Volledig mee eens. Sommige mensen zouden ze moeten verbieden om met een smartphone om te gaan,Joe de Mannen schreef:Voor mij is dit duidelijk een geval waar de Phone smarter is dan de user.
Meer niet.
J.

Volledig mee eens. Sommige mensen zouden ze moeten verbieden om met een smartphone om te gaan,Joe de Mannen schreef:Voor mij is dit duidelijk een geval waar de Phone smarter is dan de user.
Meer niet.
J.
"Nodeloos gebash op de providers"selder schreef:Daar word ik dus wild van hé ... dat nodeloos gebash op de providers.
Het is zoals naast een vliegveld gaan wonen en dan klagen dat er vliegtuigen zijn.ITnetadmin schreef:"Nodeloos gebash op de providers"selder schreef:Daar word ik dus wild van hé ... dat nodeloos gebash op de providers.
HAH!
Daar moet ik nu ns goed mee lachen.
10-15 euro per *megabyte* is verdomme schandalig, of je de klant er nu 1 of 50x van verwittigt.
Dat zijn praktijken die bij wet direct verboden mochten worden, met miljardenboetes (quid pro quo nietwaar).
10 to 15 F***NG euros!!! Per. Megabyte!!
Sorry, maar contracten of niet, dit is gewoon on-ver-de-dig-baar.
Dat de prijzen bij Telenet hoog liggen verdedig ik niet. Het is nu zo en de bornemnaar wist dit. Mocht in het artikel niets vermeld staan over de communicatie van Telenet, dan was het een ander verhaal.ITnetadmin schreef:Serieus?
Van mij mogen ze kapot gebashed worden tot die absurde prijzen verdwijnen.
Mij ga je niet wijsmaken dat het normaal is dat de prijs in bundel tot 100 keer lager ligt dan de prijs buiten bundel (en dan nog veel te hoog is voor internationale data).
Ik herhaal: onverdedigbaar.
Hier moesten celstraffen voor uitgesproken worden.
Volledig mee akkoord, maar zoals eerder aangegeven, probeer eens een krediet van €4.000 af te sluiten? Uiteindelijk is er geen wezenlijk verschil é.devilkin schreef:Maar je moet je maar informeren, dus moet je ook maar op je blaren gaan zitten als je de meldingen/waarschuwingen zelf al gaat negeren. Los van het feit of de prijzen te hoog zijn voor wat het is.
http://123mobielinternet.be/roaming/vergelijking/calculate.php?country=oekraine&show=alljohann schreef:In een ander topic werd onlangs verwezen naar een optie van Proximus: voor 2 of 5 euro per dag 80 MB + 20 min bellen + 20 min gebeld worden + 20 sms: het Daily Travel Passport. Dat vind ik een vrij schappelijke optie om buiten de EU te roamen. Zijn er zo nog formules bij andere operatoren? Ik zoek trouwens vooral een oplossing voor Oekraïne. Dommel rekent daarvoor ter vergelijking een stevige 5,65 euro/MB, beduidend meer dus dan die 24 eurocent voor Turkije
Voor een stuk inderdaad wel.krisken schreef:Dus uiteindelijk moeten we elke mens (dus jij, ik, iedereen) beschouwen als een wereldvreemde achterlijke idioot welke moet beschermd worden tegen zichzelf?
Uh huh! Dat is het inderdaad! En terwijl ook nog eens goed bashen op alle operatoren tegelijk! Een schande is het dat die bedrijven nog bestaan!krisken schreef:Dus uiteindelijk moeten we elke mens (dus jij, ik, iedereen) beschouwen als een wereldvreemde achterlijke idioot welke moet beschermd worden tegen zichzelf?
[...]
Tja een Visakaart met een limet van 1250 euro kan iedereen zomaar aanvragen, gewoon tonen dat je minimum datzelfde bedrag elke maand op je rekening krijgt is genoeg. Je kan makkelijk tot 5000 euro gaan als Visa limiet met alleen te tonen wat je loon is. Als blijkt dat je 5000 euro/maand verdiend zal je dat al snel voor elkaar krijgen. Maar wie zegt dat je volgende maand niet op straat staat?cadsite schreef:Voor een stuk inderdaad wel.krisken schreef:Dus uiteindelijk moeten we elke mens (dus jij, ik, iedereen) beschouwen als een wereldvreemde achterlijke idioot welke moet beschermd worden tegen zichzelf?
Een lening krijg je niet zomaar, koop eens een auto van €4.000 met een lening, je zal daar heel wat papierwerk voor moeten invullen.
Waarom kan je dan wel zomaar voor €4.000 surfen?
Het punt blijft uiteraard dat die tarieven degoutant hoog zijn EN dat ze overduidelijk gecommuniceerd worden.
Volgens mij is dit niet juist. Gezien je surft via de apn van jouw eigen provider, gaat volgens mij alle data traffiek via jouw ISP.mailracer schreef:Datatraffiek moet niet gekocht worden omdat deze niet via België loopt. Dat vertrekt namelijk rechtstreeks van het netwerk van de isp in het buitenland. Doe maar eens een tracert naar Google in het buitenland als je mobiel geconnecteerd bent. Dan weet je het direct.