My Proximus
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
- Locatie: Z-WVL
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik geraak sinds vorige week niet meer op My Proximus. Na het inloggen blijft hij hangen op "De tijd vliegt... uw gegevens worden geladen..." en daar stop het. Nog mensen met problemen?
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
- Locatie: Z-WVL
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Thx, dat lost het inderdaad op. Ik ben onlangs van Adblock naar uBlock gegaan, zal waarschijnlijk daarmee te maken hebben.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
sorry dat ik je topic even kaap maar ik heb zelf ook problemen maar dan met de app van myproximus ... Had je daar ook last van? hoe heb je dat opgelost gekregen want ik kan er al weken niet meer op
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
"Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar." zegt de WEBSITE
De App blijft bij mij constant op LOADING staan
De App blijft bij mij constant op LOADING staan