mp3 - speler

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Berghe
Member
Member

Ik zou me een mp3-spelertje ( draagbare) willen aanschaffen. Maar weet niet hoe groot ik z'n geheugen zou pakken. Heeft er iemand een idee hoeveel songs je gemiddeld krijgt op een bepaald formaat? 128 - 256 Mb
Mr.V
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik zou voor op z'n minst 256 gaan... Mijn voorkeur gaat eerder naar 1 GB :P
Of gelijk mijn mp3 speler 30 GB :-D

Stel dat al uw mp3's 5 MB zouden zijn, dan kon ge der een 50 tal op een stickje van 256 MB zetten om u een idee te geven.

Maar de meeste mp3 spelers ondersteunen ook WMA.
En als ge al uw mp3's omzet naar wma bestanden, dan kunt ge er nog een pak meer op die 256 MB krijgen. (Een 100 tal bij mijn zus, zij heeft een stickje van 256 MB.)
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik ben eergisteren ook een speler gaan halen. Ik dacht eerst voor een 1Gig flashspeler te gaan, maar dan bleek dat de Creative Zen Micro maar 30 euro duurder was (209 euro). Die heeft 5 gig dus heb ik die maar genomen. Het liefst van al had ik zo een nieuwe iRiver 40gig gehad, maar ja die dingen kosten ook wat teveel (en niet handig voor in de fitness) :)

Stel één cd toch maar gelijk aan 128MB met een goeie audio kwaliteit.
NuKeM
Mr.V
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Als ge een MediaMarkt in de buurt hebt, raad ik u aan daar eens te gaan kijken. Ze hebben daar keuze genoeg en ge kunt de mp3 spelertjes ne keer bekijken zonder dat ze in hun verpakking zitten. (Grootte en gewicht kunnen een belangrijke rol spelen, zeker als hij gaat gebruikt worden tijdens het sporten of zo.)
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Ik heb mijn memory-stick van 1GB annex MP3 player gekocht via ebay in Hong Kong voor 80 euro, aangetekende verzending inbegrepen...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

khsw schreef:Ik heb mijn memory-stick van 1GB annex MP3 player gekocht via ebay in Hong Kong voor 80 euro, aangetekende verzending inbegrepen...
Een echte (Sony) Memory Stick ? Ik zoek eigenlijk al een tijdje een MP3 player waarin je Memory Sticks kan plaatsen, kwestie van nog iets leuks met ze te doen als ze niet in m'n fototoestel zitten.
Berghe
Member
Member

Ik zal niet veel geld uitgeven daaraan, is voor op de trein, andere job, iedere dag op de trein, dus handig om een 'streepje puziek' te hebben.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

In de high-end SonyEricsson-gsm's kun je van die memory stick duo's steken en mp3's op luisteren ...
maar da's niet echt een optie zeker? :)
Berghe
Member
Member

Niet echt neen. Heb er juist 1 gezien op eBay, 512 Mb. Afwachten of ik hem in de wacht gesleept krijg. :-)
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Een raad: uit persoonlijke ervaring raad ik den FUB26 van MPman niet onmiddellijk aan. Heeft geheugen van 512MB, weegt 2 keer niks, maar de mijne heeft het al begeven na 5 weken. In de Fnac waren ze wel ontzettend correct en hebben hem standaard omgeruild, maar ik hou mijn fingers crossed voor hoe lang hij nu meegaat...

flamenca
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”