![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Gelukkig al even geen telenet klant meer, dus naadloos online gebleven
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
In uitvoering...buthead schreef:Status ???
Als de grote netwerf volledig is afgelopen.buthead schreef:Wanneer kunnen we wat verwachten??
Die zijn nog nooit omlaag gegaan bij TN.buthead schreef:Prijzen?
1 Gbps.buthead schreef:Snelheden?
300/30Mbps zou vandaag best kunnen.Zolang de andere providers geen snelheidsboost doorvoeren,neemt Telenet alle tijd.buthead schreef:Jammer dat ze geen updates geven of communiceren over dit.
Status ???
Wanneer kunnen we wat verwachten??
Prijzen?
Snelheden?
Wie gaat de snelheden verhogen? Daarvoor heb je concurrentie nodig en van Orange die mogen alleen maar hetzelfde als TN doen300/30Mbps zou vandaag best kunnen.Zolang de andere providers geen snelheidsboost doorvoeren,neemt Telenet alle tijd.
Alleen stopt bij Oranje de snelheid op 200/20 terwijl je bij Telenet business kan nemen als particulier aan 240/30Mbpsbuthead schreef:
Wie gaat de snelheden verhogen? Daarvoor heb je concurrentie nodig en van Orange die mogen alleen maar hetzelfde als TN doen
Hoe komt dan dat proximusboyke en willy J...... 'n colega van mij allebei als particulier Wigo business hebben.buthead schreef:
wigo buisiness voor particulier = NEE
Volgens jou is Telenet slecht,want je hebt het zelf niet eens,als ik jou post er op na lees.(Dommel)Telenet bashen is jou sterkste punt zekers.Moet r2504 gelijk geven.Je doet maar.MaT schreef:Nog niet eens het dubbel, voor een beter pakket EN mobiele data. Dat kost ook wat als je dat apart moet nemen.
Je collega Willy Jaenen kan het wel betalen...
Zeg je nu trouwens dat het netwerk van telenet slecht is?
De ene zal betere routing of meer bandbreedte hebben naar het netwerk van jouw ISP dan de andere. Heel normaal en ligt niet aan jouw netwerk/pc, ik haal met de Telenet speedtest bv. ook nooit mijn volledige snelheid.buthead schreef:Enig idee hoe dit kan?enige pc opt netwerk en bij andere testen blijven resultaten +/- zelfde
Troll of niet, het al dan niet kunnen betalen van iets zou sowieso niet als argument moeten gebruikt worden. Genoeg argumenten tegen trolls zonder naar hun niveau te zakken.MaT schreef:Kom nog maar eens terug als je het beste abonnement terug kan betalen.
De Grote Netwerf zal niet meteen een effect hebben... het is in eerste instantie het verbeteren van hun netwerk maar tot op heden is er nog niets concreet over nieuwe snelheden (al lees je af en toe dat 1 Gbps haalbaar is) of formules. Zolang die er niet zijn, en je hierop ook niet ingaat (mogelijks zijn die nog duurder) heeft het dus weinig zin je zorgen te maken.Bart_Herbots schreef:Domme vraag: als je thuis powerlines gebruikt ga ik dan ook mee kunnen genieten van de effecten van de grote netwerk?
De omvang van de gemeente heeft niets te maken met de volgorde... ik woon namelijk in een stad met 35.000 inwoners en hier is men nog niet begonnen terwijl men in een nabijgelegen dorp van 8000 inwoners wel bezig is.Bart_Herbots schreef:de komende week landen ze met een ploeg in Nossegem. betekent dit dat ze stilaan aan de laatste stukken bezig zijn want Nossegem telt amper 3000 inwoners
Dit is een alete is een miniversterker die de signalen versterk heeft een vaste versterkings waardecadsite schreef:Hier de foto
Het linkse bakje hing er al, het rechts hebben ze er bij gehangen.
Dat is wel erg positief. Ik zou het veranderen naar MINSTENS 25%. Vaak komt men niet eens aan 50%.r2504 schreef: Trouwens vandaag verlies je al 25% door je powerlines...
Hij sprak dan ook concreet over de situatie van Bart die schreef dat hij nu 150 Mbps haalt, terwijl hij wel Whoppa heeft. 150 is dus 25% verlies tov de maximale snelheid die met Telenet mogelijk is. Feit is echter dat die 150 dan ook de harde limiet is, en altijd 150 zal blijven ongeacht hoeveel sneller Telenet wordt.Sylvester schreef:Dat is wel erg positief. Ik zou het veranderen naar MINSTENS 25%. Vaak komt men niet eens aan 50%.
Infrax is in mei 2016 begonnen in Hasselt,heel Limburg zou 2 jaar in beslag nemen volgens Infrax.Bart_Herbots schreef:Iemand een idee hoe lang ze nog te gaan hebben?
Dat waren slechts enkele analoge zenders... er zijn er nog steeds een 20 tal andere.Abusimbal schreef:Blijkbaar heeft Telenet dat in juni 2016 al gedaan
https://userbase.be/nieuws/dtv/878-tele ... ge-zenders
Dan moet je ze nog 2 - 3x tegenkomenfieldoxide schreef:Hier in Leuven ben ik ze nog niet tegengekomen.