axs schreef:Via GSM krijg ik idd het menu en 'aanvraag correct geregistreerd'
Via de vaste lijn dus de 3 tonen.
Je schreef in een vorige post dat je raw copper hebt, met andere woorden je hebt geen vaste lijn.
Je kan dus via die lijn geen nummers bellen (enige uitzondering 1924), vandaar de 3 tonen...
axs schreef:Er gebeurt verder niks als ik aanvraag via de GSM ...
Je moet het hele bandje afwachten, tot je de melding krijgt dat je aanvraag correct geregistreerd werd, dan pas inhaken.
Negeer de berichten over rsultaat op TV scherm.
Daarna zal jou lijn kort onderbroken worden, en krijg je een nieuwe sync (dat kan dezelfde sync zijn als wat je al had, vandaar de indruk dat "er niets gebeurt" ?
axs schreef: ... kan me ook moeilijk voorstellen dat je deze vanop een GSM/ andere ljn kan starten... dan zou ik voor ieder willekeurig nummer een TBF kunnen aanvragen?
.
Ja toch wel. Ik start de TBF vanop mijn Weepee Voip nummer!
Maar dit 0800 nummer is eigenlijk een servicenummer voor Proximus techniekers (en Userbase leden
), dus niet algemeen gekend.
James. schreef:Je kan inderdaad een ander nummer proberen gokken, maar normaal ken je niet zomaar iemand anders zijn of haar nummer.
Voor de grote meerderheid van de Proximus klanten is dit hun normaal telefoonnummer. Toch niet zo moeilijk om iemand anders' telefoonnummer te kennen? Er staan er enkele miljoenen in de witte gids
.