r2504 schreef:
Veel te veel gedoe voor sommigen... ook de drempel voor het terugsturen is groter bij Amazon.
Wel, daar is mijn ervaring net omgekeerd.
Bij Amazon iets terugsturen (zonder opgave motief): naar orderoverzicht gaan, klik-klik-klik, label printen, naar postpunt brengen, paar dagen later geld terug op kredietkaart.
Bij Coolblue iets terugsturen (zonder opgave motief): naar orderoverzicht gaan, klik-klik, form invullen, paar uur later: "om onze dienstverlening te verbeteren hadden we toch graag geweten wat er met het item scheelt", 5 minuten verliezen aan antwoord schrijven, klik-klik, paar uur later: email met label, label printen, naar postpunt brengen, paar dagen later: "graag hadden wij uw rekeningnummer geweten voor terugstorting", 2 minuten verliezen aan antwoord schrijven dat het "terug naar de original form of payment mag (PayPal) want anders zou ik mijn rekeningnummer wel ingevuld hebben natuurlijk", volgende dag geld ontvangen op PayPal.
Soit, is al ruim meer dan een jaar geleden en dat inefficient geklungel was 1 van de hoofdredenen (samen met een andere klantendienst mishap) van mij om daar niet meer te kopen. Kan ondertussen veranderd zijn ofc.