![Afbeelding](http://i.imgur.com/XrcXDDr.jpg)
Prijs/stuk: € 25 excl.
Staat ook elders aangeboden.
Mijn excuses.Goztow schreef:Gelieve aan te vullen met alle vereiste elementen (zie sticky met de te koop regels ).
Staat onder mijn avater maar bij deze: Gemeente Balen.Goztow schreef:Locatie?
Genoteerd.jeffke schreef:20€
Voor mij akkoord mits dit volgens de regels is toegestaan?iceke schreef:Ik bied 105€ incl. Verzenden, op voorwaarde dat je meteen aanvaard, geen biedingen meer.
Inderdaad, na het nogmaals lezen van de regels is dit ook mijn gedacht.8balljunkie schreef:Ik denk het niet want hij heeft niet de meeneemprijs geboden, als dat zo is dan kan dat maximaal op 4 aan 25 euro.
Dus als hij op ze alle 5 biedt dan is het aan 20 euro en dus niet de meeneem prijs en gelden de regels van laatste bod.
Opletten dus.8balljunkie schreef:Ik denk het niet want hij heeft niet de meeneemprijs geboden, als dat zo is dan kan dat maximaal op 4 aan 25 euro.
Dus als hij op ze alle 5 biedt dan is het aan 20 euro en dus niet de meeneem prijs en gelden de regels van laatste bod.
Waarom denk je dat ik het zo in mijn post zet ?axs schreef:Beter zoals Selder altijd aangeeft in zijn advertenties:
'Of een bod dat expliciet door mij aanvaard wordt'
Dan kan je dit soort discussies vermijden.
Waarom denk je dat ik het zo in mijn post zet ?axs schreef:Beter zoals Selder altijd aangeeft in zijn advertenties:
'Of een bod dat expliciet door mij aanvaard wordt'
Dan kan je dit soort discussies vermijden.
Ik zal zondag rond 21u00 afsluiten maar ik zou de meeneemprijs bieden want ben er zeker van dat alles snel weg zal zijn [emoji12].jeffke schreef:Wat is de verlooptijd ?
ITnetadmin schreef:Werken die enkel op cisco?
Also, als je een vaste eindtijd gebruikt, raad ik aan een anti-snipe delay te vereisen, bv verlenging van 15min na laatste bod net voor deadline.
Die snap ik niet...ITnetadmin schreef:Werken die enkel op cisco?