Hallo,
omdat we nog zelden tv kijken ga ik ons tvvlaanderen abonnement stopzetten/doorverkopen. Het abonnement is dus nog actief. Factuur is net betaald voor een jaar. Dit wil ik uiteraard graag terugbetaald krijgen... (- de periode die ondertussen al verlopen is).
Hiermee bespaar je de activatiekosten die je normaal moet betalen als je een TVVlaanderen abonnement afsluiten.
Object + omschrijving:TVVlaanderen abonnement met actieve smartcard, Basic Light
Vaste prijs:Abonnement is €154,80/jaar
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:Enkel afhalen aangezien er overdrachtsformulieren moeten ondertekend worden.
TVVlaanderen abonnement Basic Light
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
Als ge uw abbo buiten contractduur dit wil zeggen (verplichtings vrij bvb na een gratis set bij aankoop ) stopzet ge uw niet verstreken abbo kosten terug betaald krijgt.kamiel schreef:Hallo,
omdat we nog zelden tv kijken ga ik ons tvvlaanderen abonnement stopzetten/doorverkopen. Het abonnement is dus nog actief. Factuur is net betaald voor een jaar. Dit wil ik uiteraard graag terugbetaald krijgen... (- de periode die ondertussen al verlopen is).
Hiermee bespaar je de activatiekosten die je normaal moet betalen als je een TVVlaanderen abonnement afsluiten.
Object + omschrijving:TVVlaanderen abonnement met actieve smartcard, Basic Light
Vaste prijs:Abonnement is €154,80/jaar
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:Enkel afhalen aangezien er overdrachtsformulieren moeten ondertekend worden.
Hebben ze u waarschijnlijk niet vertelt op de helpdesk.
Wie betaalt nu in godsnaam voor een jaar vooruit een domiciel per maand is te makkelijk blijkbaar.
Domiciel kan men altijd blokkeren in zijn internet bankieren.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Die blokkering heeft geen enkele juridische waarde. TV Vlaanderen kan nog steeds z'n geld + extra kosten wegens wanbetaling opeisen via andere wegen.fendtje schreef:Domiciel kan men altijd blokkeren in zijn internet bankieren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik bied het hier gewoon te koop aan. Dan kan iemand ervan profiteren om geen actievatie kosten te betalen. Zelf heb ik daar niets aan. Zo heb ik m'n abonnement 4j geleden ook gekocht...
Als ik m'n abo stop zet veronderstel ik dat ik m'n centen terug krijg. Ik betaal liefst 1x per jaar voor zo'n dingen...
Als ik m'n abo stop zet veronderstel ik dat ik m'n centen terug krijg. Ik betaal liefst 1x per jaar voor zo'n dingen...
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
-
- Elite Poster
Ik betaal dus een jaar vooruit. Maar niet in godsnaam! In mijn naam natuurlijk!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
Wie spreekt hier over juridische waarde.raf1 schreef:Die blokkering heeft geen enkele juridische waarde. TV Vlaanderen kan nog steeds z'n geld + extra kosten wegens wanbetaling opeisen via andere wegen.fendtje schreef:Domiciel kan men altijd blokkeren in zijn internet bankieren.
Er is een probleem en men onderbreekt zijn domiciel.
Het abbo is afgelopen en men onderbreekt zijn domiciel.
Eigenlijk is het zo dat wettelijk de aanbieder het mandaat moet intrekken bij stopzetten van abbo of dienst.
De praktijk men laat het gewoon doorlopen het mandaat , en dan is die blokkering handig.
-
- Elite Poster
Aangezien er geen interesse is zal ik m'n abonnement opzeggen.
Gegroet.
Gegroet.