Mobile Vikings brengt Viking Talk naar Viking App
Ik ben 1 van de gelukkigen die viking talk ondertussen al een week of 3 kan uittesten. 30 minuten gratis bellen gekregen! En ik moet zeggen zowel over wifi als 3/4G werkt alles perfect! 100x beter dan de oude viking talk variant. Geen echo dus, en de vertraging is te verwaarlozen.
Tijdens de "beta periode", vraagt MV na elk gesprek hoe de gesprekskwaliteit was... Er wordt dus nog wel wat gesleuteld volgens mij.
Kortom: Ik bel voornamelijk via de app momenteel, klein nadeel... bellen kan ENKEL via de app, niet op de 'gewone' manier, waar je bvb een keuze krijgt op wat voor een manier je wil bellen
Tijdens de "beta periode", vraagt MV na elk gesprek hoe de gesprekskwaliteit was... Er wordt dus nog wel wat gesleuteld volgens mij.
Kortom: Ik bel voornamelijk via de app momenteel, klein nadeel... bellen kan ENKEL via de app, niet op de 'gewone' manier, waar je bvb een keuze krijgt op wat voor een manier je wil bellen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Een ander nadeel is dat als ik vanuit de auto probeer te bellen via de app er geen gebruik gemaakt wordt van mijn bluetooth carkit. Ik moet met andere woorden bellen met de GSM in de hand... Zonde, want andere VOIP apps doen het wél over mijn carkit, dus technisch gezien is het mogelijk!
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 10 keer
Wordt je dataverbruik tijdens het bellen van uw bundel afgehouden ? Of zit dat in de prijs van het bellen in . Anders zit je er met een 500mbyte bundel wel erg snel door . Een tijd geleden heb ik eens een voip call gedaan om te testen (mobilevoip) , die nog geen uur duurde . Ik had 60mbyte verbruikt op die tijd .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik ben nu al enkele maanden ingeschreven, maar ik kan nog steeds geen gebruik maken van Viking Talk. Het zal wel komen, ik heb geduld... Maar je moet het dus niet onmiddellijk verwachten.
PS: als je nog geen peter hebtt, pm me dan
PS: als je nog geen peter hebtt, pm me dan
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik kon maar proberen
Internet & TV: Orange Love Trio
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik ben sinds vorige week Viking. Moet ik om gebruik te maken van Viking Talk eerst op de wachtlijst? Ik kocht ondertussen Vikingpunten aan om Talk te kunnen gebruiken. De app geeft echter eerst aan dat ik moet verbonden zijn met de wifi en vervolgens geeft hij iedere keer ik probeer te bellen aan 'nummer bezet (21)'.
Edpnet (90/30) - Mobile Vikings - Netflix - Amazon Prime Video - Streamz
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Best dat je even stuurt naar [email protected] om navraag te doen of alles voor jou goed ingesteld is. Het zit na lange tijd nog in beta fase en is nog niet voor iedereen beschikbaar. De Viking punten ben je in elk geval nooit verloren, want je kan als je je simkaart gaat herladen zeggen dat je deels met Vikingpunten wilt betalen en deels met een andere methode. Dan maak je er ook gebruik van.petervm schreef:Ik ben sinds vorige week Viking. Moet ik om gebruik te maken van Viking Talk eerst op de wachtlijst? Ik kocht ondertussen Vikingpunten aan om Talk te kunnen gebruiken. De app geeft echter eerst aan dat ik moet verbonden zijn met de wifi en vervolgens geeft hij iedere keer ik probeer te bellen aan 'nummer bezet (21)'.
-
- Member
Gisterenavond nog via Twitter gewerkt aan een oplossing door de hele verificatieprocedure van mijn nummer opnieuw te door lopen. Echter zonder resultaat. Nu mail gestuurd. Bedankt.
7/9 Opgelost verificatiecode gekregen via mail om nummer te verifiëren in app en alles werkt. Probleem was dat ik nooit de code per sms kreeg toegestuurd wanneer ik mijn account instelde in de app.
7/9 Opgelost verificatiecode gekregen via mail om nummer te verifiëren in app en alles werkt. Probleem was dat ik nooit de code per sms kreeg toegestuurd wanneer ik mijn account instelde in de app.
-
- Elite Poster
Viking Talk is vanaf nu voor iedere Mobile Viking standaard actief.
https://vikingco.com/nl/viking-talk/offer/
https://www.facebook.com/VikingTalk
https://vikingco.com/nl/viking-talk/offer/
https://www.facebook.com/VikingTalk
-
- Elite Poster
Viking Talk is nu ook beschikbaar voor niet-Mobile Vikings, zij kunnen gebruiken van een standalone app (Android, iOS)
https://vikingco.com/nl/mobile-vikings/ ... -probleem/
Er zijn ook Vikingpunten te verdienen. Zorg ervoor dat iemand zich registreert via de Viking Talk app en laat het eerste gesprek dat die persoon doet naar jou zijn (eerste 30minuten gratis). Je ontvangt dan 1 Vikingpunt, met een maximum van 10 Vikingpunten.
https://vikingco.com/nl/mobile-vikings/ ... king-talk/
http://www.zdnet.be/nieuws/174231/mobil ... t-klanten/
https://vikingco.com/nl/mobile-vikings/ ... -probleem/
Er zijn ook Vikingpunten te verdienen. Zorg ervoor dat iemand zich registreert via de Viking Talk app en laat het eerste gesprek dat die persoon doet naar jou zijn (eerste 30minuten gratis). Je ontvangt dan 1 Vikingpunt, met een maximum van 10 Vikingpunten.
https://vikingco.com/nl/mobile-vikings/ ... king-talk/
http://www.zdnet.be/nieuws/174231/mobil ... t-klanten/
-
- Member
Mobile Vikings zal een aanbod ontwikkelen vergelijkbaar met Easy Internet @Home van Mobistar. Het Viking Lab is op zoek naar 100 Viking Pioneers die hun vast internet door mobiel internet willen vervangen. MV Pioneers kregen viamail een vraag om een vragenlijst in te vullen.Uit de geïnteresseerden zal MV een testgroep selecteren die volgende week donderdag in Leuven een modem met de nodige uitleg kunnen krijgen. De modem zal in bruikleen gegeven worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Benieuwd waar ze mee voor de dag komen! Ik had veel interesse voor die Easy Internet @Home maar op de locatie was de Mobistar dekking niet toereikend. MV/Base heeft echter wel een mast op 100 meter afstand staan dus wie weet.
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Kanaal z heeft ook een item in hun nieuwsbericht besteed aan hun voip aanbod.
http://kanaalz.knack.be/nieuws/mobile-v ... 29025.html
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Elite Poster
petervm schreef:Mobile Vikings zal een aanbod ontwikkelen vergelijkbaar met Easy Internet @Home van Mobistar. Het Viking Lab is op zoek naar 100 Viking Pioneers die hun vast internet door mobiel internet willen vervangen. MV Pioneers kregen viamail een vraag om een vragenlijst in te vullen.Uit de geïnteresseerden zal MV een testgroep selecteren die volgende week donderdag in Leuven een modem met de nodige uitleg kunnen krijgen. De modem zal in bruikleen gegeven worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Kanaalz noemt dit een stunt!? Mobi* was de eerste stunter in dit opzicht, lijkt mij. MV en medialaan daarentegen sluiten zich braaf aan bij onze duopolist TN. Over gebrek aan lef/inzicht gesproken...Block schreef:Kanaal z heeft ook een item in hun nieuwsbericht besteed aan hun voip aanbod.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
Op welke manier sluit Mobile Vikings / Medialaan zich aan bij Telenet?
Nu dat Mobile Vikings overkocht is door Medialaan heeft BASE geen aandelen hier meer in (= Telenet ook niet wanneer zij het BASE netwerk overnemen), waardoor Mobile Vikings als Full MVNO kan verdergaan.
En op KanaalZ ging het over Viking Talk (het VoIP aanbod van Mobile Vikings), niet over het 4G aanbod ter 'vervanging' van vast internet. Daar is Mobistar inderdaad de eerste mee.
Nu dat Mobile Vikings overkocht is door Medialaan heeft BASE geen aandelen hier meer in (= Telenet ook niet wanneer zij het BASE netwerk overnemen), waardoor Mobile Vikings als Full MVNO kan verdergaan.
En op KanaalZ ging het over Viking Talk (het VoIP aanbod van Mobile Vikings), niet over het 4G aanbod ter 'vervanging' van vast internet. Daar is Mobistar inderdaad de eerste mee.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
1. MV/medialaan hadden voor mobi* kunnen kiezen ipv Base. Onafgezien nog van hun (dure) modem keuze...
2. Hoe dikwijls heeft MV dit paard (viking talk) al van stal gehaald? Zonder succes overigens...
2. Hoe dikwijls heeft MV dit paard (viking talk) al van stal gehaald? Zonder succes overigens...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Ze denken dat ze het warm water uitgevonden hebben, terwijl voiptiger/weepee/ovh dit al jaaaren terug (en goedkoper), samen met csipsimple doen. (Waar al jaren aan gesleuteld werd).
Ze gaan origineler uit de hoek moeten komen. Net op tijd hun zinkend schip verkocht
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Ze gaan origineler uit de hoek moeten komen. Net op tijd hun zinkend schip verkocht
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 31 keer
Goed nieuws! Je bent uitgenodigd om deel te nemen aan Vikings Unplugged. Je krijgt dus van ons een modem en een simkaart met twee maanden onbeperkt internet. Score! Klaar om je internetkabel uit te trekken?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 10 keer
Idd ..Ofloo schreef:spijtig dat ze er een app van gemaakt hebben en geen sip access. of iets in die aard alle android telefoons ondersteunen gewoon sip.
Zit nu met windows mobile en heb mijn gratis viking talk minuten nog nooit kunnen opgebruiken .
Met mn blackberry kan ik viking talk wel installeren , maar ze hebben een hardcheck ingebouwd om te kijken of de android antenne verbinding heeft en daar hangt het toestel dan ook op vast . Naar hun helpdesk gebeld , maar blijkbaar hebben ze geen zin om die check te verwijderen/te versoepelen .
Spijtig maar ik lig er niet wakker van .
Sip access naast hun app zou gewoon de beste keuze zijn . Apps zat daarvoor .
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 69 keer
Een app is vooral veel gebruiksvriendelijker voor gewone gebruikers.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 14 keer
Maar wel véél duurder dan VikingTalk om naar binnenlandse GSM's te bellen (9 cent ipv 2.5 cent/min, da's bijna een factor x4).iRockabizzydilly schreef:Skype minuten zijn dan toch ook een pak goedkoper!
http://www.skype.com/nl/rates/
[ Post made via mobile device ]
Niet onbelangrijk, in een tijd dat vaste lijnen aan de lopende band gedumpt worden.
Ik dacht vorige week Viking Talk eens te proberen, maar ik kan blijkbaar niet meer aanmelden. Na even te horen blijkt dat ze binnenkort de ondersteuning van Viking Talk stopzetten. Als je dus nog bent aangemeld, niet afmelden, anders kan het wel eens zijn dat je er niet meer in geraakt
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Orange Temo Giga of LycamobileJames. schreef:Maar welke post- of prepaid simkaart gaan we dán gebruiken?
Viking Talk zal ik wel missen, dan maar gewoon een VoIP accountje nemen ergens.
de app lijkt intussen uit de store verwijderd te zijn.
Iemand die een goed alternatief kent dat ook je eigen nummer doorgeeft bij het bellen? Libon van Orange lijkt me wel handig, en er is ook geen vaste maandelijkse kost.
Iemand die een goed alternatief kent dat ook je eigen nummer doorgeeft bij het bellen? Libon van Orange lijkt me wel handig, en er is ook geen vaste maandelijkse kost.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Voiptiger/calltiger. Steeds uitstekende kwaliteit. Puur voip komt op 2 cent. Met calltiger callback app 4 cent (gesprekken binnen BE). Nummer wordt na verificatie uiteraard meegezonden bij elk gesprek.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer