Vraagje Outlook

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Berghe
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jan 2005, 14:05

Ik gebruik Outlook express voor mijn mails, maar nu vroeg ik me af, kan ik express als standaard laten staan voor mails en Outlook gebruiken standaard voor de agenda-functie? Ik vind express gemakkelijk voor mails maar zou de agenda-functie nu ook willen gebruiken zonder dat Outlook mijn mails ook ophaald.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Je zal in je Outlook dan een fake SMTP/POP3 configuratie moeten doen (zonder lukt namelijk niet), maar dan ga je telkens foutmeldingen krijgen als hij zijn mail wil ophalen. Misschien heb je nog een extra mailbox die je niet gebruikt... en kan je hem daarop configureren.

Persoonlijk zie ik echter niet in waarom je Outlook Express zou houden voor mail (tenzij je de HTML achtergronden niet kan missen :lol: )
Berghe
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jan 2005, 14:05

Ik heb ondertussen ook al ingezien dat ik beter alles naar Outlook zet. :lol: Thx voor de tip.
Berghe
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jan 2005, 14:05

Nog een vraagje. Als ik outlook express opende vroeg hij om een verbinding te maken. Bij Outlook vraagt hij het niet, waar kan ik dit instellen?
Gebruikersavatar
Miles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 18 nov 2003, 15:12
Locatie: Vlaanderen

Menuutje gebruiken ;)
Extra --> EmailAccounts --> Bestaande EmailAccount weergeven of wijzigen --> je email account selecteren --> Wijzigen --> Meer instellingen --> Tabblad Verbinding --> "Verbinding via modem als outlook off line is" aanvinken

En dan "alles geve!!!!!" ;)
Berghe
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jan 2005, 14:05

Merci, ik vond het niet terug.
Gebruikersavatar
Miles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 18 nov 2003, 15:12
Locatie: Vlaanderen

kheb er ook lang om moeten zoeken...want..de email-instellingen bij Outlook zijn veel moeilijker te vinden als bij Outlook Express...
Allez dat vind ik natuurlijk...in mijn zeer nederige opinie..
Greets :wink: :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Berghe schreef:Nog een vraagje. Als ik outlook express opende vroeg hij om een verbinding te maken. Bij Outlook vraagt hij het niet, waar kan ik dit instellen?


Euh, heb je dan geen ADSL of kabel ?

Gebruik je nog een klassieke modem ?
Berghe
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jan 2005, 14:05

ADSL, maar daar moet je ook voor inbellen hé.
Gebruikersavatar
Miles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 18 nov 2003, 15:12
Locatie: Vlaanderen

Je kan toch ook gewoon even snel inbellen VOOR je outlook opstart?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Berghe schreef:ADSL, maar daar moet je ook voor inbellen hé.


Oh... je gebruikt nog een USB modem waarschijnlijk. Misschien een goeie tip dan, gooi het ding buiten en koop je een ethernetmodem (meteen gedaan met inbellen, en betere prestaties). De Speedtouch 510 kan je regelmatig vinden aan prijzen minder dan 50 euro.
Gebruikersavatar
Miles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 18 nov 2003, 15:12
Locatie: Vlaanderen

r2504 schreef:
Berghe schreef:ADSL, maar daar moet je ook voor inbellen hé.


Oh... je gebruikt nog een USB modem waarschijnlijk. Misschien een goeie tip dan, gooi het ding buiten en koop je een ethernetmodem (meteen gedaan met inbellen, en betere prestaties). De Speedtouch 510 kan je regelmatig vinden aan prijzen minder dan 50 euro.


Dat inbellen is toch niet zo een grote ramp. Trouwens... ik heb die USB modem ook nog :oops: En eigenlijk heeft die nog nooit een probleem gegeven. :wink:
Berghe
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jan 2005, 14:05

Ben ook tevreden over die USB modem. Als ik problemen mocht hebben verander ik direct? Maar ik zie niet in waarom ik nu zou veranderen. En waarom ik niet eerst inbel, te lui :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”