn
ik heb geen idee
ik zie het echt niet zitten om weeral een maand internetloos te zijn
toen ik a2f aanvroeg moest ik ook een maand wachten, en nu stellen ze nog eens teleur
ik zie het echt niet zitten om weeral een maand internetloos te zijn
toen ik a2f aanvroeg moest ik ook een maand wachten, en nu stellen ze nog eens teleur
niet goed dit allemaal...
Bestaat er een provider waarbij ik mijn eigen server (HTTP, MAIL, FTP) mag draaien?
Bestaat er een provider waarbij ik mijn eigen server (HTTP, MAIL, FTP) mag draaien?
@ Gast: ik denk dat je dat wel bij elke provider kan, als je maar een duur genoeg abo neemt.
svb schreef:Ik vrees dat het toch gedaan is nu ... of ze moeten ergens anders een idioot vinden die ze nog steeds onderdak wil geven ... Na het proberen telefoneren naar zelfs hun 0903 nummer, dit is mijn telefoongesprek met een medewerker van Scarlet:
ik: goeiemiddag, met Stijn, ik had een vraagje over het feit dat ADSL2Fit nog ooit online zal komen of niet! Bent u daarvan op de hoogte?
Scarlet: Daar mag ik u spijtig genoeg niets over zeggen!
ik: maar het zou toch wel interessant zijn mochten de klanten weten of A2F nog ooit online komt of ze op zoek moeten gaan naar een nieuwe provider?
Scarlet: Daar geef ik u volkomen gelijk in.
ik: kan je me dan zeggen of Scarlet de haar lijnen nog ooit ter beschikking zal stellen van A2F?
Scarlet: Als zij de facturen niet betalen, worden ze automatisch afgesloten, zo gaat dat nu eenmaal.
ik: naar alle waarschijnlijkheid zullen ze die nooit meer betalen, of heb ik het daar fout?
Scarlet: die kans zit er dik in.
ik: dus kan ik maar beter onmiddellijk bij een andere provider een abonnement aanvragen?
Scarlet: Da's zowat de enige mogelijkheid die je nog rest ...
Da's duidelijk genoeg ... vrees ik ...
Failliet zullen ze niet zijn, tot ze de scarlet rekening Moeten betalen misschien ...
Op naar een nieuwe provider .... maar ... Ik zie dat die RealDSL 25 dagen aansluittijd vraagt ... ook niet zo interessant imo ...
Naar waar plannen jullie te verhuizen?
Stijn
Ik bevestig, ik heb aan scarlet ook juist getelephoneerd.
http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php?p=214873#214873
Hallo,
Voor degenen die snel ONLINE willen zijn kan je altijd terecht bij EDPnet. Deze ISP levert ADSL op het BROBAII netwerk en kan dus zéér snel terug Access geven. Meer info over de abonnementen op de website;
Momenteel loopt er nog een PROMO aan 29.95 EUR incl. BTW
ADSL Valentijn
Max downloadsnelheid: 3328 Kbps
Max uploadsnelheid: 384 Kbps
Max datatrafiek: 10 GB/maand**
Dynamisch IP adres
Onbeperkt aantal computers
1 mailbox (2 aliassen), grootte: 65MB
Antivirus en antispam scanning op mail inbegrepen
gr
AD
Voor degenen die snel ONLINE willen zijn kan je altijd terecht bij EDPnet. Deze ISP levert ADSL op het BROBAII netwerk en kan dus zéér snel terug Access geven. Meer info over de abonnementen op de website;
Momenteel loopt er nog een PROMO aan 29.95 EUR incl. BTW
ADSL Valentijn
Max downloadsnelheid: 3328 Kbps
Max uploadsnelheid: 384 Kbps
Max datatrafiek: 10 GB/maand**
Dynamisch IP adres
Onbeperkt aantal computers
1 mailbox (2 aliassen), grootte: 65MB
Antivirus en antispam scanning op mail inbegrepen
gr
AD
Anonymous schreef:Hallo,
Voor degenen die snel ONLINE willen zijn kan je altijd terecht bij EDPnet. Deze ISP levert ADSL op het BROBAII netwerk en kan dus zéér snel terug Access geven. Meer info over de abonnementen op de website;
Momenteel loopt er nog een PROMO aan 29.95 EUR incl. BTW
ADSL Valentijn
Max downloadsnelheid: 3328 Kbps
Max uploadsnelheid: 384 Kbps
Max datatrafiek: 10 GB/maand**
Dynamisch IP adres
Onbeperkt aantal computers
1 mailbox (2 aliassen), grootte: 65MB
Antivirus en antispam scanning op mail inbegrepen
gr
AD
en mag ik daar mijn servertje draaien of staan alle poorten dicht?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Tja, dan kunnen we ook TN gaan vernoemen... sluiten je waarschijnlijk nog sneller aan, en hebben betere specificaties. Ik denk niet dat we hier nu iedere provider moeten gaan vermelden waar je je kan aansluiten.