Iemand die helemaal niet moet lassen een lasser noemen is hetzelfde als een garagist een loodgieter noemen héTrojan schreef:En waarom noemt een loodgieter zo terwijl hij helemaal geen lood moet gieten?

Iemand die helemaal niet moet lassen een lasser noemen is hetzelfde als een garagist een loodgieter noemen héTrojan schreef:En waarom noemt een loodgieter zo terwijl hij helemaal geen lood moet gieten?
Damnit, volgende keer toch beter wikipedia lezen als ik nog eens een voorbeeld zoek.Lord Utopia schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/LoodgieterEen loodgieter is een vakman die zijn naam ontleent aan het gieten van stroken lood en loden pijpen. Deze stroken werden gebruikt om buizen waterdicht te maken.
...
Anno 2006 is het werkgebied van een loodgieter een stuk ruimer, zo kan een loodgieter zich bezighouden met de aanleg en het onderhoud van sanitair, verwarmingsinstallaties, waterleidingen en/of riolering.
Beter iets meer geld zodat de techniekers het na een jaar het niet afbollen naar ander werk.Muziekbos schreef:Zo weten de klanten ook weer eens waar hun zuurverdiende centen naar toe gaan. Waarom hun telecom tot de duurste behoort. Het is jullie natuurlijk van harte gegund als werknemers. Jullie kunnen er niets aan doen dat dit het beloningsbeleid is. Het is werk en iedereen is content werk te hebben. Het is een mes die langs twee kanten snijdt.
Ik zou toch proberen van correct af te melden. Belgacom is geen liefdadigheidsinstelling en die hebben dat na een tijd heus wel door.aceke schreef:indd je mag blij zijn dat we goed betaalt worden ,vroeger kregen we meer voor storingen die na de ntp stonden (1ste aansluitpunt bij klant) nu niet meer, vele techniekers rekenen de storinge dan ook ten koste van bgc af en niet ten koste van de klant
Sorry, maar als ik de verloningen lees die hier worden vermeld, kan ik niet beamen dat jullie goed betaalde techniekers zijn. Ik vind die lonen eigenlijk veel te laag voor de funkties die jullie uitvoeren...aceke schreef:indd je mag blij zijn dat we goed betaalt worden ,vroeger kregen we meer voor storingen die na de ntp stonden (1ste aansluitpunt bij klant) nu niet meer, vele techniekers rekenen de storinge dan ook ten koste van bgc af en niet ten koste van de klant
Yes!aceke schreef:krisken gij werkt voor jfs zeker?
Het weghalen van dit bericht is een gevolg van de nieuwe karma implementatie.Muziekbos schreef:Het weghalen van het bericht toont duidelijk dat dit forum enkel en alleen bedoelt is voor de ja knikkers en elke vorm van realiteit mist.
Basislonen zijn inderdaad laag, bonussysteem & allerhande premies maken wel veel goed.jaker schreef:Sorry, maar als ik de verloningen lees die hier worden vermeld, kan ik niet beamen dat jullie goed betaalde techniekers zijn. Ik vind die lonen eigenlijk veel te laag voor de funkties die jullie uitvoeren...
Het bericht was niet weg hoor. Wordt gewoon standaard verborgen.philippe_d schreef:Het weghalen van dit bericht is een gevolg van de nieuwe karma implementatie.Muziekbos schreef:Het weghalen van het bericht toont duidelijk dat dit forum enkel en alleen bedoelt is voor de ja knikkers en elke vorm van realiteit mist.
Dit komt erop neer dat het Forum mee gemodereerd wordt door de users.
Niemand heeft jouw bericht "weggehaald", maar blijkbaar vonden een groot aantal gebruikers uw bericht ongepast (negatieve score), en niemand was het met jou eens (geen positieve score).
jaker schreef:Sorry, maar als ik de verloningen lees die hier worden vermeld, kan ik niet beamen dat jullie goed betaalde techniekers zijn. Ik vind die lonen eigenlijk veel te laag voor de funkties die jullie uitvoeren...aceke schreef:indd je mag blij zijn dat we goed betaalt worden ,vroeger kregen we meer voor storingen die na de ntp stonden (1ste aansluitpunt bij klant) nu niet meer, vele techniekers rekenen de storinge dan ook ten koste van bgc af en niet ten koste van de klant
Ik zit volgens die site op €3208 bruto/maand, hetgeen hier ook onder mijn echt loon is (basisloon dan, zonder enige premies).Trojan schreef:Alles van telecom en ICT staat onder bediende, en laat dat nu net niet zijn wat ik ben.
Ik kom trouwens op €2040 bruto per maand, wat ver onder mijn huidig loon is.