iCoyote

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 25 keer

Sinds deze week zit m'n vrouw bij Orange

Ook wij kunnen dus dit icoyote abbo gebruiken.
Nu wil ik dit echter op mijn GSM (base van werk) ipv op haar.
Ik moet blijkbaar echter activeren via haar Orange abbo .
Is er een work arround dat dit op de base GSM kan ?

mvg

Helmut
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Modbreak:
fullquote uit laatste post verwijderd
helmuteke schreef:Sinds deze week zit m'n vrouw bij Orange

Ook wij kunnen dus dit icoyote abbo gebruiken.
Nu wil ik dit echter op mijn GSM (base van werk) ipv op haar.
Ik moet blijkbaar echter activeren via haar Orange abbo .
Is er een work arround dat dit op de base GSM kan ?

mvg

Helmut
Ik vermoed dat het telkens bij het openen van de app gaat kijken of
- Je een abonnement van Coyote hebt
- Een geldig abonnement van Orange hebt

In dat opzicht zal het dus onmogelijk lukken om iCoyote te gebruiken via de promo van Orange op het BASE netwerk.
Zou anders nogal wat geld verloren gaan als iedereen dit zou doen.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Onlangs heeft iCoyote 3 x m'n leven gered, geniepige flitsers op de autosnelweg...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Remmen voor een flitser redt tegenwoordig al levens? :p
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Niet te snel rijden en dan heb je zo'n app totaal niet nodig, dat is mijn tactiek... :-D Vaste flitsers voor rode lichten heb ik via Waze, maar dat is dan vooral om er iets voorzichtiger te passeren (bij vele lichten kan je niet goed inschatten wanneer het zal verspringen...)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Als ik nog eens geflitst word (uiteraard niet zo een flitsboete van 50~85 EUR) zal het niet mals zijn en ben ik meteen m'n rijbewijs voor een jaar kwijt en mag ik 't ook meteen opnieuw doen :bang: :cop:
Dan kan ik evengoed stoppen met m'n werk en met de bus gaan, of nog beter, de fiets.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

de icoyote app controleert idd of je op het orange netwerk zit en wel het juiste abonnement hebt die je er gratis toegang voor heeft.. via base zal het niet lukken...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Vaganzza schreef:Niet te snel rijden en dan heb je zo'n app totaal niet nodig
Daarvoor is de iCoyote nu net zo handig, van zodra je te snel rijdt piept hij zodat je je snelheid kan matigen.
Ik heb hem ingesteld op +5% en hou me zo redelijk aan de snelheidsbeperkingen :-)
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

Ken schreef:Als ik nog eens geflitst word (uiteraard niet zo een flitsboete van 50~85 EUR) zal het niet mals zijn en ben ik meteen m'n rijbewijs voor een jaar kwijt en mag ik 't ook meteen opnieuw doen :bang: :cop:
Dan kan ik evengoed stoppen met m'n werk en met de bus gaan, of nog beter, de fiets.
En terwijl er zoiets boven je hoofd hangt rijd je nog steeds (veel) te snel? Dan hoop ik - voor de verkeersveiligheid - dat je snel tegen de lamp loopt. :bang:
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Modbreak:
fullquote uit vorige post verwijderd
jantje81 schreef:
Ken schreef:Als ik nog eens geflitst word (uiteraard niet zo een flitsboete van 50~85 EUR) zal het niet mals zijn en ben ik meteen m'n rijbewijs voor een jaar kwijt en mag ik 't ook meteen opnieuw doen :bang: :cop:
Dan kan ik evengoed stoppen met m'n werk en met de bus gaan, of nog beter, de fiets.
En terwijl er zoiets boven je hoofd hangt rijd je nog steeds (veel) te snel? Dan hoop ik - voor de verkeersveiligheid - dat je snel tegen de lamp loopt. :bang:
Je hebt mensen die veilig, oplettend en snel rijden, en je hebt mensen die onveilig snel rijden, en mensen die onveilig traag rijden, en nog heel wat mensen... Ik heb nooit een ongeval veroorzaakt door mijn rijstijl terwijl anderen dit klaarblijkelijk wel doen. Nu ja, 't is een gevoelig onderwerp, ik ga er niet verder over praten...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Ken schreef:Als ik nog eens geflitst word (uiteraard niet zo een flitsboete van 50~85 EUR) zal het niet mals zijn en ben ik meteen m'n rijbewijs voor een jaar kwijt en mag ik 't ook meteen opnieuw doen :bang: :cop:
Dan kan ik evengoed stoppen met m'n werk en met de bus gaan, of nog beter, de fiets.
Wow, jij bent zo cool! :roll:

Snelheid is DE hoofdoorzaak van de meeste ongevallen en zeker een negatieve factor bij de omvang van de schade. Uiteraard denk men dat men de enige is die wel kan rijden en geen ongeval zal tegenkomen, dat heb je gemeen met de duizenden op het kerkhof vóór u. Het is echter gewoon een kwestie van tijd en ik betreur degenen die jou dan tegenkomt.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Inderdaad en vaak zijn dit nog jonge kerels die na het behalen van hun rijbewijs denken dat ze koning van de weg zijn, de rijvaardigheid hebben van iemand die al 40 jaar rijdt en zonder enig risico de verkeersregels aan hun laars kunnen lappen (overdreven snelheid, agressief rijgedrag, over volle witte lijnen rijden, e.d.), want zij kunnen dat "veilig en oplettend" (of dat *denken* ze althans)... Deze klootzakjes zijn dé reden dat een autoverzekering voor jonge mensen stilaan onbetaalbaar wordt :-x
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

En t zijn de babyboomers die stomdronken achter het stuur kruipen omdat ze ervan overtuigd zijn dat zena een avond uitgebreid tafelen niet dronken zijn...

Nachtelijke weekendongevallen zijn idd jongeren en daar is snelheid, alcohol en drugs bij gemoeid.

Maar cijfers over een alcoholcontrole tijdens de week wordt niet over gerept. Als ze durven controleren op een weekdag om 13u30 dan schreeuwt iedereen moord en brand want ze moeten toch tijdens de zakenlunch twee glazen wijn kunnen drinken zeker. Etc etc etc.

En die babyboomers zagen dan dat de autoverzekeringen voor hun kinderen zo duur zijn, maar dat is wel een fenomeen dat ze helpen creëren hebben door de jaren heen.

Ik ken maar weinig 50+'ers die zich aan het Bob principe houden, dit in tegenstelling tot de 30'ers die het gewoon zijn van rond hun 16de dat ze moesten opletten met alcohol. Ofwel ken ik de verkeerde 40'ers en de seuten onder de 30'ers.

Verstuurd vanaf mijn XT1092 met Tapatalk
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Beetje ontopic blijven aub


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Medische controles zouden ze moeten invoeren net als in Spanje, 't zal snel gedaan zijn met een bepaalde groep die zich al te snel geviseerd voelt en de jongere generaties aanwijst met een beschuldigende vinger :p
Idem met drugsgebruikers, bloedtest en rijbewijs ingetrokken dankzij de geneesheer die z'n rapport overmaakt aan de bevoegde instantie.

In tussentijd maak ik maar al te graag gebruik van iCoyote, en neen, niet omdat ik continu overdreven rij, enig agressief gedrag toon e.d. dat doe ik nooit, behalve eens toeteren als het echt nodig is :lol: ...

http://statbel.fgov.be/nl/binaries/acci ... 279570.xls

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ken schreef: Je hebt mensen die veilig, oplettend en snel rijden, en je hebt mensen die onveilig snel rijden, en mensen die onveilig traag rijden, en nog heel wat mensen... Ik heb nooit een ongeval veroorzaakt door mijn rijstijl terwijl anderen dit klaarblijkelijk wel doen. Nu ja, 't is een gevoelig onderwerp, ik ga er niet verder over praten...
De meesten rijden wel eens, of meestal, te snel. Maar als je constant schrik moet hebben om je rijbewijs kwijt te leveren is dat al niet meer zomaar te snel. Dat betekent op de snelweg dat je, na correctie 161 deed, of dus op je snelheidsmeter al boven de 175. Binnen de bebouwde kom betekent dat, na correctie 81, of dus boven de 90 op je snelheidsmeter.
Sorry, maar dat zijn onverantwoorde snelheden.

Soit, inderdaad gevoelig onderwerp, en al zeker in deze specifieke thread :).
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Tja, dan moet je maar geen coyote kopen he. Waarom kan het in Duitsland wel? In België kan je ook perfect op bepaalde stukken eens wat sneller gaan rijden. 's Nachts ook.

En opa of oma met de kleinkinderen met z'n Volvo of Mercedes durft ook wel eens snel te rijden en me zelfs inhalen (niet de mijne).

Het is niet zo dat ik constant schrik heb, maar wel schrik heb van het feit dat ze staan te flitsen op locaties waar je net eens gas zou kunnen gaan bijgeven omdat het kan en voldoende veilig is.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

In Duitsland staan er op veel (kleinere) snelwegen borden met snelheidsbeperkingen. Op de plaatsen waar er geen beperking is, geldt er in heel het land een aanbevolen maximumsnelheid (Richtgeschwindigkeit) van 130 km/u (dit staat aangegeven aan de grens als je Duitsland binnenrijdt). Als je betrokken geraakt in een ongeval en men kan aantonen dat je sneller reed dan 130 km/u, dan kan dat zware gevolgen hebben (o.a. qua verzekering/aansprakelijkheid).

Afbeelding
steve_jaspers
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Iemand die een goede manier kent om de app automatisch te laten starten als ik in de wagen kruip ?

Ik gebruik tasker al heel lang voor toepassingen allerlei maar als ik bij verbinding maken met Bluetooth, de app laat starten krijg ik zo een startschermpje, maar is de app nog niet actief ... het klinkt misschien lui, maar elke keer de app starten als ik instap .. is gewoon teveel gedoe..
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

NFC tags als je smartphone dit ondersteunt, dan moet je er juist eens over gaan om te scannen en kan je heel goedkoop vinden via China.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

steve_jaspers schreef:Iemand die een goede manier kent om de app automatisch te laten starten als ik in de wagen kruip ?

Ik gebruik tasker al heel lang voor toepassingen allerlei maar als ik bij verbinding maken met Bluetooth, de app laat starten krijg ik zo een startschermpje, maar is de app nog niet actief ... het klinkt misschien lui, maar elke keer de app starten als ik instap .. is gewoon teveel gedoe..
Ik gebruik Droid Automation.
- Trigger: verbonden met Car bluetooth
- Task: Open app iCoyote
Als je meerdere apps wil starten kan je er een sleep tussenzetten zodat ze 1 voor 1 allemaal starten en ze de tijd krijgen om te starten.

Kan me niet voorstellen dat Tasker het minder goed doet..
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Ken schreef:Als ik nog eens geflitst word (uiteraard niet zo een flitsboete van 50~85 EUR) zal het niet mals zijn en ben ik meteen m'n rijbewijs voor een jaar kwijt en mag ik 't ook meteen opnieuw doen :bang: :cop:
Dan kan ik evengoed stoppen met m'n werk en met de bus gaan, of nog beter, de fiets.
Cool, zo bewust en uitdagend gaan spelen met je eigen leven. Het is leuk als je na een ongeval alles vergeet wat er in je omgeving gebeurt of je een pamper dient te dragen omdat je niet meer voelt wanneer je moet plassen of stoelgang moet maken oh en helemaal top of the bill is natuurlijk als jezelf niet meer kan eten, dat er een team van verschillende mensen je hierbij moeten helpen. Laat ons dan ook nog maar zwijgen over het feit dat je misschien in een rolwagen terecht komt of dat je niet meer de juiste woorden vindt om jezelf uit te drukken of dat je delen van je zicht en ledematen niet meer kan gebruiken .... heel cool allemaal.

Zo denken over je eigen leven, hoe denk je dan over je medemensen rondom je heen (op de weg). Als je betrokken geraakt kan jij misschien niet veel overhouden, maar breng je de ander in de hierboven geschetste situatie. Leuk hé, iedere morgen in de spiegel kijken en beseffen (als dit besef er al gaat zijn, want nu besef je ook niet de gevolgen van je gedrag) dat je een leven of meerdere levens bewust hebt vernield.

Ik hoop dan ook oprecht dat je zo snel mogelijk van de weg wordt gehaald en dat je tot dan geen enkel leven verwoest (nog van jezelf nog van een ander). Dat je naast het jaar zonder rijbewijs en het opnieuw afleggen van je examens, ook verplicht wordt in revalidatie centra door te brengen en te zien wat de gevolgen zijn van jouw denkwijze en gedrag.

Maar dit allemaal off topic natuurlijk ....
steve_jaspers
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

De app automatisch laten starten is geen probleem, maar als de app start dan komt er eerst zo een waarschuwing voordat de app actief is ..

Ik wil gewoon kunnen instappen, de app die start terwijl het toestel in mijn zak blijft zitten .. en dan een melding krijgen in geval van een flitser ..
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

steve_jaspers schreef:De app automatisch laten starten is geen probleem, maar als de app start dan komt er eerst zo een waarschuwing voordat de app actief is ..

Ik wil gewoon kunnen instappen, de app die start terwijl het toestel in mijn zak blijft zitten .. en dan een melding krijgen in geval van een flitser ..
Dat lijkt me inderdaad op dit moment niet mogelijk. De app moet op de voorgrond zijn (actief scherm dus) tot het splashscreen helemaal voorbij is. Als je locked tijdens het splashscreen en terug unlocked begint die zelfs terug opnieuw heb ik ondervonden.

Je kan altijd feedback via hun social media kanalen doorsturen, wie weet...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Deze kwam ik daarnet tegen:
Weyts wil Coyote gaan verbieden:
"We weten allemaal waarom Coyote wordt aangekocht, namelijk louter en alleen om ongestraft verkeersovertredingen te kunnen begaan. Zeker als blijkt dat van de vierhonderd verkeersdoden in Vlaanderen er meer dan 30 procent te wijten zijn aan overdreven snelheid, is dit een asociaal instrument om u tegen te zeggen. Straffer wordt het nog als blijkt dat onder andere het BIVV en de federale politie samenwerken met Coyote", zegt de minister.
Bron
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Krijgt er soms nog iemand promotie voor abonnement op ios?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Neen is idd al efkes geleden.. Maar ik heb nog tot december 2017 dus..
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Neen inderdaad hé. Ik vroeg mij dat af als er andere wel nog promotie krijgen. Mijn abonnement is sinds enkele maanden verlopen...


Sent from my iPhone using Tapatalk
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Laatste keer dat ik een promotiemail van Coyote heb ontvangen voor de 48-uurs promotie was op 3 mei dit jaar.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Wat was dat allemaal vandaag met iCoyote
- op de E19 van BXL - A'pen: elke 5 km stond er een mobiele flitser gemeld, met bevestigingen.. Nergens ééntje te bespeuren
- Op de E19 van A'pen - BXL: Spookrijder enz der ook nog maar eens bijgeflapt + verschillende rijdende mobieles..

:bang: :bang: :bang:
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”