Windows Mobile test

Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik zoek iemand die even een test wil doen met Windows 10 Mobile...

Ik heb zonet m'n telefoon opnieuw moeten installeren en dus ook alle apps... echter één app werkt niet meer (crashed op het login scherm).

Bij deze dus de vraag of iemand "EvoHome Remote" wil installeren en kijken of het inloggen iets doet (geef maar een fake mail adres/paswoord in)... zelfs al is het melden dat de inlog gegevens foutief zijn.
Krulwilg
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 16 feb 2015, 12:18
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb net de app geïnstalleerd op mijn Lumia 735 die Windows 10 Mobile heeft (slow ring).
Ik heb foutieve inloggegevens ingegeven en bij mij werkt het perfect!

Screenshot:

Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Bedankt voor de test... dan blijven er twee opties;

- de Reset Phone heeft niet alles gewist
- een bug in de Fast ring

Ik zou dus eigenlijk eens een WDRT moeten doen om dit uit te sluiten :-(

Edit: Ondertussen een WDRT gedaan (nog steeds bezig met laatste updates binnen te halen) maar EvoHome werkt terug 8)
Krulwilg
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 16 feb 2015, 12:18
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 8 keer

r2504 schreef: Edit: Ondertussen een WDRT gedaan (nog steeds bezig met laatste updates binnen te halen) maar EvoHome werkt terug 8)
Nice!
Even offtopic, heb je ooit last gehad van een wifibug in Windows 10 mobile? De eerste keer dat ik wifi aanzet vindt hij geen netwerk. Een keer wifi aan/uit verder werkt het perfect.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Krulwilg schreef:Nice!
Niet echt... zo'n fijne oplossing is het niet (voor vermoedelijk ergens een setting die blijven hangen is... zoiets zou opgelost moeten zijn na een reinstall van een app).
Krulwilg schreef:Even offtopic, heb je ooit last gehad van een wifibug in Windows 10 mobile? De eerste keer dat ik wifi aanzet vindt hij geen netwerk. Een keer wifi aan/uit verder werkt het perfect.
De laatste WIFI problemen dateren zelfs van het WP 8.1 tijdperk denk ik (toen deed hij soms wel eens moeilijk om te connecteren).

Alhoewel ik herinner me vaag iets dat als ik thuiskwam hij niet meteen wou connecteren op m'n WIFI maar da's toch al lang geleden.

WIFI (en bluetooth) heb ik trouwens constant aanstaan... ook als ik van thuis ben en geen WIFI gebruik.
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”