Ik antwoord op deze mail. Geen antwoord terug gekregen dus ik wacht een 6-tal weken. Nog steeds geen cashback, even contact genomen met klantendienst begin oktober voor na te gaan wat de stand van zaken is "Ja mevrouw we hebben geen rekeningnummer ontvangen, gelieve nogmaals te antwoorden op de mail die u kreeg begin augustus. Nogmaals geantwoord met rekeningnummer ed.Dag xxxxxxx,
We hebben de registratie met registratienummer: xxxxxx even voor u nagekeken. Blijkbaar ontbreken er nog enkele documenten in uw aanvraag. Zoals uw:
• Door een tijdelijk technisch defect aan onze website hebben we helaas je IBAN-nummer niet kunnen opslaan. Graag ontvangen wij het correcte IBAN-nummer, met de bijbehorende tenaamstelling, als reactie op dit bericht. Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Deze gegevens stuurt u naar [email protected]
Bezorgt u ons deze documenten vóór 31 augustus 2016. Dan behandelen we uw aanvraag zo snel mogelijk.
De exacte voorwaarden van deze promotie kunt u hier nog eens rustig nalezen.:
https://api-samsung-promotions.com/Uplo ... c_2065.pdf
Hebt u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met de Samsung Service- en Informatielijn. U vindt alle gegevens onderaan deze mail.
Met vriendelijke groeten,
R. Löwenstein
Manager Customer Care
Deze week nog steeds geen cashback, nogmaals contact genomen met klantendienst Samsung. Ja we hebben een foutief rekeningnummer gehad. Ik vraag welk rekeningnummer ze hadden, dat kon ze nergens terugvinden. Ja mevrouw antword nog eens op de mail uit Augustus. Dus zogezegd zo gedaan. Vandaag krijg ik direct reactie van Samsung met volgend antwoord:
Heb hierop terug gemaild met het antwoord dat ik al 3 maal mijn rekeningnummer heb doorgegeven. Dat ik het niet pik zo'n antwoord "De promotie is al ruim verlopen" daar heb ik nougabollen aan. Het is hun fout dat er een technisch probleem was aan hun site wanneer ik me registreerde voor de cahback. En dat ik al meermaals mijn rekeningnummer heb doorgestuurd.Geachte heer/mevrouw,
Dank u voor uw e-mail .
De promotie is al ruim verlopen en aan de hand van dit emailadres zien we geen verdere mailgeschiedenis. We kunnen dus niet zien dat u dit gestuurd heeft. daar de promotie verlopen is kunnen we ook niets meer voor u doen.
Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.
Met vriendelijke groet,
xxxxxxx
Contact Center Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.
Iemand nog suggesties wat we hiermee verder kunnen aanvangen??