Slechte gesprekskwaliteit

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
dafour
Starter Plus
Starter Plus

HoiHoi

Sinds een paar weken heb ik heel wat last ondervonden met gesprekskwaliteit bij Orange. Ik vraag mij af als dit bij hen ligt of als m'n smartphone de koppige is.
Ik hoor van enorm veel mensen die ik bel dat m'n verbinding nogal hakkelig is.Zelf hoor ik iedereen perfect!Maar dus niet altijd?

Heb gemerkt dat het vooral komt wanneer mobiele data geactiveerd is of ik binnen probeer te bellen.Ik had dit probleem niet toen ik gestart ben bij Mobistar indertijd (2015)

Telefoon is de Xperia Z2 en sim is de Tempo Giga.Ik heb nu m'n telefoon geforceerd op 3G staan ipv 4G en het is tot nu normaal.

Iemand enig idee waar het zou wringen?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

als je belt moet uw toestel de 4G(+) uitschakelen en downgraden naar 2G. Doet hij dat? anders eens nr fabriekinstellingen zetten?
dafour
Starter Plus
Starter Plus

satsurfer schreef:als je belt moet uw toestel de 4G(+) uitschakelen en downgraden naar 2G. Doet hij dat? anders eens nr fabriekinstellingen zetten?
Yep dat is de bedoeling dacht ik,soms gewoon te traag omschakelen? Hij doet dat af en toe niet zo te zien.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”