- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
vanaf oeveel posts zij dje member,elite poster,...
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
djbramo schreef:vanaf oeveel posts zij dje member,elite poster,...
Als je met dit soort posts aan elite tracht te komen
Van mij mag men dat er direct afhalen... ik heb helemaal geen ranking nodig.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Het staat dacht ik elders op het forum, maar vind het niet meteen terug:
...
Ik wilde nu hier de instellingen posten, maar bedacht me net dat het leuker is om dat zelf te ondervinden .
Stick around and you'll find out
Persoonlijk zou ik meer iets vinden in een soort karma-systeem, al is dat natuurlijk ook niet zaligmakend. In elk geval een systeem waarmee je de meer gewaardeerde users (omwille van hun inbreng, inzicht, gerichte vragen, ...) kan belonen en doen herkennen. Momenteel doen we die differentiëring enkel richting provider-staff en nieuwsposters, maar verdere stappen zijn (nog) niet ondernomen.
...
Ik wilde nu hier de instellingen posten, maar bedacht me net dat het leuker is om dat zelf te ondervinden .
Stick around and you'll find out
Persoonlijk zou ik meer iets vinden in een soort karma-systeem, al is dat natuurlijk ook niet zaligmakend. In elk geval een systeem waarmee je de meer gewaardeerde users (omwille van hun inbreng, inzicht, gerichte vragen, ...) kan belonen en doen herkennen. Momenteel doen we die differentiëring enkel richting provider-staff en nieuwsposters, maar verdere stappen zijn (nog) niet ondernomen.
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
De mods zouden de users beter zelf een ranking geven naargelang hun posts, (deftig taalgebruik, gezocht, goeie topictitel, ...) ipv die domme woordjes. Toch jammer da sommige mensen zoveel "spammen" om zo'n uberl33t woordje onder hun nick te hebben.
Men kan misschien nog iets meer onderverdelingen geven als dat nu het geval is.
Voorbeeld: iemand met 800 posts is nu Elite poster maar..iemand met 1800 posts is dat ook. Dus die laatste heeft 1000 meer posts gedaan en heeft nog altijd dezelfde status als die persoon met 800.
Niet dat het mij iets uitmaakt hoor
Voorbeeld: iemand met 800 posts is nu Elite poster maar..iemand met 1800 posts is dat ook. Dus die laatste heeft 1000 meer posts gedaan en heeft nog altijd dezelfde status als die persoon met 800.
Niet dat het mij iets uitmaakt hoor
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Tja en dan heb je zo van die mensen zoals (*kuch* °MaRtO°° *kuch*) die dan al elite poster zijn, maar vrij weinig tot geen inbreng gegeven hebben ...
kwantiteit/kwaliteit principe mag ook wat meetellen
kwantiteit/kwaliteit principe mag ook wat meetellen
Stokpaardje van Blue-Sky, die soms moedwillig gemaakte fouten leest, 'k moet er maar naast kijken, daarom zet ik af en toe deze zonnebril op.Maglor schreef:Je zou ook punten moeten kunnen aftrekken voor slecht taalgebruik.
Of zou men het dichterlijke vrijheden kunnen noemen wat sommige users (members) neerplanten.
Toch is het een waardering voor een member welke goeie posts brengt, en vooral het is niet de kwantiteit welke telt maar wel de kwaliteit.2405 schreef:Van mij mag men dat er direct afhalen... ik heb helemaal geen ranking nodig.
Misschien een soort thermometer die negatieve temperaturen kan tonen. (grafiekje) ofwelmeon schreef:Wat stel je voor als naam? Überg33k?
Grtz,