Onlangs heb ik deze Philips Led plafondlamp gekocht en stelde hierbij een storend brommend geluid vast.
Nu is mijn vraag of iemand weet wat de reden kan van zijn van dit bromgeluid?
Ik dacht eerst aan een transformator maar volgens de verkoper zit daar geen transformator in ?
Philips Twirly 2700K LED Plafondlamp 17W 240V maakt bromgeluid.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
Garantie aanspreken en terug doen? philips gaf toch goede (lange) garantie?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Heb ondertussen gebeld met Gamma en ik mag ze gaan omruilen voor een andere.
Maar ik blijf mij afvragen wat er kan brommen aan zoon ledverlichting (100 ledjes steken er in dacht ik toch) als het klopt wat ze bij Gamma zeggen dat er geen transformator inzit?
Maar ik blijf mij afvragen wat er kan brommen aan zoon ledverlichting (100 ledjes steken er in dacht ik toch) als het klopt wat ze bij Gamma zeggen dat er geen transformator inzit?
-
- Elite Poster
Bij Gamma geweest en zonder probleem mocht ik een nieuwe doos uit de winkelrekken meenemen.
Maar je gelooft het nooit, na deze opnieuw aangesloten te hebben bromt die zelf nog iets meer dan de vorige
Wil dit nu zeggen dat Philips (made in China!) al hun Twirly led plafondlampen een storend bromgeluid maken![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Maar je gelooft het nooit, na deze opnieuw aangesloten te hebben bromt die zelf nog iets meer dan de vorige
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Wil dit nu zeggen dat Philips (made in China!) al hun Twirly led plafondlampen een storend bromgeluid maken
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Dat denk ik niet. Op Amazon lees ik er allerlei negatieve commentaar over, maar niet dat ze brommen...jackho schreef:Wil dit nu zeggen dat Philips (made in China!) al hun Twirly led plafondlampen een storend bromgeluid maken
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Ik denk aan elektromagnetische interferentie. Scakel alle elektrische toestellen eens uit door alle zekeringen af te zetten. Daarna alleen de kring met de LED-lamp inschakelen en nagaan of het nog bromt.
Als het dan nog steeds bromt, contacteer je Philips.
Als het dan nog steeds bromt, contacteer je Philips.
-
- Elite Poster
Ik heb dit eens zo geprobeerd maar blijft het zelfde.
Daarna heb ik nog eens contact opgenomen met Gamma en geven ook toe dat ze bij mijn lamp die ik binnen gebracht had, dat die een brommend geluid maakt en was heel verwonderd dat dit ook het geval was met de nieuwe die ik ruil gekregen heb.
Online formulier naar Philips is ook verstuurd met mijn klacht over storend bromgeluid (ook bij de omgeruilde nieuwe Led lamp) en met de vraag om een oplossing.
Nu maar afwachten wat hun antwoord zal zijn.
Daarna heb ik nog eens contact opgenomen met Gamma en geven ook toe dat ze bij mijn lamp die ik binnen gebracht had, dat die een brommend geluid maakt en was heel verwonderd dat dit ook het geval was met de nieuwe die ik ruil gekregen heb.
Online formulier naar Philips is ook verstuurd met mijn klacht over storend bromgeluid (ook bij de omgeruilde nieuwe Led lamp) en met de vraag om een oplossing.
Nu maar afwachten wat hun antwoord zal zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Anders breng je ze gewoon terug naar Gamma, vraag je je geld terug en koop je er één van een ander merk... Ik vind dat Philips veel geld vraagt voor zo'n plastic wegwerplamp (die LED's zijn niet vervangbaar) die dan ook nog eens van zeer slechte kwaliteit blijkt te zijn.
Ik heb hier zo een glazen plafondlamp:
met daarin twee verwisselbare E27 LED-lampen:
Kost in totaal € 25,31 en geeft bijna evenveel licht (1612 lumen) met een verbruik van maar 14 watt.
Ik heb hier zo een glazen plafondlamp:
met daarin twee verwisselbare E27 LED-lampen:
Kost in totaal € 25,31 en geeft bijna evenveel licht (1612 lumen) met een verbruik van maar 14 watt.