Goede zuinige A3 printer gezocht

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Beste forumleden,
ik heb vorig jaar een Epson XP-960 fotoprinter gekocht. Deze heeft 5 kleureninktpartronen en 1 zwarte inkt patroon.
De printer wordt veel door mijn dochter gebruikt aangezien ze hoge school doet voor het kleuteronderwijs.
Ze moet regelmatig in kleur afprinten en eveneens A3 formaat. De inkt slinkt hier als het ware bij elke printbeurt. Dit zijn dan vooral kleurprenten en foto's.
Ik heb een vermoeden dat deze printer toch niet echt zuinig is. Nu is mijn vraag of jullie soms een iets zuinigere maar toch degelijke A3 printer kunnen adviseren? Hij moet eveneens kunnen scannen, dubbelzijdig afprinten is ook altijd mooi meegenomen.
Ik bestel mijn inkt altijd op de 123inkt website, maar als ik alle kleuren en zwarte inkt bestel in XL formaat ben ik toch altijd rond de 80 euro kwijt.
Alvast bedankt voor jullie advies.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

ga naar action
kijk welke cartridges ze hebben
kijk voor welke a3 printer ze werken
koop zo'n printer desnoods 2dehands

10 euro voor setje van 5, en zelfde kwaliteit als originele canon inkt die in de colruit 60 kost

verschil is gewoon NIET te zien en ik heb een geoefend oog
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Het probleem bij sommige van deze huismerkcardriges is dat de inkt niet herkend wordt op de printer en daardoor niet werkt.
Ik heb reeds bij printabout een aantal van deze huismerkinkt besteld en een aantal van deze werkten gewoonweg niet.
Na telefonisch contact heb ik deze wel mogen terugsturen en er nieuwe voor in de plaats gekregen. Het nadeel is wel dat ik met dat huismerk strepen had tijdens het printen, daarom dat ik daar nu wat sceptisch over sta en ik enkel maar originele inkt aankoop.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

fieldoxide schreef:Het probleem bij sommige van deze huismerkcardriges is dat de inkt niet herkend wordt op de printer en daardoor niet werkt.
Ik heb reeds bij printabout een aantal van deze huismerkinkt besteld en een aantal van deze werkten gewoonweg niet.
Na telefonisch contact heb ik deze wel mogen terugsturen en er nieuwe voor in de plaats gekregen. Het nadeel is wel dat ik met dat huismerk strepen had tijdens het printen, daarom dat ik daar nu wat sceptisch over sta en ik enkel maar originele inkt aankoop.
ik druk per jaar duizenden pagina's na mekaar voor op hifi shows en manuals met zowel canon MG5150 als MX925 met inkt uit den action
je bent uiteraard vrij om meer voor je inkt te betalen
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Ik zal anders eens een poging wagen met de huisinkt van 123inkt.
https://www.123inkt.be/Epson-24XL-T2438 ... 10038.html
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

ik koop enkel nog ink&print inkt
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Provider

ik heb een Multifunctional brother mfc-j6920dw (A3). Maar rond de 140 € betaald in NL. scanner was defect na 1 week. opgestuurd nr brother BE. Na 2 dagen terug. Helaas krijg je maar 1 jaar garantie via België. Maar veel zuiniger als mijn vorige HP.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

ub4b schreef:
fieldoxide schreef:Het probleem bij sommige van deze huismerkcardriges is dat de inkt niet herkend wordt op de printer en daardoor niet werkt.
ik druk per jaar duizenden pagina's na mekaar voor op hifi shows en manuals met zowel canon MG5150 als MX925 met inkt uit den action
je bent uiteraard vrij om meer voor je inkt te betalen
MX925 lust anders genoeg ml inkt in vegelijking tot m'n vorige printer...
Zelfs met hervulbare cartridges is het verschil echt opmerkelijk.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”