Internet+TV activatie

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Hoi iedereen,

Ik ga binnenkort verhuizen en wil graag Proximus Internet+TV nemen (helaas met 300Gb datalimiet).
Er is geen geldige promo lopende. Het is €55/maand, met €59 activatie. Op tuttimus en familus is er wel gratis activatie.

Ik zou graag geen activatie betalen. Helpt het om te bellen om dit te vragen? Zoja, welk nummer? Of is langsgaan bij een Proximus center doeltreffender? Of is dit hopeloos en moet ik geen moeite doen? Ik ben momenteel geen klant, dus een welkomsgeschenk zou welkom zijn.

Alternatief kan ik Familus nemen voor €50/maand (promo eerste 6 maanden) en na 6 maanden downgraden naar Internet+TV, maar ik zou liever geen administratieve rompslomp starten.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Ik zou voor de laatste optie gaan.
De rest is hopeloos. Een prox-center zijn gewoon mensen die de tarieven van prox toepassen, meer niet.
De facturatie van Proximus komt altijd wel goed, helaas zelden vanaf de eerste keer :).
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Dat is jammer, ik had gehoopt heel wat factuurmiserie te kunnen besparen, zeker omdat ik mijn facturen ook nog bij het werk moet binnen doen en het maandelijks bedrag zal veranderen (dus kan dubbel problemen geven: bij Proximus en bij het werk).

Ik ga toch een poging wagen via de telefoon, maar ik had gehoopt dat iemand daar ervaring mee had.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Ik heb ooit "extra" promoties geregeld via astel, maar de facturatie gebeurt nog steeds door Proximus.
Dus mijn facturen waren nog steeds verkeerd. Astel is dan telkens tussenbeide gekomen om het te laten rechtzetten, maar het heeft me alvast de facturatiezever niet gespaard :).
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Je kan altijd proberen en melden dat je gaat verhuizen. Indertijd toen ik dat heb gedaan nog speciale verhuispromo van Telenet gehad maar inmiddels paar jaar geleden.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV

Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik heb een poging ondernomen door te bellen, maar helaas geen success. Dat wordt niet gedaan. Ondanks ze niet echt vriendelijk was, suggereerde ze zelf om Familus te nemen voor 6 maanden want dat is goedkoper. Astel geeft ook geen gratis activatie, wel 15EUR cashback.

Oftwel ga ik gewoon voor internet+TV en neem ik de activatiekosten, oftewel familus en downgraden na 6 maanden. Weet er iemand of er een activatiekost geldt bij het downgraden?

Langs de andere kant, is internet+TV interessanter, want mijn werkgever betaalt het internet gedeelte (na promo). Bij Familus is het internet gedeelte kleiner omdat telefonie er bij zit (en maandelijkse kost lager ligt). Heeft er iemand een voorbeeld van een Familus factuur? Hoeveel is de pack-korting en hoeveel rekenen ze aan voor de individuele producten?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

en Orange Internet+tv geen optie? Of betaalt uw werkgever dat niet, daar internet only niet bestaat bij hen? :-(
Reken een 35 €/maand voor het internet +/- (aan de volle prijs)

https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... nternet-tv

39 € voor 6 maand, gratis installatie+activatie. 750 GB FUP en daluren: unlimited :-D
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”