Lees ook deze comment op HLN:
Zelf heb ik ook de D750 maar allemaal pro lenzen ipv de 24-120.Bernard Bant
Het is nog erger, die camera is een Nikon D750 met een lens 24-120 f/4.0 VR. De prijs 2897,- is het duurste van de markt maar dat wil niet zeggen dat het de correcte prijs is. Nu komt het,.... ik de zelfde camera in Aachen Media markt gekocht voor 2267,- euro. Bonnetjes aanwezig met een garantie van 2 jaar Europa. Alle documenten aanwezig! Daar op die prijs van 2267 euro zat een marge op voor MM, reken nu eens uit wat de marge zou zijn op een doos. Want MM koopt een doos in en verkoopt een do0s!
Bij Media Markt is een Nikon in de solden meer dan 200 € duurder dan buiten de solden. Blijkbaar heeft onze overheid beslist dat ze eender welke prijs als de prijs buiten de soldenperiode mogen kiezen, om daarop hun korting te berekenen. Ketens zoals Media Markt melken deze lacune uit, wat eigenlijk op consumentenbedrog neerkomt.
Ook kopiëren ze de inhoud van je identiteitskaart met garantie als drogreden via het freedelity platform, wat de deur openzet voor ID fraude. Ook garantie is daar een ramp en ze zoeken drogredenen om er geen te moeten geven. Laptop binnensteken? Dan wordt hij standaard gewist, al je data kwijt.
Je moet al goed gek zijn om daar te kopen.
Ik koop enkel nog in MM dingen waarbij het risico klein is, een ps4 game, een toetsenbord in promo. Ik ga echter niks meer van Nikon in MM kopen, of zaken die ze tijdens de garantieperiode kunnen verknoeien.